Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Oringli Zincirler çözümmü??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    chopper250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul -Emirğan
    Motosikleti
    Seyhan 100 cc ve mondial mct 250
    Selam arkadaşlar.ben aranıza yeni katıldım ve 1987 yılından beride motorsiklet kullanıcısıyım.şimdiki motorum mondial mct250.makinam daha rodajda ama ufuk bir sorunum var.zincir uzaması.serviste 150 ytl ye zincir var ve bunu takarsam bu sorun bitermiş.oringliymiş.bu konuyu bilen varsa yardım istiyorum.hepinize kazasız ve mutlu günler dilerim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    setr74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    zs 150-19
    hayırlı uğurlu olsun hocam üyelikte mct 250 de aramadan forumlara göz atarsan mct250 ile ilgili çok güzel bir bilgi paylaşım forumu var ben başka motosiklet kullanmama rağmen arasıra göz atıyorum

  3. #3
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Doğrudur,O ringli zincirin burçları arasına daha az toz vb maddeler girer.Ancak sanayii sitesinde bir rulmancıya gidip,çeliği kaliteli bir zincir kestirebilirsiniz.Hemen kapısının önün de baklalarınızı sayıp aynı miktarda alabilirsiniz.Çin malı zincirler susuz hatta yüzey sertliği bile verilmemiş olabilir.

    --------------
    Konuyu teknik bilgilere açsaydınız iyi olurdu.
    Birde tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  4. #4
    blackhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne-Çanakkale-Siirt- ve Van
    Motosikleti
    HONDA CBR 125-CBR 600 RR/Yamaha R1 (2007)AB RH (+)
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı
    Doğrudur,O ringli zincirin burçları arasına daha az toz vb maddeler girer.
    AB RH (+) 506 357 7316
    http://www.facebook.com/vatandogukan
    https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat

  5. #5
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    bende de vardı o sorun. motorum 2600 km de 1800 km de başladı. serviste zinciri gerdirdim. şimdilik bir sorun yok. ama elim bollaşınca zinciri değiştirmeyi düşünüyorum tabi.

  6. #6
    chopper250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul -Emirğan
    Motosikleti
    Seyhan 100 cc ve mondial mct 250
    yardımlarınız için teşekkür ederim

  7. #7
    fly+fly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2006
    Baba o ring şu ring bu ring hepsi ring aynı hepsi

  8. #8
    hyosung150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Motosikleti
    hyosung ms150 / mondial 125agk / honda today 50
    benim arkadaştada 110 ft var oda paso zinciri geriyor bunu böle geriyoruz ama sonu ne olacak bilmiyorum diyor

  9. #9
    chopper250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul -Emirğan
    Motosikleti
    Seyhan 100 cc ve mondial mct 250
    anlaşıldı galiba 150 yi vericez.

  10. #10
    Ralf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Mulhacén 659
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı
    ... ancak sanayii sitesinde bir rulmancıya gidip,çeliği kaliteli bir zincir kestirebilirsiniz.Hemen kapısının önün de baklalarınızı sayıp aynı miktarda alabilirsiniz.Çin malı zincirler susuz hatta yüzey sertliği bile verilmemiş olabilir.
    Ukalalık olarak algılamazsanız eğer bu yöntemi tavsiye etmem; neticede alacağın zincir motosiklet değil makine zinciri. Bu ne demek ? Makine zinciri ağır devirde dönmek için yapımıştır, motora takarsan muhtemelen kısa bir sürede esneyecektir.

    Not: Anlatıklarım spor makinalarda yaşanmış hikayelerdir, 100 veya 250 cc bir makinada belkide hiç sorun çıkartmaz.

  11. #11
    chopper250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul -Emirğan
    Motosikleti
    Seyhan 100 cc ve mondial mct 250
    Alıntı Ralf adlı üyeden alıntı
    Ukalalık olarak algılamazsanız eğer bu yöntemi tavsiye etmem; neticede alacağın zincir motosiklet değil makine zinciri. Bu ne demek ? Makine zinciri ağır devirde dönmek için yapımıştır, motora takarsan muhtemelen kısa bir sürede esneyecektir.

    Not: Anlatıklarım spor makinalarda yaşanmış hikayelerdir, 100 veya 250 cc bir makinada belkide hiç sorun çıkartmaz.

  12. #12
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı Ralf adlı üyeden alıntı
    Ukalalık olarak algılamazsanız eğer bu yöntemi tavsiye etmem; neticede alacağın zincir motosiklet değil makine zinciri. Bu ne demek ? Makine zinciri ağır devirde dönmek için yapımıştır, motora takarsan muhtemelen kısa bir sürede esneyecektir.

    Not: Anlatıklarım spor makinalarda yaşanmış hikayelerdir, 100 veya 250 cc bir makinada belkide hiç sorun çıkartmaz.
    Haklısınız,önerim arkadaşımızın nispeten düşük torklu ve az beygir gücüne sahip motorunun çin malı zincirine alternatif olması içindi.Nihayetinde O ring li zincir daha kaliteli olacaktır tabii ki
    -------------
    Ülkemizde bilhassa BURSA da kaliteli zincir üretilmektedir ve Çin malı zincirle mukayese dahi edilmemelidir.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  13. #13
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Zincirli bir motosiklet kullanıyorsanız maalesef arasıra bu zincir gerdirme (boşluğunu alma) işine katlanacaksınız. Her motosikletin kullanma klavuzunda kaç kilometrede bir zincir boşluğunu almak gerektiği belirtilmiştir.
    Bu iş çok zorunuza gidyorsa o zaman benim gibi şaftlı bir makina alın

  14. #14
    gaddar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2006
    oıringli zincir de uzar belli bir süre sonra, oringli zincirin esas özelliği az ses yapmasıdır, 150 milyon oringli de olsa verilmez yazıktır..racing makine olsa tamam mecbursunuz kaliteli zincir almaya, bence çekoslavak malı ucuz zincirler var onlardan alın arada bir her zinciri mecburen gerdireceksiniz, periyodik olarak zinciri yağlamayı ihmal etmeyin 150 milyona 10 tane zincir alıp 10 sene boyunca kullanın en ekonomik çözüm

  15. #15
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Arkadaşlar o-ring ve x-ring zincirler eski tip zincirlere göre daha dayanıklıdır. Özenli bakım ve kaliteli yağ kullanımı ile ömrünü oldukça uzatırsınız.

    Bu resimde basit bir kesit çizimi ile farkı görülmektedir.





    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  16. #16
    gazman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    moskova
    Motosikleti
    HONDA XR600R
    kardes hayirli olsun motorun..benim makine xr600 yari special kross..bu tip motorlarda ve enduro motorlarda kesinlikle o ringli zincir kullaniriz..sebeb olarak kum,pas,v.b gibi maddeleri tutmazda ondan..ustelik digerlerine gore daha verimlidir..kesinlikle o ringli zincir kullan..memnun kalacaksin..biraz pahali ama olsun..ver o parayi..bide bu zincirinde cin mali olani var..dikkatli ol..alman mali yada cekoslavak mali kullan daha iyi olur..yolun ve farin acik olsun..

  17. #17
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    O ring zincirler keceli hazneye sahip olup yaglama ve bakim zamanlarini cok uzatmaktadirlar.Zincirden gelen sesi yok eder ayni zamanda.O ring takmak herzaman alternatif ve dogru bir modifiyedir.Yanliz motorunun 250 cc oldugunu ve fiyatini on gorursek O ringin Cek Cumhuriyeti mali olanlarindan takmani tavsiye ederim fiyatlari 70 ytl olup sana gerekli performansi verecektir.Uzak dogu mali olan hic bir O ring zincire sakina elini surme..
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  18. #18
    chopper250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul -Emirğan
    Motosikleti
    Seyhan 100 cc ve mondial mct 250
    güzel bilgilerinize ayrı ayrı teşekkür ederim kardeşlerim

    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı
    O ring zincirler keceli hazneye sahip olup yaglama ve bakim zamanlarini cok uzatmaktadirlar.Zincirden gelen sesi yok eder ayni zamanda.O ring takmak herzaman alternatif ve dogru bir modifiyedir.Yanliz motorunun 250 cc oldugunu ve fiyatini on gorursek O ringin Cek Cumhuriyeti mali olanlarindan takmani tavsiye ederim fiyatlari 70 ytl olup sana gerekli performansi verecektir.Uzak dogu mali olan hic bir O ring zincire sakina elini surme..
    peki ya japon malıysadamı elimi sürmeyeyim

  19. #19

    Üyelik
    28 Nisan 2012
    bndede o sorun war arkadaslar gerdırıp zıncırın degdıgı ses cıkartan bolgeye kalın kamyon lastıgı yapıstırarak cıkan sesı engelleedım tavsıye ederım o rıng zıncırde kullandım fazla fark yok

  20. #20
    sapo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    ŞİLİ CUMHURİYETİ
    Motosikleti
    250 LIK BISEY
    8000 km oldu daha bir kere zincir germedim amma umursamaz adammisim yahu...
    ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler