Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

garip bir silindir çalışmama sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    merhabalar, motorum keeway (virago kpyası) arka silindir motor bir süre bekledikten sonra çalışmıyor buji ıslanıyor bujiyi temizlediğimde sorunsuz çalışıyor bu böyle devam etmekte


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    bujiyi değiştir dostum.

    olmadı pipoyu değiştir.

    olmadı bobini değiştir.

    olmadı ateşlemeyi değiştir.

    sıra ile yap. düzelir. şahsi kanaatim buji değişince düzelir.

    bujiyi neden temizliyorsun onu anlamadım ben. ısınıyor tamam. ısınması normal silindir içinde yüzlerce derece sıcaklık var. ama sen neyi temizliyorsun? kurum mu bağlıyor? yağ mı var bujide nedir?

  3. #3

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    dostum dediklerinin hepsini değiştirdim

    pipo bobin cdi ateşleme hepsinin yedekleri var

    buji sürekli ya kararıyo yada yağlanıyor tek karbüratör olmasına rağmen iki silindir de

    aynı derece yağlansa anlarım fakat sadece

    arka silindirde sorun

  4. #4
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    dostum yağ varsa silindir yatağı veya pistonda sorun vardır. segmanı kaçırıyordur. sadece tek tarafta oluyorsa da tek karbüratör varsa üzgünüm ama sadece bu ihtimal kalıyor.

    umarım garantisi vardır. var ise servise götür.

    yok ise bir ustaya göstermende fayda var. kolay gelsin.

    sorunun ve çözümün ne olduğu ile alakalı buraya sonrasını yazarsan belki başkalarına da faydası dokunur.

    kolay gelsin.

  5. #5

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    silindir yatağında sorun olduğunu düşünmüyorum enden diyeceksin motor çalışıyor park ettikten 1 2 saat sonra çalıştırınca da aynı şey oluyor motor bekleyince

  6. #6
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    arka silindir supap kayıttan yağ geliyordur,boşu boşuna buji,bobin falan değiştirme kayıt lastiklerini yenilemedikten sonra yine gelecek..

    geçici olarak yapabileceğin bir tavsiye : bujinin altına ikinci bir conta daha koy yani bujiyi yukarı çek belki biraz daha az yağlanır ve ateşlemeyi kesmez..

  7. #7
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Sübap yağ lastiklerini değiştirmelisin bence. Ordan yağda eksiltir bujide yağlar.

  8. #8

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    yardımlarınız için teşekkürler . diablo silindirden olsa yağ eksiltme ve yağ yakma egzoz belirtileri olrdu sanırım bunlar yok

    karbüratör ve benzin pompa sistemi bayağı bi karman corman arka manidolttaan boru gidiyor pompaya acaba burdan benzin fazla mı gidiyor da yağlanıyor

  9. #9
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Eğer sibop keçelerinden aşağı yağ sızdırsa motor ilk çalıştırdığında egsozdan beyaz duman atar . Beklerken silindirin içinde biriken sızıntı yağı yaktıktan sonra beyaz dumanı keser. Motorun ilk çalışmasından itibaren beş dakika içinde yağ biter ve normal çalışma devam eder.Bu yazdıklarıma uyuyorsa ilk 5 dakika kesin keçe sorunu

  10. #10

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Fazla benzinden bogulsa buji islanir yaglanmaz

  11. #11

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    dostum yağ mı benzin mi bilmiyorum ki buji çıkınca ıslak ama bazen kurumlu ve hep ilk çalıştırmada bu sorun var sübap takımı sipaiş verdim

    sübap keçesi bulamadım uyumlu mudur acaba başka markayla

  12. #12
    kerem999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    BRATİSLAVA
    Motosikleti
    ne istersen var
    yağ mu benzin mi bujiyi cikardin biraktin 5 dk sonra yine islak sa yağdir yağ mi benzinmi bu işlerden önce iyi bir ustaya göster desin sana sorununu sonra sen değiştireceksen silindir piston falan gel yaz buraya konuşalim ama subap kecesi cg125 ile ayni senin ordan yürü sübap kavalida ayni ama bak uyarmadi deme o sübap kilidini sökerken takarken aletini al veya düzgün birşekilde sök sonra o kilitler firlayip egzantirik ile opusurler ayni zamanda sübapta pistonlar aşk yaşar sonuc iyi olmaz BELKİDE SADECE ELEKTİRİK TİR :D belkide

    gelelim sekmanlar bitti kısmına oda olur ya dumanla haberleşme başladiysa egzozda silindir piston set bakacaksin. sokup takarim diyorsan litfen birde zincir gergilerini yenile conta takiminida al

    he yaptın motoru diyelim birde yağ pompasina bak belki o artik emekli olmuştur yağsizlik yapmiştir bunlari göz gezdir hep bunlara
    MOTOSTONE SİNİRLİ TAMİRCİ
    ( ----SCOOTER DÜŞMANI----- )

  13. #13

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    hocam piston silindir yeni değğişti bi sene oldu ama üç kağıtcı usta arkadakkini takmamış sonra fark ettim ön yeni arka eski (önde sorun vardı çift almıştım)
    ustaya götürdüm güya şehirdeki en iyi usta böyle kullan deyip üstüne para da aldı başka bi usta bu
    cg ile aynıysa yurt dışından parça almim o zaman uzu nsürüyo gelmesi

  14. #14
    kerem999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    BRATİSLAVA
    Motosikleti
    ne istersen var
    hizlica ustaya git parcani al olmadımı polisi cagir bela ol adama işe bak bende degiştirir iken bazen iki alıyor müsteri degişmediyse ya bende durur onun adina yada alir gider adam he sende kalsin der tamamda onu vermeyip iki alip tek takip çakallik
    MOTOSTONE SİNİRLİ TAMİRCİ
    ( ----SCOOTER DÜŞMANI----- )

  15. #15

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    öteki tarafta görüşmeyi yeğliyorum arkadaşla :D

  16. #16

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    şimdi de hafa filtersinden yağ gelmeye başladı bu neden olur ki ?

  17. #17
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı allegromod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi de hafa filtersinden yağ gelmeye başladı bu neden olur ki ?
    dostum yağı fazla koymuş olabilir misin motora? bi kontrol eder misin yağ çubuğuna bakarak. motorun sürüş pozisyonunda olacak kontrol etme. yani yan ayaklıktaki hali değil. çubuğu çıkar sil yerine tak sürüş pozisyonuna getir sonra çıkarıp tekrar bak bakalım yağ ne seviyede?

    kolay gelsin.

  18. #18

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Karbüratörü yıka içini memeleri vs kanalları tazyikli benzinle havayı 3 tur yap hava filtresini temizle gerekirse değiştir. Düzelmezse sıkıntı büyük

  19. #19

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    yağ çubuğu yok yağ var iki çizgi arası olacak 1000 kmde bir yağ değiştiririm yağ eksilmiyo çoğalıyo gibi sanki çizgi yukarı çıkıyo gibi ilginç :S

  20. #20
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Dostum motorun sag tarafinda motor blogunun uzerinde el ile cevirerek acilabilen soyle bir sey yok mu?

    https://goo.gl/images/nCQQmv

    Bu motora yagi nerden koyuyorsun? O yag koydugun yerde bir cubuk vardir uzerinde tarali alanin oldugu. O tarali alandan cok fazlaysa eger yag ve tube breather dedigimiz eski makinalarda olan yag fazlasini tahliye edecek mekanizma yoksa yag fazlasi motorun calismasini olumsuz etkileyebilir, silindire yag cikartabilir. Bir bak yine haber verirsin.

    Kolay gelsin.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)