YAMAHA R6 Motor sönme sorunu. Yardım Lütfen..
Reklamlar
-
canluba adlı üyeden alıntı
.........soketli kabloları açıp wd40 sıkacağım onu anladım eğer wd40 olur ise, Elektronik regülatör vanası nedir tam olarak r6'da nerede bulabilirim........
standart wd40 olmaz, üzerinde kontak temizleme ibaresi bulunan iletken olmayan temizleyiciler olur, (wd40 ında var )
Regülatör vanası küçük bir gaz kelebeği gibi çalışır, kontrolü ecu da dır, motora sadece rolantide hava gönderir, yeri hava filtresi ile gaz kelebek boğazı arasındadır, soketli elektrik bağlantısı vardır..
İnternet üzerinden aratıldığında r6 daki fotolarina erişebilirsiniz..
Reklamlar
-
O usta dediğin adam çırak bile olamaz.
-
1 ustanda iş yok ve soyup para kazanan hırız modelinden
2 ustan işide çok bilmiyor
3 tps sensörü diyen arkadaşlar olmuş.eğer tps bozuk ise yolda giderkende sabit gaz gitmek istediğinde motor kendi kendine bir miktar ekstra gaz verir ve bi o kadar gaz keser ani veya kafasına göre
4 subap ayarın bozuktur
5 sübap ayarı ile beraber senkron ayarınada bakılması gerekir sadece tek başına bu bile bozuk olabilir
6 buji kaynaklı olabilir belki
7 elektrik tesisatında kasap bir işçilik müdahale yapılmış ise bundan olabilir
8 konjektorunu hiç bir zaman bilmediğin yan sanayi alma derim çok yüksek akım çeviren bir konventor çünkü
9 motorun emme manifoldlarında bir sorun olabilir ( hava filtresinden sonra borazanlarda veya yüksek ihtimal üst kapağın içindede oluyor onlarda çatlak yırtık varsa yapabilir )
10 benzin deposunun içi çok pis ise bundan yapabilir ( pompada veya arada filtre var ise bunuda kontrol etmek gerekir )
11 benzin pompası veya sonraki hortumlardan kaynaklı olabilir ( bunlardan herhangi birisi değişmesi gerekicek ise kesinlikle servisten alman gerekir. pompanın basınç ve debi değerlerindeki minimal bir fark motorun düzgün çalışmamasına sebep olur aynı şekilde hortumun kalınlığı iç çapı ve kaldırabildiği kuvvet çok önemlidir performans bakımından. kafana göre seçemezsin )
12 enjeksiyonlarda bir sıkıntı olabilir
13 buji bobininde bir problem olabilir
aklıma gelen kaynaklanabilecek sıkıntıların bir listesi
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
standart wd40 olmaz, üzerinde kontak temizleme ibaresi bulunan iletken olmayan temizleyiciler olur, (wd40 ında var )
Regülatör vanası küçük bir gaz kelebeği gibi çalışır, kontrolü ecu da dır, motora sadece rolantide hava gönderir, yeri hava filtresi ile gaz kelebek boğazı arasındadır, soketli elektrik bağlantısı vardır..
İnternet üzerinden aratıldığında r6 daki fotolarina erişebilirsiniz..
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
1 ustanda iş yok ve soyup para kazanan hırız modelinden
2 ustan işide çok bilmiyor
3 tps sensörü diyen arkadaşlar olmuş.eğer tps bozuk ise yolda giderkende sabit gaz gitmek istediğinde motor kendi kendine bir miktar ekstra gaz verir ve bi o kadar gaz keser ani veya kafasına göre
4 subap ayarın bozuktur
5 sübap ayarı ile beraber senkron ayarınada bakılması gerekir sadece tek başına bu bile bozuk olabilir
6 buji kaynaklı olabilir belki
7 elektrik tesisatında kasap bir işçilik müdahale yapılmış ise bundan olabilir
8 konjektorunu hiç bir zaman bilmediğin yan sanayi alma derim çok yüksek akım çeviren bir konventor çünkü
9 motorun emme manifoldlarında bir sorun olabilir ( hava filtresinden sonra borazanlarda veya yüksek ihtimal üst kapağın içindede oluyor onlarda çatlak yırtık varsa yapabilir )
10 benzin deposunun içi çok pis ise bundan yapabilir ( pompada veya arada filtre var ise bunuda kontrol etmek gerekir )
11 benzin pompası veya sonraki hortumlardan kaynaklı olabilir ( bunlardan herhangi birisi değişmesi gerekicek ise kesinlikle servisten alman gerekir. pompanın basınç ve debi değerlerindeki minimal bir fark motorun düzgün çalışmamasına sebep olur aynı şekilde hortumun kalınlığı iç çapı ve kaldırabildiği kuvvet çok önemlidir performans bakımından. kafana göre seçemezsin )
12 enjeksiyonlarda bir sıkıntı olabilir
13 buji bobininde bir problem olabilir
aklıma gelen kaynaklanabilecek sıkıntıların bir listesi
Tüm bilgiler için çok teşekkür ederim. Siz sanırım adana'sınız .. 01 plaka görünce dedim. bende tarsus'dayım. Eğer bildiğiniz bir usta var ise adanaya gelebilirim.
-
canluba adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Tüm bilgiler için çok teşekkür ederim. Siz sanırım adana'sınız .. 01 plaka görünce dedim. bende tarsus'dayım. Eğer bildiğiniz bir usta var ise adanaya gelebilirim.
yok o 01 plaka için değil model yılı için
kullandığım motor 2001 model 6 yıldır kullanıyorum
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
yok o 01 plaka için değil model yılı için
kullandığım motor 2001 model 6 yıldır kullanıyorum
Anladım tamam sağol.. Bide sormak istediğim bu benzinli motorlar için enjektör temizlemek için katkı maddeleri var benzin deposuna dökülüyor. Bunlardan kullanmak istiyorum denemek için. herhangi bir zararı olurmu arkadaşlar ?
-
R6'm yok ama bende de öyle bi sorun vardı karbüratörden hava alıyormuş sormaktan zarar gelmez
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
standart wd40 olmaz, üzerinde kontak temizleme ibaresi bulunan iletken olmayan temizleyiciler olur, (wd40 ında var )
Regülatör vanası küçük bir gaz kelebeği gibi çalışır, kontrolü ecu da dır, motora sadece rolantide hava gönderir, yeri hava filtresi ile gaz kelebek boğazı arasındadır, soketli elektrik bağlantısı vardır..
İnternet üzerinden aratıldığında r6 daki fotolarina erişebilirsiniz..
Merhaba ben internet üzerinden yamaha r6 regülatör vanası diye arattım ama sadece regulatör resimleri çıkıyor. Yani tam parçayı göremedim. Konu ile ilgili resim atabilirmisiniz ?
-
canluba adlı üyeden alıntı
Merhaba ben internet üzerinden yamaha r6 regülatör vanası diye arattım ama sadece regulatör resimleri çıkıyor. Yani tam parçayı göremedim. Konu ile ilgili resim atabilirmisiniz ?
linkte komple set satılmakta fotoda önde üzerinde mikuni yazan parça regülatör yanındaki tps sensörüdür..
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...85274144/detay
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Yardımların için
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------
Merhaba bugün yeni bujileri taktık, o arada ben benzin pompasının içindeki filtreyi'de temizledim. Usta bazı buji pipo'ları bozuk dedi. Birinde var çıkma tanesi 150 TL dedi. 4 tane alacaz 600 TL . Bende bir sorun olduğunu anladım ve param yok dedim. 150 TL işçilik verdim buji değişimine. Şİmdi benim sormak istediğim bu pipo'ların sağlam yada bozuk olduğunu nasıl test yada kontrol edebiliriz.
-
canluba adlı üyeden alıntı
Merhaba bugün yeni bujileri taktık, o arada ben benzin pompasının içindeki filtreyi'de temizledim. Usta bazı buji pipo'ları bozuk dedi. Birinde var çıkma tanesi 150 TL dedi. 4 tane alacaz 600 TL . Bende bir sorun olduğunu anladım ve param yok dedim. 150 TL işçilik verdim buji değişimine. Şİmdi benim sormak istediğim bu pipo'ların sağlam yada bozuk olduğunu nasıl test yada kontrol edebiliriz.
Oha buji değişimine 150 lira işçilik mi olur? Afedersin tutmuşlar seni inek gibi sağıyorlar. Sırayla her gün motorunun bir parçasını değiştirirler her seferindede 200-300 ne koparırsa.
Bence adam gibi bir yamaha servisine git tek seferde çözsünler sorunu. Normalde usta olan adam motorun sesini dinler sorunu tespit eder ve tek seferde çözer. Tek seferde çözmüyorsa ya usta değildir ya da bilerek sorunu çözmeyip kazık atıyordur.
-
Yeni Motul 300V 15W50 Yağ aldım bide yağ filtresi. Bulunduğu yere 70 KM uzakda iyi olduğunu söylenen bir usta buldum. Cumartesi arabaya yükleyip götürecem motoru. Sorun çözülürse gelişmeleri buradan yazarım en azından aynı sorunu yaşanan biri olduğu zaman çözümü daha kolay bulurlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)