değişik araçlar,farklı araçlar
Reklamlar
-
05 Temmuz 2006, 01:33
#21
150 cc lik motor taktığınız bisiklet 70 e çıkamaz,kadro yerine şase diyeyim;şase ve tekerlek yamulur.Ancak yeni şase döktürürseniz o hacimde bir motor kullanılabilirsiniz. Ruhsata gelince;köy yolu dediniz ya zaten?
Anaa water da okuyomuş kafaya elektriği vermeden tüyelim
Reklamlar
-
05 Temmuz 2006, 01:35
#22
ben olsam bu ıslerle hıc urasmam
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 15:31
#23
150 cc lik motör niye 70 e çıkamaz anlamadım onu. o kadar güçsüz müdür yani. bi de go kartlarda diferansiyel oluyo mu k?
-
05 Temmuz 2006, 15:33
#24
cıkar canım nıye ckamasın
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 16:38
#25
aslında ben elektirk teknolojisine çok hastayım. yıllar önce 4 lastiğinde 4 elektirk motoru olan 4*4 bir araba tasarlamıştım.ve japonlar yapmışlar onu. inanılmaz bir yol tutuşu , inanılmaz depar ve eenrji tasarrufu varmış. ayrıuca birinin motörü bozulsa 3 tane daha var.çok süper.hatta alaman diliyle TZUPPPAAA!
Vİtes Yok,ses Yok, GÜrÜltÜ Patirti Yok, Egzost Yok, Benzİn Masrafi Yok. Harbİden Tzuppaa!
bi fiat 126 bis alıp cabrio yaparak hafifletmek ve elektirkliye çevirip türkieydeki ilk elektirkli araca sahip olma hayalim vardı hala da var ama akü problemi var.zaten türkieydeki ustalarda onu yapacak kadar beyin yok. hiç düşünmeden yok aaaaabem olmaz derler kestirip atarlar...............ford k nında elektiklisini yaptılar ama aracın nerdeyse her tarafı akü ve mondeo fiyatına satılıyor almanyada.
-
05 Temmuz 2006, 16:50
#26
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Go kartların eğlencelik olanlarında diferansiyel yok, zaten bu makinalar ağırlık merkezlerinin yere olan yakınlığı sayesinde arkadan kaymaları bertafaf edip daha da eğlenceli hale geliyorlar.
Ama denge merkezi yukarıda olan 3 tekerlekli bisiklette diferansiyelsiz sonuç facia olur. 50 cclik motor bu tür bir bisikleti 70 km nin bile üzerine rahatlıkla taşır. ancak amortisörsüz bir bisikletin o hızla üzerinden geçeceği ufak bir kasis kadrosunun taşıyabileceğinden çok daha fazla yük ortaya çıkaracaktır. Bisiklete birşey olmasa bile yolcu için nahoş durumlar ortaya çıkabilir
bence en güzeli bu işi akülü bisikletlerdeki sisteme benzer bir şekilde halletmen hem gürültü hem de eki motoru ha bire tamir etme derdinden kurtarır.
http://www.kanuni.com.tr/ (bisiklet seçeneğinden e bisiklet butonuna tıklarsan iki tekerlekli bir örnek görebilirsin)
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
05 Temmuz 2006, 17:38
#27
4 Tekerlekli al daha iyi.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
05 Temmuz 2006, 18:03
#28
hocam ben de zaten bu tasarladığım ealetin selesini ve gidonunu olabilkdiğinde indiricem aşşa.(gidona gıcık olurm sökcem onu eski tip 3 kollu ford transit direksiyonu takıcam.uçtum iyicene.)evet alçak olması lazım o konuda haklısın. ama 50 cc yokuş çıkmaz bi de türkiyede 50 cc motor yok diye duydum yokuş çıkmıyo diye getirmiyolarmış. evet amortisör de yok. yaylı bi sele ayarlamak lazım ona.ben de düşündüm o sarsıntı sorununu evet.sanırım malzemeyi biraz ağrıtıcaz
ertuğrul, bu kanunideki elektirkli zımbırtıları ben de düşündüm ama onlar çocuklar için ben 85 kg adamım. ealetin ağırlığı da 100 kg ye yakın olur.85 kg de yanımda bir arkadaşım olsa 300 kg yük olacak o motörde.o yükü yokuş çıkaracak bi motör en az 150 cc olması lazım gibi geliyo bana. keşke o güce sahip akülü motor olsa da bulsam taksam. daha güzel elektirkli. çevreyi de kirletmiyo ne güzel.
-
05 Temmuz 2006, 18:21
#29
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Evet fizik dersi bittiğine göre,ben size istediğiniz gibi bir cevap vereyim.
Her türlü bisikleti kullandım.Dediğiniz üç teker bisikletle 150 cc motor fazla güçlü kaçar.Moped motoru taktıracaksınız.Ayrıca bisiklet kadrosu ağırlık için uygun değildir siz baştan döktüreceksiniz.Sakatlar bunlardan kullanıyor sağda solda.İyi kötü yokuş çıkar ama öyle eşekanırtan dedikleri tipte yokuşlarda hayalkırıklığına uğrarsınız benden söylemesi.Motor için biraz hurdalık ve tamirci gezmeniz gerek.Bana moped motorunu halkalıdan bulmuşlardı.Eğer maddi imkanınız varsa hiç uğraşmayın arkadaşımızın verdiği link teki motor iyi-o salak gereksiz etiketi dışında-.
yaziya katiliyorum. "uydurukcu ilhami" (dedemin takma adi ) kendisi ve hanimina sizinde arzu ettiginiz gibi üc tekerlekli bisiklet ile ve yukardaki yazida belirtilmis moped motoru ile bir arac icaat etti. köy yollarinda, bakkala, aksamleyin baligia tingir mingir gitti geldi. "dede bu tehlikeli, demirler cok zayif frenler cok zayif" dediysekte onun cevabi ayni idi "olum ben hiz yapmiyorumki".... evet sizde hiz yapmiyacaksiniz muhtemelen bu tür bir arac ile. ama trafiye acik yolda gideceksiniz, iki teker kadar zayif deyil araciniz bir araba kadar geniz ve bir fayton kadar yavas... sonunda arkadan carpan bir araba sayesinde dedem tam 3 yil boyunca kirilan kemikleriyle inledi durdu. bir pirpir alin, bir scooter alin ama bu tür uydurmalardan uzak durun derim.
bu ara bahsettigim ilginc arac edremit AKCAY da görüs ve fikirlerinize acik tir!
-
05 Temmuz 2006, 19:14
#30
dedenizin ellerinden öpüyorum. çünkü türk toplumundaki klasik anti yaratıcı "ESKİ KOYE YENÜ EADET GETİRME ÜLEN" mantığından uzak yaratıcı bi insanımızmış.çok geçmiş olsun. ancak lakabı çok komik.baya güldüm ona. olsun yaratıcı olsun da UYDURUKÇU DESİNLER.şimdi efenim bu bisikletler benim hastası olduğum tricyle lar mopet ve tüm motorlar da trafiğe çıkıyor ve birileri toslayabilir.yani ben bisiklete çarpan araba ile motora çarpan arabanın ayrı hasar vereceğini sanmam.zaten ben trafiğe de pek çıkmicam.ancak verdiğiniz bilgilerde kafamı karıştıran olay,50 cc yokuş çıkar mı çıkmaz mı? biri de 150 cc bile yokuş çıkmaz demiş bir arkadaşımız yok artık.
türk insanının mizahi yeteneklerine ve komik lakap bulmadaki yaratıclığına hastayım. askerde de çok zealim bir albay vardı herkes ceyar derdi ona.dallas yayınlanmayalı 25 sene oluyo. nerden bulurlar bu lakapları anlamam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler