Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

YBR 125 ÖN DİŞLİ

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    MERHABA ARKADAŞLAR BUGUN YBR 125'İN 14LÜK OLAN DİŞLİSİNİ 15 YAPTIM SONUÇLAR ;
    14'KEN
    1. VİTES 40
    2. VİTES 60
    3. VİTES 81
    4. VİTES 105
    5. VİTES 115 - 116 DAHA FAZLASI GİTMİYOR TIKANIYOR

    15 YAPTIĞIMDA
    1. VİTES 45
    2. VİTES 65
    3. VİTES 87
    4. VİTES 110
    5. VİTESE GELİNCE MOTOR YEMİYOR YANİ 4. VİTESTE DEVİR 9000 BAĞRIYOR MOTOR AMA 5'E ATINCADA BİŞEY DEĞİŞMİYOR. NORMAL 115'LE GİTTİĞİM YOLDA 110'DA KALIYOR. MOTORUN VİTES ARALIKLARI ÇOK İYİ OLDU AMA 5. VİTESTE NEDEN ÖYLE OLUYOR ÇÖZEMEDİM. NE YAPMAM GEREK ŞİMDİ ORJİNALİNE DÖNDÜRMEK DIŞINDA, BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM. MOTORUM 2016 MODEL YBR 125 ESD
    Carbondioxid bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Vayy , harika rapor doğrusu bana benzer birini buldum , neysem şinci yapılacak şey , Yamaha möhendislerine en ideal dişli kombinasyonunu sağladıkları için teşekkür etmek olacaktır.

  3. #3

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vayy , harika rapor doğrusu bana benzer birini buldum , neysem şinci yapılacak şey , Yamaha möhendislerine en ideal dişli kombinasyonunu sağladıkları için teşekkür etmek olacaktır.
    Çok doğru. Ama illaki yapılacak bişi vardır. Ön arka dişliler birbirine uyumluydu 14'de ama 15' yapınca uyum gitti arka dişliyi 1-2 diş küçültsek nasıl olur ?

  4. #4

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Satıp cc yükseltin başka çaresi yok.

  5. #5
    Ortayakarısk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yzf-R25 2020
    Ön disliyi orjinale cevir,arka disliyi 43 yap 2 disi tolerans edebilir bence.

  6. #6

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Aynı tas aynı hamam , arka ile 2-3 oynanacağına, ön 1 diş eksi artı yapmak aynı şey , yapılacaklar apılmış , ybr'nin durumu bu , güzel bir motordur şudur budur kurşun geçirmezdir vsvsv , ama ulaşacağı son hızda bunlardır, zaten bu motordan hız beklentisine girmek abesdir, son sürat artırmak adına dişliler ile oynanırsa tork kaybedilir , 2 kişi sürüş unutulur neredeyse, eti budu budur.

  7. #7

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    Bi motorcu dediki, dişlilerle oynamak ybr ye yaramıyormuş, bi zincir varmış adını hatırlamıyorum şuan 5-10 km fark ettirir dedi.

  8. #8
    Ortayakarısk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yzf-R25 2020
    Benim ybr arka disliyi 43 yaptim 58 kilo oldugum icin cekis dusmedi hizda ayni sadece devir biraz dustu,tabi artcili zulum oluyor.

  9. #9

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    Alıntı Ortayakarısk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ybr arka disliyi 43 yaptim 58 kilo oldugum icin cekis dusmedi hizda ayni sadece devir biraz dustu,tabi artcili zulum oluyor.
    Şuan için motorcunun cevabı 1 hafta kullan esnet motoru çiğne motoru dedi :D olmazsa orjinalini takalım dedi :D

  10. #10

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı esdybr125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan için motorcunun cevabı 1 hafta kullan esnet motoru çiğne motoru dedi :D olmazsa orjinalini takalım dedi :D
    Az kaldı , şukadar gıdım kadar aklımla , bir lokma takımı , bir tork , sentil çakısı(gerçi jilet yaprağıdı demi aslolan) , bende açacam bi tükkan , soora gelsin paralar gelsin , 2 seneye bodrumdan villa almazsam ne olim.

  11. #11
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Commuterde iş yok ön dişliyi 1 diş büyültsen 1 vitesdeki torku bile yiyo 5 vites ölü rüzgar karşıdan esiyorsa yokuşda felna 4 vites bile ölüyo commuteri sattım kurtuldum pulsar aldım rahatladım oneydi öyle aga 125 cc hammallıktan başka bir şey deyil

    Çözümü dişlide arama CC BÜYÜLTMEKTEN BAŞKA ÇARE YOK

  12. #12

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd
    Arkayı 2 diş küçültsek nasıl olur ?

  13. #13
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Yaptığın değişikliklerden sonra motorun hızı artmış ama torku-çekişi düşmüş.Motor zaten güçsüz olduğu ve torku düşük olduğu için yapılan modifikasyondan sonra motosiklet torku az geldiği için belli bir hızdan sonra ivmelenemiyor.Japonlar zaten motorun gücüne en uygun dişli kombinasyonunu koyuyorlar.Şu anki yaptığın değişikliklerle daha düşük devirde 90 km sabit hızda gidebilirsin.Ama silindir büyütüp güç arttırmadıkça tam istediğin sonucu alamazsın.O yüzden bence bırak olduğu gibi kullan motosikleti.125 cc motosikletten çok bir performans bekletiniz olmasın.Daha da ayrıntılı hesaplama yapmak istiyorsanız ön dişli,arka dişli ve zincir bakla sayısına göre yapılan değişiklerde son hız ve tork değişimini şu siteden hesaplayabilirsiniz.
    http://www.sprocketcalculator.com/

  14. #14

    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd

    tablo hakkında bilgi verirmisin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)