egzantirik mili motorun üst kapağında. burda egzantirik mili yok.
sanırım bu motorda egzantrik zinciri yok, orada görünen dişli egsantrik üzerindeki dişliye hareket veriyor olmalı..
iki dişlinin de ön tarafında sente işareti varsa o işaretler birbirine denk gelecek şekilde montaj yapılmalı..
işaret yok ise piston üst ölü noktada iken egsantrik kamları yukarı bakacak şekilde montaj yapmalısın..
motoru çevirdiğinde piston alt ölü noktaya inip tekrar yükselmeye başlarken önce egzoz supapı açmaya başlamalı..
sıralama bu şekilde ise işlem doğrudur..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116667-racer-200-motor-yarma-motor-yenileme-full-resimli.html
Keşke biraz araştırsaydınız ...
Kardeş çok baktımda zate bu resimlerle topladım ama o döndümü naptı söktüğüm gibi taktım olmuyor emme egsoz farklı açılıyor ayarını yapamadım piston yarıdayken sıkıştırma sırasında egsozu açıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------
Aynen zincirli değil mil var heryerine baktım hiç bir iz yok birde ölü noktayı denicem dediğiniz gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
Milin ucu şu dişlinin önündeki küçük şeye çarpıyor o döndükçe mil yukarı kalkıp iniyor
Motoru sola döndür sol kapakta düz tornavidanın açacağı vidayı sök t yi gör geri topla
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
Dişliyi döndermişim toplarken orada kam mı deniyor bilmiyorum eğik bir Demir alttaki fotoda mandallar var orayı oynatıyor o mandallarda üstünde takılan millet var onu kaldırıp indiriyor sırası ile şimdi o sıra yanlış çalısıyor bunun üzerinde iz falanda bulamadım
Bu şekilde topla o zaman yine çalışır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)