Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
YBR ve sorun kelimesini birarada görünce hemen daldım konuya.
Bunlara kronik sorun diyenler, henüz bir sorun yaşamamış arkadaşlardır. Çoğunu kendiniz halledebilirsiniz. İşin ehli bir usta da yarım saatte hepsini halleder.
Bendeki aküyü, araba aküsü fiyatına 3 yıl önce aldım, hala tek marş yetiyor, 1 hafta binmesem bile sıkıntı yok.
Gazı kesince veya vitesi küçültürken gelen çıt sesi %90 gevşek zincir kaynaklı, aynını daha geçen hafta yaşadım, gerdim, sıkıntı bitti. Yalnız gererken dikkat et, üstüne sen binince kendisi zaten bir miktar gerilecek, ona göre ayar yap.
Buji ngk var, sanırım o da 3 yılı geçti.
Lastikten hava salması, fitil iyi atılmamıştır, sibop bozuktur, ya da en son jantı kontrol et, yamuk olabilir.
Contalar için musluk contası işini görür, gerekirse ikişer tane koy.
Ön dişli, eğer sen veya önceki kullanıcı dikkat etmediyse kısa zamanda da aşınabilir. Sürekli ani ve yüksek gaz açıp kapatmalar, tek teker denemeleri ve uygun olmayan zincir gerginliği ön dişliyi yıpratır. Ben zamanında komple set olarak DID taktırmıştım, yaklaşık 40.000 km kullandım.
Motoruna iyi bak, kafana takma, diğerlerinin yanında bu sorunlar devede kulak.