yardım yüksek devirde tekleme patlama honda cgl 125
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 13:02
#1
Arkadaşlar 3 senedir bende olan mootorumda son 2 ay içinde bir arıza ortaya çıktı sorunu birtürlü çözemedim motorum Honda cgl 125 2003 model
her vitesin geçişinde tam devri alırken tekleme sorunu var ve 80km hızdan yukaru gitmio ( bazende uzun yolda düzelio açılıo sanki 100km ye çıkıo )gaz kolunu belli bi yere kadar çekebiliyorum sonuna kadar çevirince başlıo teklemeye boğulmaya önceden iki kişi 105 110 giderdi Allah rızası için bi yardım edin şunlarıda belirteyim motorun benim için manevi değeri büyük onun için uğraşıoyorum -hava filtresi temizlendi -sıfır karbüratör taktım(hava ayarı yapıldı) - ateşleme bobini değişti - buji kaliteli olan takıldı sıfır - cdi beyin değişti - konjektör değişti -sibap ayarı yapıldı - AMA HâLA DÜZELMEDİ şöyle bişede var cigleyi bir kademe açınca hiç tekleme yok gaz kolunu sonuna kadar çevirebiliyorum 80 e kadar çıkıo cigleyi normale alıncada başlıo aynı soruna ANLAYAN ARKADAŞLAR Bİ YARDIMCI OLABİLİRMİ SAĞLAM Bİ MOTORCUDA YOK OLANDA TOKATÇI PARÇALARI KENDİM DEĞİŞİOYORUM O YÜZDEN
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 14:05
#2
Uygun fiyatla verirsen motorunu alalım
-
06 Haziran 2017, 14:07
#3
karbüratör boğazını kontrol et belli ki karbüratör yada hava ayarından kaynaklı
-
06 Haziran 2017, 14:14
#4
O motor bir yerde hava alıyor
-
06 Haziran 2017, 14:20
#5
Emme manifoldu çatlamış olabilir.
Gözle görülmeyebilir ama hava kaçırır.
Zorlamaktan olur genelde.
-
06 Haziran 2017, 14:58
#6
Hocam manifolt ta sıfır taktım ..bugün elektrik kablolarına baktım sıkıntı yok benim anlamadığım cigleyi bi kad3me açınca normal bi şekilde seyir edior motor ısınana kadar 80km ye çıkıor
-
06 Haziran 2017, 17:03
#7
bende oluyordu hava filitresin değiştirdim sorun düzelmişti
-
06 Haziran 2017, 17:30
#8
elektirik tesisatında bi yerde kaçak olabilir. yapılması gereken herşeyi yapmış gibi görünüyorsun.
tesisatta bi yerde kaçak var.
-
06 Haziran 2017, 19:00
#9
Cigleyle oynayınca düzelio gibi elektrikle bi sıkıntı olduğunu sanmıom bugünde kpntrol ettim
-
06 Haziran 2017, 23:55
#10
Yapacağın şeyleri sana sıralayayım,
1) bujini değiştir
2) manifoldu değiştir
3) sübap ayarını kontrol et
4) bujiye giden bobin buji arası kabloda sıkıntı olabilir
5) benzin rahatlıkla karburatore akabiliyormu bir tıkanıklık varmı kontrol et
6) karburatoru temizle ve jikle kelebeği kapalı konumda takılı kalmış olma durumu olabilir kontrol et
7) hava filtreni değiştir
Bunları kendin yapıyorsa sana maliyeti 30 tl yi geçmez
-
06 Haziran 2017, 23:57
#11
Hava, pislik, karbüratör ayarı vb.
-
07 Haziran 2017, 03:31
#12
O zaman sargı arızalı olsa gerek
-
07 Haziran 2017, 10:09
#13
Ateşlemede normal gelio ☺
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
Ateşlemede normal gelio ☺
İnsan büyür beşikte
Mezarda yatmak için
-
07 Haziran 2017, 14:06
#14
Her usta gibi bakmak lazım diyorum
-
11 Haziran 2017, 18:40
#15
boğulma olayına gelince bilmiyom ama yüksek devire çıkınca birisi seni tutup tutup bırakıyormuş gibi oluyosa ekzantrik zinciri ve gergilerinden de olabilir.
-
23 Haziran 2017, 04:30
#16
Hava filtresindenmiş performans taktım düzeldi sorun
-
23 Haziran 2017, 20:28
#17
Yargıç adam CG diyor sen gergi zincir diyorsun kt ye de aynısını yazdın insanları yanlış yönlendirmeyin.
Kardeşim o zaman buji ateşleme bobini son olarak beyine bak
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
Sorun böyle şu şekilde mi üst devirlerde silkeliyor sesi boğuluyor gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)