motoru 1 saat sonra çalıştırdığımda jikle ile ısıtmam gerekiyor
-
merhaba,benim makina çinli cg 200,motordaki sıkıntı başlıktada yazdığım gibi, motoru çalıştırıp gezdikten sonra park ediyorum. 1 saat sonra tekrar binecegim zaman motor çalışırken stop ediyor jikle çekip 40 saniye ısıtmam gerekiyor.bu şekilde ancak kendine geliyor.motorda egzantrik yok attırmadım, ustaya sordum 200 lüklerin hepsi böyle dedi cg 200 olanların. sizce neyden kaynaklanıyor bu sorun. herkese iyi forumlar.
Reklamlar
-
neyden" kaynaklandığı konusu beni aşar ama,
ağbi soğuyan motorun jikle istemesi normal. Motor ısındıktan sonra çalışması iyiyse sorun yok.
-
rebirth adlı üyeden alıntı
neyden" kaynaklandığı konusu beni aşar ama,
ağbi soğuyan motorun jikle istemesi normal. Motor ısındıktan sonra çalışması iyiyse sorun yok.
sabah ilk çalıştırmada ısıtmak neysede, gün içinde 1 saat ara ile çalıştığında tekrar ısıtmak yoruyor beni.benim aklıma subab ve hava ayarı geliyor ama daha bilgili arkadaşlardan derin fikirlerini bekliyorum.
-
Biradan mengu gelir aydınlatır ortalığı.
Onun uzmanlık alanına giren bir konu bize laf düşmez ustanın yanında
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
Biradan
mengu gelir aydınlatır ortalığı.
Onun uzmanlık alanına giren bir konu bize laf düşmez ustanın yanında
Soğuyan motorun jikle istemesinin nesi anormal der geçerim
-
İşte bu
-
karbüratörlü motorun jigle istemesinin nesi anormal denip geçilebilir
-
milletin diğer cg tip motorlari 4 saat sonra bile tek marsta ısınmadan çalışıyor. işin komik tarafı benim arkadaşla oturuyorum 3,4 saat sonra adamın ki tık diyerek marsta alıyor sayıyor tek tek, benim cihazıda kaldırmam için 1 dakka bekliyorum.bu ışte gariplik yokmu. yoksa gerçekten de 200 lük cg lerin hepsi mi böyle. arkadastaki 150 lilik cg
-
samet6630 adlı üyeden alıntı
milletin diğer cg tip motorlari 4 saat sonra bile tek marsta ısınmadan çalışıyor. işin komik tarafı benim arkadaşla oturuyorum 3,4 saat sonra adamın ki tık diyerek marsta alıyor sayıyor tek tek, benim cihazıda kaldırmam için 1 dakka bekliyorum.bu ışte gariplik yokmu. yoksa gerçekten de 200 lük cg lerin hepsi mi böyle. arkadastaki 150 lilik cg
arkadaşlarının ki de öyledir rölanti ayarına karbüratörün temizliğine falan da bakmalısın. tüm cg tayfasına selamlar
-
Sübaplarını 0.06 0.10 olarak ayarla havayı tam sağa sık sola çevir rahat gaz yediği yerde bırak stop et dene çalışması gerek
-
mterayes26 adlı üyeden alıntı
Sübaplarını 0.06 0.10 olarak ayarla havayı tam sağa sık sola çevir rahat gaz yediği yerde bırak stop et dene çalışması gerek
baba usta ayarlıyor ben anlamıyorum. ama nasıl ayarlıyor bilmiyorum artık.
-
Subap ses yapmiyorsa çık çık diyerekten ayar kaymamistir ki kayik olsa yuksek devirlerde oksurur sicak iken cg 200 silindir piston cok motora taktim kolay isinan bir mahlukat değil iyi bir şeydir yani ben beklemen ulan basacam gidecem diyor isen yağı incelt 0-30 w al kışın güzel çalışır hemen isinir .net
-
Benim motosikletimde de aynısı oluyor.Piston büyülttüm sıkıntı olmadı ,taki orjinal karbüratörü değiştirene kadar.
26 mm hava girişli karbüratör vardı 150 lik kontağı aç yaz,kış direk çalışırdı.Sonra 30 mm hava girişli keihin karbüratör aldım, her çalıştırdığımda jikle açmaya başladım.Karbüratörü büyük olduğu için ,hava girişi fazla oluyor bu sebeple ilk çalıştırmada zorlanıyor diye tahmin ediyorum.
-
kerem999 adlı üyeden alıntı
Subap ses yapmiyorsa çık çık diyerekten ayar kaymamistir ki kayik olsa yuksek devirlerde oksurur sicak iken cg 200 silindir piston cok motora taktim kolay isinan bir mahlukat değil iyi bir şeydir yani ben beklemen ulan basacam gidecem diyor isen yağı incelt 0-30 w al kışın güzel çalışır hemen isinir .net
babacım subablardan şık şık sesi var. benim sıkıntım motorla gezdikten sonra park ediyorum.çalıştırırken jikle ile ısıtmam gerekiyor, yoksa sabahları bekliyorum ısınmasını. ama dediğin gibi yağı inceltim, ince yağ bırakim.şu an ki yağ shell 20/40
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
darkmotor adlı üyeden alıntı
Benim motosikletimde de aynısı oluyor.Piston büyülttüm sıkıntı olmadı ,taki orjinal karbüratörü değiştirene kadar.
26 mm hava girişli karbüratör vardı 150 lik kontağı aç yaz,kış direk çalışırdı.Sonra 30 mm hava girişli keihin karbüratör aldım, her çalıştırdığımda jikle açmaya başladım.Karbüratörü büyük olduğu için ,hava girişi fazla oluyor bu sebeple ilk çalıştırmada zorlanıyor diye tahmin ediyorum.
söylediğin mantıklı ama benim motorun aynısından var.oda 200 lük karbüratör markası bile aynı, adamın motoru ertesi sabah bile tek marsta çalışıyor. ben onu görene kadar normal diyordum, adamın motorda bide egzantrik var.ben attırmadım motor yıpranmasın diye, ama bizimki böyle ugrastiriyor beni.
-
En sevmedigim sey bu isitmak icin jikle cekme konusu a.q yil 2016 satin boyle motorlari
-
-
kerem999 adlı üyeden alıntı
subaolarda şık şık ses geliyosa ac onu ayarla o ses olmacak 20-40 ince degil cok kalin bir yagdir ilk marş la gitmek icin iyi degildir o yağ cok soguk bir memlekette yasiyorsan 0-30 5-30 lara bak o subabi ayarla emme5egzoz25mm.
yil 2016 jikle ile motor calisir karbüratör lü ise ne yapacaksin fön mü tutacaksin
şık şık sesi için ustayagittim sordum, 200 lük cg lerde subab sesini kesemezsin dedi. şu anki sesi gayet iyi diyor.yağ olayına gelince dediğin gibi ince yağ bırakim öyle deneyim. şehir adana kışın malum kar yagmaz max soğukluk derecesi 2 derece anca olur.gündüzleri de 15 ila 12 arası olur, kaç numara yağ önerirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)