Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

rolanti duzensizligi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    motosero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mondial xtreme max 200
    Selamlar ustalar.500 km de mondial x trememax 200 motorum var.motorum yuksek rolantide calisiyor.rolantiyi normal seviyelere indirdigimde 5 sn icinde stop ediyor.karburatoru temizledim ve bir sorun gormedim.subap ayarinami baktirayim?karburatoru mu degistireyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Bisnev99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kuba Xboss 2020
    Normal seviye kaç oluyor ve bütün motosikletlerde ayni mı

  3. #3
    ümitersoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2014
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    R6
    Bujileri degistir

  4. #4
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    motosikletlerin rölantisi genelde 1200 - 1500 devir arasında olur,rakkamla belirtmediğin için yazmak istedim ki otomobillerle mukayese ediyorsan boşuna kurcalama 500 km deki motoru
    Bisnev99 bunu beğendi.

  5. #5
    motosero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mondial xtreme max 200
    Devir saati olmayinca bisey diyemedim dogru soyluyorsunuz.yillardir cg kullandigim icin cok yuksek geldi 2000 civari gibi .buji degistirip deniyecem.sogukta jigle ile tek marsta aliyor.zaten iyibir ustaya baktiracagim.herkese tesekkurler.

  6. #6
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı motosero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar ustalar.500 km de mondial x trememax 200 motorum var.motorum yuksek rolantide calisiyor.rolantiyi normal seviyelere indirdigimde 5 sn icinde stop ediyor.karburatoru temizledim ve bir sorun gormedim.subap ayarinami baktirayim?karburatoru mu degistireyim?
    Hocam bende işe git gelde kullanıyorum xtreme 150 sana şunu soyleyeyim;

    Hiç ustaya felan gidip sormadım rölanti durumunu ama xtreme de motor ısınma durumu resmen problem, rölanti düşürürsen elini gazdan çekip olduğun yerde durmak için maksimum 5 dakikan var,
    Bide Soğuk havalarda rölanti düşükse eğer jigle kaldırmadan çalıştırmak imkansız, ha jigleyi kaldırır çalıştırır, sonra jigleyi ortaya alıp 2-3 dakika yol yaptıktan sonra, jigleyi en alta alırsan daha stop etme sorunu olmuyor, motoru ısıtana kadar çekiyorsun çileyi, sonrası kütür kütür. 2 dakikada 10 defa jigle dedim dikkatini çekerim.

    Sanki Pro.Hard-cross anasını saydığım, yüksek rölantide çalışmadan olmuyor, xtreme resmen iki zamanlı gibi davranıyor,.
    Gururmu yapıyor anlamadimki

  7. #7
    Bisnev99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kuba Xboss 2020
    Konu benim değil ama bir şey soracaktım. Vites boştayken rolantide devirin kendi kendine giderek yükselmesinin sebebleri neler olabilir.?

  8. #8
    motosero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mondial xtreme max 200
    Saolun ustadim .biraz yuksek calisiyor bunlar herhalde biz cg ye alismisiz ondan belkide.
    MrMud bunu beğendi.

  9. #9
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı motosero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saolun ustadim .biraz yuksek calisiyor bunlar herhalde biz cg ye alismisiz ondan belkide.
    Hard Cross makineler için evet öyle, rolantiler yuksek, durduğu yerde bile elektrikli testere gibi çatır çatır ederler, Husqvarna markası, cross motorlarında oldugu kadar e.testere üretiminde de meşhurdur.
    Kendileri elektrikli testere üreticisi
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  10. #10

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Alıntı Bisnev99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu benim değil ama bir şey soracaktım. Vites boştayken rolantide devirin kendi kendine giderek yükselmesinin sebebleri neler olabilir.?
    Karbüratör hava ayarında sorun olabilir
    Bisnev99 bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    istanbul
    dostum mobilet mi bu hemen karbüratörü temizliyorsun. Supaplar sıkı muhtemelen 500 bakımında mutlaka göstermelisin.

  12. #12
    motosero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mondial xtreme max 200
    Alıntı medusa_0302 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum mobilet mi bu hemen karbüratörü temizliyorsun. Supaplar sıkı muhtemelen 500 bakımında mutlaka göstermelisin.
    Ikinci el aldim. yatan bir motordu akusu bitikti.ne durumda bilmiyordum.soktum baktim hava ayarida yaptim .subaplarina baktiracagim .saol ustadim herkesin emegine saglik.

  13. #13
    motosero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mondial xtreme max 200
    Sorunumuz karburator gaz teli kapagindaki contadanmis.yeni conta taktim motorum saat gibi ayar tuttu.emegi gecen herkese tesekkur ederim.saolun.

  14. #14
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Bisnev99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu benim değil ama bir şey soracaktım. Vites boştayken rolantide devirin kendi kendine giderek yükselmesinin sebebleri neler olabilir.?
    manifold contasından hava emiyorsa devir yükselir..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)