Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motorum açılacak contalar degisicek Pulsar 200ns

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ekim 2016
    Merhaba.
    Motorum komple ailcak alt motorun orta contası üst kapak ve alt conta tüm contalar kısaca degisicek servisten garanti kapsamından bu motorun açılması bana bir sorun yaratır mı ileriye dönük?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    yaratır. kullanıcı hatasına bağlı bi problem değilse komple sandık motor iste. vermezlerse mahkemeye ver.

  3. #3

    Üyelik
    07 Ekim 2016
    Ne gibi problemlerle karsilasirim?

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    crf1000 , R80gs basic , fzs600 , winggo
    Orjinaliiği bozulmuş piyasa tabiri ile kellesi yarılmış bir motorun olur.

  5. #5
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Sanırım yağ kaçağı var.Yağ kaçağı için hiçbir firma sandık motor takmaz, takılmazda zaten gerek yok.

    Büyük bir işlem de değil, motor indirilip conta takımı değişip toplanacak anladığım kadarıyla.Servis ustasının titiz temiz olması önemli.Çok düşünülecek bir konu değil.

  6. #6

    Üyelik
    07 Ekim 2016
    Kendi servisi garantiden yapıcak terleme oldugundan
    matrax33 bunu beğendi.

  7. #7
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    contaların sızdırması küçük bi problem değildir. Blokların yüzeyinde bir uyumsuzluk olduğunu düşünüyorum. Motorunuz kısa vadede büyük problemler çıkarmaz fakat performans olarak muadillerinden geri kalacaktır. Motorun açılması da alelade geçiştirilebilecek küçük bi problem değildir. Motor bloğu açıldıktan sonra fabrika değerlerinde toplayabilecek usta sayısı türkiyede yok denecek kadar azdır.

    Sizin motorunuz ayıplı maldır. Sandık motor isteyin vermezlersede mahkemeye verin. Ben eski motor tamircisi olarak nacizane önerim budur. Motor sizin, kendiniz bilirsiniz.

  8. #8
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    geçmiş olsun. bence de yeni motor isteyin.

  9. #9

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Bence 0 km bi pulsar isteyin plaka ruhsat masrafları onlara ait olsun :D

  10. #10

    Üyelik
    07 Ekim 2016
    Motoru servis yapsın tekrar aynı sorun olursa sandık motor isticem bakalım

  11. #11

    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Artvin
    Motosikleti
    Pulsar 200NS-Yamaha R25-Xmax 250-Fz6 Fazer
    Boş muhabbetlere girmeyin kapak açılır conta değişir toplanır takılacak birşey yok paşa paşa binin kazasız belasız Motorun tekeri patlasa hemen yeni motor isteyin diyecek arkadaşlar milleti malından soğutmaya birebir yorum yapıyolar Siz çok takmayın ne kadar konu açarsanız o kadar problem çıkıyor ve aracınızdan soğuyosunuz benden demesi çokta araştırmamak lazım kafa bulanmasın ) Ben şahsen öyle yapıyorum aklıma bir motor geliyor , parça kalitesine bakıyorum , fiyatlarına bakıyorum gidip alıyorum . Sorduğum zaman 10 tane daha extra marka sokuyolar şu şöyle bu böyle bilende bilmeyende motora yorum atıyor vazgeçiriyor yoksa

  12. #12
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Emre Fırat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş muhabbetlere girmeyin kapak açılır conta değişir toplanır takılacak birşey yok paşa paşa binin kazasız belasız Motorun tekeri patlasa hemen yeni motor isteyin diyecek arkadaşlar milleti malından soğutmaya birebir yorum yapıyolar Siz çok takmayın ne kadar konu açarsanız o kadar problem çıkıyor ve aracınızdan soğuyosunuz benden demesi çokta araştırmamak lazım kafa bulanmasın ) Ben şahsen öyle yapıyorum aklıma bir motor geliyor , parça kalitesine bakıyorum , fiyatlarına bakıyorum gidip alıyorum . Sorduğum zaman 10 tane daha extra marka sokuyolar şu şöyle bu böyle bilende bilmeyende motora yorum atıyor vazgeçiriyor yoksa
    Motor mekaniğinden zerre anlamıyosan bu arkadaşın söylediklerini takip edebilirsin.

    Anlayan birisi o hatalı motoru kabul etmez.

  13. #13
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    benim eski discover 125 te de terleme vardı, silindir blok arasındaki contadan terleme yapıyordu ,sıkıntı çıkaracak şekilde yağ eksiltmiyordu, olsun dedik garantiden yapılsın dedik, 1 hafta yattı motor sonuç daha çok terleme ve yağ eksiltme olarak geri döndü ,ciddi bir terleme yoksa, motoruna ellettirme, bir arkadaş yeni motor iste demiş, yorum yapmıyorum istenebilir de ama diğer dediğide mantıklı ,parçaların uyuşmazlığı varsa, istediğin kadar yeni conta yaptır ,genede kaçırır, yüzeyde pürüzlülük varsa traşlanması lazım, motorun iyi toplanması gerek, yoksa boşuna uğraşılmış olur, başıma gelen örneği yazdım ,birde yağ ve filtre değişiminde vidalar contalar gerekli itina ile sökülüp takılmıyor ,adam sanki kamyon lastiği bijonu sıkar gibi ,yağ boşaltma ve filtre vidalarını sıkıyor, yalama yaptırıyor yada contaları eziyor sonra kaçırmaya başlıyor ,benim 100 kere söktüğüm taktığım bijonu, somunu ,malesef bazı ustalar 1 kerede yalama yaptırıyor, elinin ayarları olmayan bazı ustalara bu laflarım, başıma geldiği için yazdım, kolay gelsin

  14. #14
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaratır. kullanıcı hatasına bağlı bi problem değilse komple sandık motor iste. vermezlerse mahkemeye ver.
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    contaların sızdırması küçük bi problem değildir. Blokların yüzeyinde bir uyumsuzluk olduğunu düşünüyorum. Motorunuz kısa vadede büyük problemler çıkarmaz fakat performans olarak muadillerinden geri kalacaktır. Motorun açılması da alelade geçiştirilebilecek küçük bi problem değildir. Motor bloğu açıldıktan sonra fabrika değerlerinde toplayabilecek usta sayısı türkiyede yok denecek kadar azdır.

    Sizin motorunuz ayıplı maldır. Sandık motor isteyin vermezlersede mahkemeye verin. Ben eski motor tamircisi olarak nacizane önerim budur. Motor sizin, kendiniz bilirsiniz.
    Vay vay ya...Contaların sızdırması küçük bi problem değilmiş, diğer motosikletlerden perfrmans olarak geri kalacakmış.

    Sevgili kardeşim, senin zihniyetin yüzünden bu ülkedeki motorlar erken bitiyor. Adam 70 bine gelmiş Fazer'ın eksantriğini değiştirmiyor. Sırf anahtar değmesin diye, sonuçta açılınca conta da değişecek. Sonra motor bitiyor.

    Hocam conta değişmesi çok kolay ve önemli bi işlemdir. Motora hiç bir şey yapılmasa bile contadan terleme yapıyorsa mutlaka değiştirilmelidir. Conta değiştikten sonra performansın geri kalma gibi bir durum yoktur. Önemli olan motoru toplarken usta sente ayarını ve sübap ayarını DOĞRU yapsın. İYİ yapsın demiyorum. Bunun iyisi kötüsü yoktur, doğru veya yanlış yapılır.

    Bu işlem için de sandık motor gerekmez. Motosikletler açılıp, değiştirilmesi gereken parçalar değiştirilsin diye mühendisler oraya civatalar koymuşlar. Böyle ufak şeyde kenara atılacak olsa civataları olmazdı blokların.

    Ayrıca üye engelleme butonunu bulunca ilk iş seni engelleyeceğim, insanları yanlış bilgilendiren birisin.

  15. #15
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay vay ya...Contaların sızdırması küçük bi problem değilmiş, diğer motosikletlerden perfrmans olarak geri kalacakmış.

    Sevgili kardeşim, senin zihniyetin yüzünden bu ülkedeki motorlar erken bitiyor. Adam 70 bine gelmiş Fazer'ın eksantriğini değiştirmiyor. Sırf anahtar değmesin diye, sonuçta açılınca conta da değişecek. Sonra motor bitiyor.

    Hocam conta değişmesi çok kolay ve önemli bi işlemdir. Motora hiç bir şey yapılmasa bile contadan terleme yapıyorsa mutlaka değiştirilmelidir. Conta değiştikten sonra performansın geri kalma gibi bir durum yoktur. Önemli olan motoru toplarken usta sente ayarını ve sübap ayarını DOĞRU yapsın. İYİ yapsın demiyorum. Bunun iyisi kötüsü yoktur, doğru veya yanlış yapılır.

    Bu işlem için de sandık motor gerekmez. Motosikletler açılıp, değiştirilmesi gereken parçalar değiştirilsin diye mühendisler oraya civatalar koymuşlar. Böyle ufak şeyde kenara atılacak olsa civataları olmazdı blokların.

    Ayrıca üye engelleme butonunu bulunca ilk iş seni engelleyeceğim, insanları yanlış bilgilendiren birisin.

    0 km motorun bloklardan yağ sızdırması normal değildir.

    rutin bakım aralıkları gelmiş motorun sökülüp takılmasına bişey demedim. hiç bir rutin bakımda da motorun ana blokları sökülmez. subap ayarı egzantrik zinciri değişir. çok uzun km yapmışsa da silindir piston değişir. Bu bakımların hiç birinde bloklar yarılmaz.



    yağ sızdıran şanzıman kapağı değil, motorun ana blokları.

    o civataları mühendis koymuşta hepsinin sıkma tork ayarları var türkiye'de kimsenin bilmediği veya dikkate almadığı.kitapcığındaki değerlere göre toplanılmazsa fabrika çıkışlı performansla fark olur. milimetrenin 10/1 i kadar hava alması motorda performans düşüklüğü demektir.Bizim ustalarımız basarlar sıvı contayı 1 sene sonra kalmaz orda conta falan. hangi servis fabrika ayarlarında motor topluyomuş türkiye'de ?

    Ben motoru elletme söktürme demedim aksine imalat hatalı satılmış motorun sağlamını talep etmesini istedim. adam parasını verdiği motorun en iyisine binmeyi hakediyor.
    Asıl senin zihniyetinde bilgi sahibi olmayan, hakkını aramayı bilmeyen, mekanikten anlamadan motorun ciğerini söndüren sürücüler yüzünden türkiyede motorlar 5 senede ölüyor.
    Avrupalı 20 sene biniyor aynı motora.

    Herkes motorunu istediği gibi kurcalatmakta özgür.
    shooter1 ve DKN bunu beğendiler.

  16. #16

    Üyelik
    07 Ekim 2016
    pulsar 200ns kronık terleme yapması servıs motor ıyı toplandıktansonra pronlem olmaz bakalım 2 3 kısıyle konustum yaptırdıktan sonra problem kalmamıs pazartesı motorumu alıcam tekerınız duz bassın

  17. #17
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 km motorun bloklardan yağ sızdırması normal değildir.

    rutin bakım aralıkları gelmiş motorun sökülüp takılmasına bişey demedim. hiç bir rutin bakımda da motorun ana blokları sökülmez. subap ayarı egzantrik zinciri değişir. çok uzun km yapmışsa da silindir piston değişir. Bu bakımların hiç birinde bloklar yarılmaz.



    yağ sızdıran şanzıman kapağı değil, motorun ana blokları.

    o civataları mühendis koymuşta hepsinin sıkma tork ayarları var türkiye'de kimsenin bilmediği veya dikkate almadığı.kitapcığındaki değerlere göre toplanılmazsa fabrika çıkışlı performansla fark olur. milimetrenin 10/1 i kadar hava alması motorda performans düşüklüğü demektir.Bizim ustalarımız basarlar sıvı contayı 1 sene sonra kalmaz orda conta falan. hangi servis fabrika ayarlarında motor topluyomuş türkiye'de ?

    Ben motoru elletme söktürme demedim aksine imalat hatalı satılmış motorun sağlamını talep etmesini istedim. adam parasını verdiği motorun en iyisine binmeyi hakediyor.
    Asıl senin zihniyetinde bilgi sahibi olmayan, hakkını aramayı bilmeyen, mekanikten anlamadan motorun ciğerini söndüren sürücüler yüzünden türkiyede motorlar 5 senede ölüyor.
    Avrupalı 20 sene biniyor aynı motora.

    Herkes motorunu istediği gibi kurcalatmakta özgür.
    arkadaşa katılıyorum
    hatta somunları sıkarken rahat rahat sıkarlar en son biraz abanarak sıkarlar sorun olmasın diye
    bir de sıvı conta olayı hiç oralara girmek istemiyorum ama çoğu usta wd40 gibi kullanıyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)