Oringli Zincirler çözümmü??
-
27 Haziran 2006, 23:49
#1
Selam arkadaşlar.ben aranıza yeni katıldım ve 1987 yılından beride motorsiklet kullanıcısıyım.şimdiki motorum mondial mct250.makinam daha rodajda ama ufuk bir sorunum var.zincir uzaması.serviste 150 ytl ye zincir var ve bunu takarsam bu sorun bitermiş.oringliymiş.bu konuyu bilen varsa yardım istiyorum.hepinize kazasız ve mutlu günler dilerim...
Reklamlar
-
28 Haziran 2006, 00:02
#2
hayırlı uğurlu olsun hocam üyelikte mct 250 de aramadan forumlara göz atarsan mct250 ile ilgili çok güzel bir bilgi paylaşım forumu var ben başka motosiklet kullanmama rağmen arasıra göz atıyorum
-
28 Haziran 2006, 00:04
#3
Doğrudur,O ringli zincirin burçları arasına daha az toz vb maddeler girer.Ancak sanayii sitesinde bir rulmancıya gidip,çeliği kaliteli bir zincir kestirebilirsiniz.Hemen kapısının önün de baklalarınızı sayıp aynı miktarda alabilirsiniz.Çin malı zincirler susuz hatta yüzey sertliği bile verilmemiş olabilir.
--------------
Konuyu teknik bilgilere açsaydınız iyi olurdu.
Birde tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
28 Haziran 2006, 00:10
#4
İHTİYAR adlı üyeden alıntı
Doğrudur,O ringli zincirin burçları arasına daha az toz vb maddeler girer.
AB RH (+) 506 357 7316
http://www.facebook.com/vatandogukan
https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat
-
28 Haziran 2006, 03:57
#5
bende de vardı o sorun. motorum 2600 km de 1800 km de başladı. serviste zinciri gerdirdim. şimdilik bir sorun yok. ama elim bollaşınca zinciri değiştirmeyi düşünüyorum tabi.
-
28 Haziran 2006, 11:45
#6
yardımlarınız için teşekkür ederim
-
28 Haziran 2006, 12:03
#7
Baba o ring şu ring bu ring hepsi ring aynı hepsi
-
28 Haziran 2006, 19:30
#8
benim arkadaştada 110 ft var oda paso zinciri geriyor bunu böle geriyoruz ama sonu ne olacak bilmiyorum diyor
-
28 Haziran 2006, 20:10
#9
anlaşıldı galiba 150 yi vericez.
-
28 Haziran 2006, 20:33
#10
İHTİYAR adlı üyeden alıntı
... ancak sanayii sitesinde bir rulmancıya gidip,çeliği kaliteli bir zincir kestirebilirsiniz.Hemen kapısının önün de baklalarınızı sayıp aynı miktarda alabilirsiniz.Çin malı zincirler susuz hatta yüzey sertliği bile verilmemiş olabilir.
Ukalalık olarak algılamazsanız eğer bu yöntemi tavsiye etmem; neticede alacağın zincir motosiklet değil makine zinciri. Bu ne demek ? Makine zinciri ağır devirde dönmek için yapımıştır, motora takarsan muhtemelen kısa bir sürede esneyecektir.
Not: Anlatıklarım spor makinalarda yaşanmış hikayelerdir, 100 veya 250 cc bir makinada belkide hiç sorun çıkartmaz.
-
28 Haziran 2006, 20:41
#11
Ralf adlı üyeden alıntı
Ukalalık olarak algılamazsanız eğer bu yöntemi tavsiye etmem; neticede alacağın zincir motosiklet değil makine zinciri. Bu ne demek ? Makine zinciri ağır devirde dönmek için yapımıştır, motora takarsan muhtemelen kısa bir sürede esneyecektir.
Not: Anlatıklarım spor makinalarda yaşanmış hikayelerdir, 100 veya 250 cc bir makinada belkide hiç sorun çıkartmaz.
-
28 Haziran 2006, 20:52
#12
Ralf adlı üyeden alıntı
Ukalalık olarak algılamazsanız eğer bu yöntemi tavsiye etmem; neticede alacağın zincir motosiklet değil makine zinciri. Bu ne demek ? Makine zinciri ağır devirde dönmek için yapımıştır, motora takarsan muhtemelen kısa bir sürede esneyecektir.
Not: Anlatıklarım spor makinalarda yaşanmış hikayelerdir, 100 veya 250 cc bir makinada belkide hiç sorun çıkartmaz.
Haklısınız,önerim arkadaşımızın nispeten düşük torklu ve az beygir gücüne sahip motorunun çin malı zincirine alternatif olması içindi.Nihayetinde O ring li zincir daha kaliteli olacaktır tabii ki
-------------
Ülkemizde bilhassa BURSA da kaliteli zincir üretilmektedir ve Çin malı zincirle mukayese dahi edilmemelidir.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
29 Haziran 2006, 16:53
#13
-
29 Haziran 2006, 17:28
#14
oıringli zincir de uzar belli bir süre sonra, oringli zincirin esas özelliği az ses yapmasıdır, 150 milyon oringli de olsa verilmez yazıktır..racing makine olsa tamam mecbursunuz kaliteli zincir almaya, bence çekoslavak malı ucuz zincirler var onlardan alın arada bir her zinciri mecburen gerdireceksiniz, periyodik olarak zinciri yağlamayı ihmal etmeyin 150 milyona 10 tane zincir alıp 10 sene boyunca kullanın en ekonomik çözüm
-
29 Haziran 2006, 17:34
#15
Arkadaşlar o-ring ve x-ring zincirler eski tip zincirlere göre daha dayanıklıdır. Özenli bakım ve kaliteli yağ kullanımı ile ömrünü oldukça uzatırsınız.
Bu resimde basit bir kesit çizimi ile farkı görülmektedir.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
29 Haziran 2006, 17:48
#16
kardes hayirli olsun motorun..benim makine xr600 yari special kross..bu tip motorlarda ve enduro motorlarda kesinlikle o ringli zincir kullaniriz..sebeb olarak kum,pas,v.b gibi maddeleri tutmazda ondan..ustelik digerlerine gore daha verimlidir..kesinlikle o ringli zincir kullan..memnun kalacaksin..biraz pahali ama olsun..ver o parayi..bide bu zincirinde cin mali olani var..dikkatli ol..alman mali yada cekoslavak mali kullan daha iyi olur..yolun ve farin acik olsun..
-
29 Haziran 2006, 17:49
#17
O ring zincirler keceli hazneye sahip olup yaglama ve bakim zamanlarini cok uzatmaktadirlar.Zincirden gelen sesi yok eder ayni zamanda.O ring takmak herzaman alternatif ve dogru bir modifiyedir.Yanliz motorunun 250 cc oldugunu ve fiyatini on gorursek O ringin Cek Cumhuriyeti mali olanlarindan takmani tavsiye ederim fiyatlari 70 ytl olup sana gerekli performansi verecektir.Uzak dogu mali olan hic bir O ring zincire sakina elini surme..
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Haziran 2006, 21:55
#18
güzel bilgilerinize ayrı ayrı teşekkür ederim kardeşlerim
zeda3000 adlı üyeden alıntı
O ring zincirler keceli hazneye sahip olup yaglama ve bakim zamanlarini cok uzatmaktadirlar.Zincirden gelen sesi yok eder ayni zamanda.O ring takmak herzaman alternatif ve dogru bir modifiyedir.Yanliz motorunun 250 cc oldugunu ve fiyatini on gorursek O ringin Cek Cumhuriyeti mali olanlarindan takmani tavsiye ederim fiyatlari 70 ytl olup sana gerekli performansi verecektir.Uzak dogu mali olan hic bir O ring zincire sakina elini surme..
peki ya japon malıysadamı elimi sürmeyeyim
-
bndede o sorun war arkadaslar gerdırıp zıncırın degdıgı ses cıkartan bolgeye kalın kamyon lastıgı yapıstırarak cıkan sesı engelleedım tavsıye ederım o rıng zıncırde kullandım fazla fark yok
-
8000 km oldu daha bir kere zincir germedim amma umursamaz adammisim yahu...
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler