XL 650V Transalp Turbo Uygulaması
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Atmosferik olarak birşeyler yapılamaz mı? İlla turbo mu gerekli ki
-
Karbüratörlü bir motor 2001 model en fazla yapılabilecek performans iyileştirmeleri hava filtresi değişimi sargı ve buji değişimi dişli değişimi ( hepsi yapıldı )
-
Turboyu adam akıllı yapabilecek kişi varmı bilmiyorum ama
Kaliteli akra. Egzoz
KN açık hava filtresi
İridium buji
İyi bir karb. Ayarı
İle cidden değişiklik sağlanabilir sanki...
Bunlar dışında motoru olduğunda hafifletmeye gitmekte işe yarar
-
unoturbo adlı üyeden alıntı
Turboyu adam akıllı yapabilecek kişi varmı bilmiyorum ama
Kaliteli akra. Egzoz
KN açık hava filtresi
İridium buji
İyi bir karb. Ayarı
İle cidden değişiklik sağlanabilir sanki...
Bunlar dışında motoru olduğunda hafifletmeye gitmekte işe yarar
Valla mekanik işler konusunda iyiyim bağlantı konusunu sanayide ustasıyla birlikte el emeği olarak kendim yapmayı düşünüyorum tek korkum karb. ayarı konusunda motoru hafifletmeye girmek istemiyorum zaten torku güzel olan bi makine turbo oygulaması ile dahada cogalacak olan tork hafiflemiş bir makineyle kontrol edilemez hale gelebilr
-
turbodan gelen ani güç motoru tekere kaldırmasın?
-
alıntı dır: Turbo hata kaldırmaz. Karbüratör ise motoru şöyle böyle çalışır tutan bir yakıt karışım aracı. Bu işi ucuza çözmek istiyorsunuz, anlıyorum. Ama karbüratöre turbo işi sonrasında daha büyük masraflar çıkabilir ve/veya kısa ömürlü bir sistem olur. Anlık bir fakire düşmenizde ummadığınız kırımlar yaşayabilirsiniz. Enjeksiyona çevirmesi zor bir motorunuz yok. Hatta parçası da, yapılmış örnekleri de gayet bol. Bence imkanları zorlayıp önce enjeksiyona, sonra turboya geçilmeli. Üstelik bu araç gündelik kullanılacak bir araçsa bunun kışın soğuk marşı var, düzeltmesi var, basınca bağlı değişmesi gereken avansı var vs...
-
altora adlı üyeden alıntı
alıntı dır: Turbo hata kaldırmaz. Karbüratör ise motoru şöyle böyle çalışır tutan bir yakıt karışım aracı. Bu işi ucuza çözmek istiyorsunuz, anlıyorum. Ama karbüratöre turbo işi sonrasında daha büyük masraflar çıkabilir ve/veya kısa ömürlü bir sistem olur. Anlık bir fakire düşmenizde ummadığınız kırımlar yaşayabilirsiniz. Enjeksiyona çevirmesi zor bir motorunuz yok. Hatta parçası da, yapılmış örnekleri de gayet bol. Bence imkanları zorlayıp önce enjeksiyona, sonra turboya geçilmeli. Üstelik bu araç gündelik kullanılacak bir araçsa bunun kışın soğuk marşı var, düzeltmesi var, basınca bağlı değişmesi gereken avansı var vs...
Valla hocam enjeksiyon işini düşündüm ama bu bahsettiğin parçaları ben bulamadım eğer bildiğin bir yer varsa link atarmısın?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler