Bir Motor Sizce Bu Kadar Benzin Yakar mı?
Reklamlar
-
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Arkadaşlar ben 2014 model 100 lük fakat 150 lik kafa ile değiştirilmiş kuba xcg aldım.Aldığıma bin pişmanım.Sözlerimde hiç hilaf yoktur.Bu mobilet Km de 27-28 krş yakıyor.Depoyu fulledim 34 km de 9,90 TL yani 2 litre benzin aldı.Tekrar bir deneyeyim dedim.Depoyu tekrar fulledim. 223 KM de 12 litre benzini bitirmiş.Yolda kaldım.Ben benzin bittiğini hiç düşünemedim.Neden çalışmıyor diye uğraşırken arkadaşın birisi bunun benzini bitmiş dedi.Beynimden vurulmuşa döndüm.Tamire götürdüm süpap ayarı iyi dedi.Karbüratör ayarı yaptı.Benzini kısmış.Motor pek iyi çekmiyordu.Depoyu yeniden fulledim.Bu kezde benzin ayarı kısılmasına rağmen 53,5 Km de 13,47-Tl yani 2,63 litre benzin aldı.Arkadaşlar benim Vw 1900 131 beygir tdi arabam var,bu mobilet kadar yakmıyor.Sizce mobilette bir anormallik mi var yoksa hepsi böyle mi yakıyor.Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Motorun kendi anormal olmuş zaten, yol yakınken sat kurtul ve modifiyesiz bi motor alın derim, dertsiz başınıza dert açıyorsunuz..
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Motorun kendi anormal olmuş zaten, yol yakınken sat kurtul ve modifiyesiz bi motor alın derim, dertsiz başınıza dert açıyorsunuz..
Üstat motoru yeni aldım.Ben kesinlikle değişikliğe uğramış motorları almazdım.Noterden satışını alınca söyledi satan kişi.İki litre benzin 35-36 km zor gidiyor.Tekrar eski haline (100 cc) döndürmeyi düşünüyorum.1.9 TDİ 131 hp arabam bile bu kadar yakmıyor.Valla şaşırdım kaldım.
-
Noter satışından sonra söyledi ise dolandırıcılık ile suçlayabilirsiniz diye umuyorum inşallah öyledir hakkınızı arayın derim
-
Acaba karbürotör değiştirsem yakıtı azalır mı?Ne yapacağımı şaştım.
-
Benim 200ccde öyleydi. Bi uzun yol yaptım 25 kuruş yakmış. Ha ben son gaz gitmiştim o ayrı. 100 filan son gazıda :D
Karbüratör ayarını kendin yap. İğneyide bi kurcala. Çekişi iyi olsun diye oynamış olabilirler iğne ile. Karbüratörü sök bak bi iğne kaçıncı çentikte duruyor.
-
Köyde arkadsimda xcg var oda çok yakiyordu orjinal 100 cc karbiratör değiştirdi yakıtı düzeldi
Bende 100 cc 150 cc yaptım normal kullanımda 100 cc ile ayni yakıyor ama son gaz gidersen içiyor benzini ama gidiyor
-
motor çekmiyor dediniz. hava filtresi sorunlu olabilir. 150cc de olsa 100 km de 5 litre benzin yakmaz. benim motorum 100 km de 6 litre yakıyor ki harbiden çok yakan bi motor benimki.
karbüratörde de sorun yoksa piston silindir segmanlar aşınmış, veyahut subaplar kaçırıyo olabilir.
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
motor çekmiyor dediniz. hava filtresi sorunlu olabilir. 150cc de olsa 100 km de 5 litre benzin yakmaz. benim motorum 100 km de 6 litre yakıyor ki harbiden çok yakan bi motor benimki.
karbüratörde de sorun yoksa piston silindir segmanlar aşınmış, veyahut subaplar kaçırıyo olabilir.
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
matrax33 adlı üyeden alıntı
motor çekmiyor dediniz. hava filtresi sorunlu olabilir. 150cc de olsa 100 km de 5 litre benzin yakmaz. benim motorum 100 km de 6 litre yakıyor ki harbiden çok yakan bi motor benimki.
karbüratörde de sorun yoksa piston silindir segmanlar aşınmış, veyahut subaplar kaçırıyo olabilir.
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
matrax33 adlı üyeden alıntı
motor çekmiyor dediniz. hava filtresi sorunlu olabilir. 150cc de olsa 100 km de 5 litre benzin yakmaz. benim motorum 100 km de 6 litre yakıyor ki harbiden çok yakan bi motor benimki.
karbüratörde de sorun yoksa piston silindir segmanlar aşınmış, veyahut subaplar kaçırıyo olabilir.
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
matrax33 adlı üyeden alıntı
motor çekmiyor dediniz. hava filtresi sorunlu olabilir. 150cc de olsa 100 km de 5 litre benzin yakmaz. benim motorum 100 km de 6 litre yakıyor ki harbiden çok yakan bi motor benimki.
karbüratörde de sorun yoksa piston silindir segmanlar aşınmış, veyahut subaplar kaçırıyo olabilir.
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Benim 200ccde öyleydi. Bi uzun yol yaptım 25 kuruş yakmış. Ha ben son gaz gitmiştim o ayrı. 100 filan son gazıda :D
Karbüratör ayarını kendin yap. İğneyide bi kurcala. Çekişi iyi olsun diye oynamış olabilirler iğne ile. Karbüratörü sök bak bi iğne kaçıncı çentikte duruyor.
Hocam iğne kaçıncı çentikte durması lazım?
-
27 Temmuz 2017, 10:43
#10
Karbüratorun silindire bağlandığı kısımda arada plastik bir diyafram var. Onda hava kaçağı var büyük ihtimal. Onu yenisiyle değiştir. 10 tl masrafın olur. Aynısı başıma geldi
-
27 Temmuz 2017, 10:47
#11
Metehan50 adlı üyeden alıntı
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
Üstat motor daha yeni sayılır.Bütün bakımlarını yaptırdım.Tamirci subap ayarı filan gayet güzel dedi.Hava filtresini filan değiştirdim.Gerekli işlemler yapıldı.Karburatör ayarı yaptırdım.Motor çekişten düştü.Buna rağmen yakıt 28 kuruştan 25 kuruşa ancak düşebildi.150 lik kafa takılırken diğer aksamlar değişmemiş.Yani Karburatör eski 100 lük karbüratör.Bir de ben öyle hızlı motor kullanan birisi değilim.Max 70 KM/H yaparım.En son olarak kaliteli japon bir karbüratör alıp taktıracağım.Olmazsa satacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Hocam iğne kaçıncı çentikte durması lazım?
Tam bilmiyorum onu. Sen en üste al bi dene. Benzin az gelsin nolacak görelim
-
27 Temmuz 2017, 11:17
#12
Ekarademir kardeşim söylediklerini dikkate alarak deneyeceğim.Bu ara siz Aksaray ın neresindesiniz.Ben Nevşehir Acıgöldenim.Güzel yurt -Ihlaraya yakınım 20 km filan var aramızda
-
27 Temmuz 2017, 13:00
#13
Xcg kaç tl aldınız kaç binde
-
27 Temmuz 2017, 13:16
#14
Arkadaşlar sizlerden özür dilerim.Üst tarafta bulunan yazımı internet bağlantı sorunundan dolayı defalarca paylaşım yapılmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
byinfaz.42 adlı üyeden alıntı
Xcg kaç tl aldınız kaç binde
Üstat motor 2014 model ve daha 9200 KM de.Ben bu motoru iki ay kadar öncesinde 2100-TL ye aldım.
-
27 Temmuz 2017, 17:47
#15
Biraz pahali ama Şase grenajlari duzgunse iyi
Karbiratörü değiştir düzelir 70 tl idi Enson
-
27 Temmuz 2017, 19:07
#16
byinfaz.42 adlı üyeden alıntı
Biraz pahali ama Şase grenajlari duzgunse iyi
Karbiratörü değiştir düzelir 70 tl idi Enson
Hocam siz de duydunuz sanırım yakıt azaltmak için karbüratör memesinin küçük olanını takıyorlarmış.Bu şekilde de yakıt bariz bir şekilde düşüyormuş.
-
27 Temmuz 2017, 21:41
#17
Metehan50 adlı üyeden alıntı
Ekarademir kardeşim söylediklerini dikkate alarak deneyeceğim.Bu ara siz Aksaray ın neresindesiniz.Ben Nevşehir Acıgöldenim.Güzel yurt -Ihlaraya yakınım 20 km filan var aramızda
Merkezdenim. Kayseri Aksaray nakliye işi yapıyorum. Haftada 2 yada 3 gün bi sabah bide akşam geçerim Acıgöl'den. Çok mal getirdim ordaki hırdavatçılara. Sona, Çalışkan, Karaman ticaret vs.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
27 Temmuz 2017, 22:38
#18
normalde o kadar çok yakmaması lazım. yorumlarda ki önerileri denemek gerek
-
27 Temmuz 2017, 22:49
#19
üzerinde her modifiye yapılmış motosiklet hem yağ hem benzin hem de lastik aşındırması hakkında farklılık gösterir. Hatta elektrik tertibatı motora yağ bile attırabilir. Modifiye yaptırdığın arkadaşlara sor bence...
-
28 Temmuz 2017, 00:02
#20
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Merkezdenim. Kayseri Aksaray nakliye işi yapıyorum. Haftada 2 yada 3 gün bi sabah bide akşam geçerim Acıgöl'den.
Çok mal getirdim ordaki hırdavatçılara. Sona, Çalışkan, Karaman ticaret vs.
Ömer Sona,Ayhan Karaman ve diğer çalışkan inşaat malzemeleri satan arkadaşları yakınen tanırım.Karapınar kasabasında ikamet ederim.Vaktiniz olursa görüşelim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)