Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Üstten Eksantrik Motor Modifiye (MR VULTURE DRİFT SWİFT CBF MCX ELEGANT YBR)

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Arkadaşlar Herkese Merhaba size üstten Eksantrik Motor yükseltme serüvenini anlatmak istiyorum Bende 2016 model Swift var balans rolü ve üstten Eksantrik li motor kısmı 150 silindir orjinal 170üst kapak orjinali buydu ve üstten Eksantrik li ve balans rolü olmasından mukabil bayağı güçlü bir motoru var ben hangi ustaya sorsam tüm illere sordum olmaz uğraştırır ayar tutmaz dedi neyse ben dayatmayla zorla ustaya gittim 200 püskürtmeli karbüratör aldım bunu tak dedim zorla taktırdım manifoldu bulamadım uğraştırdı ama sonunda buldum iğne ayarını 5e aldırdım bi baktım motor dehşet bişey oldu meğerse motor istiyormuş 32dişli buldum onu da çok zor buldum on numara oldu o da sonra araştırdım yabancı sitelerde ustaya gittim motor bloğunu açtırdım balansörü sök dedim bi denedim titreme biraz geldi ama son hız ve güç arttı krank ı sıkıyormuş meğer daha sonra 125cc için performans egzoz taktırdım dehşet bi sesi oldu aynı egzoz başka motorlara taktık hiçbiri o sesi veremedi bugün internetten üstten Eksantrik li 200cc 63 5 silindir buldum herkes olmaz dedi 150lira işçilik verdim taktırdım ses verdi vuruyordu piston kalın conta attık ses gitti şimdi motor dehşet ötesi bişey oldu şekil ve performans on numara sırada internette bu silindiri uygun üst kapak buldum tek bi yerde var onu alcam krank da yükseltecegim bakalım ortaya ne çıkacak anladım ki motoru belirleyen alt takılmış zincirli motora ayar vermek emek istiyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Nick'deki "45" sayısı durumu özetliyor.
    emreyavas ve medusa_0302 bunu beğendiler.

  3. #3
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    yeni başlıklarını merakla bekliyoruz dostum.

    "motorum eridi ne önerirsiniz"
    "haftada 1 buji kafası eriyor lütfen yardım edin"
    "titreşimden alzeihmer olucam ne yapmalıyım"

    bunlar yapılmayacak şeyler değildir. tabi ki olabilir. ama sen optimal değerlerin üzerine çıkarsan ve makinayı kapasitesinin üzerinde zorlarsan 5 sene kullanacağın makinayı 5 ay kullanız çöpe atarsın.

    yine de çaban takdire şayan. ama unutma yeni bir şey keşfetmiyorsun. ustaların sana olmaz dediği şey "ya bununla mı uğraşıcam" demesinin başka versiyonudur.

    ön dişliyi de büyüt sana tavsiye. makina dehşet ötesi olur ki 4 silindir makinalarla kapışırsın

    kolay gelsin.

  4. #4
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Motoru tasarlayıp optimum seviyede güç kısıtlaması yapan çekik gözlü mühendis abi gerizekalı, siz akıllısınız.

  5. #5
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    o kadar niye uğraşıyosun ben anlamadım 200 küsürlük paket silindir/piston/krank takımları al tak geç. ustaların olmaz dedikleri şeyler sonraları sana sorun yaratacağı şeyler. Muhtemelen senin gibi hevesli gençler sayesinde daha önce denemişlerdir.

    Ayrıca yazılarında paragraf kullan ki okurken gözlerimiz kanamasın.

  6. #6

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Herşey düşündüğün kadar kolay değil


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)