Civata kırıldı, ne yapmalıyım?
Reklamlar
-
Arkadaşlar selamlar.
2011 Honda CBR 250R motorumun yağını ve yağ filtresini değiştirdim.
Yağ filtre kapağını takarken civatanın birisi kırıldı ve bir kısmı içeride kaldı.
Kırılan civata fotoğraflarını ekliyorum...
1-) Zaten çok küçük bir ilçedeyim, bu saplamayı nasıl yerinden çıkarttırırım?
2-) İl merkezine getirmek için 100 km civarı motoru kullanmak gerek, 3 civata yağ filtre kapağını tutar mı? Bu şekilde motor kullanılır mı? Şu haliyle yağ kaçağı yok ama sürünce ne olur bilemiyorum...
3-) Saplama motor bloğunda olduğundan yanlış bir işlemde başıma neler gelebilir?
Akşamdan beri sinirden stresten elim ayağıma dolandı, çareyi sizde buldum. Cevaplarınızı bekliyorum...
Reklamlar
-
iyi akşamlar okadar kafanıza takmayın japonda oksa civatalar kırılıyor 3 civata yağ filtresini tutar bi çalıştırın gezin sızıntı yapmazsa sorun olmaz
-
Civatayi ince matkapla hss ucla delip tornavida sıkıştırıp çıkartın yapamam derseniz bir tornaciya gidin sıkmayin canınızı olur öyle şeyler.yalnız cıvata kaynamismiydi eğer öyleyse kaynak gerekebilir tornaci anlar varsa gidin hallederler
-
Sıkarken kopmuş sanırım,alüminyum malzemeye bu kadar kuvvet uygulamamalısın şansın varki civata kırılmış
Saplamanın geri kalanı çıkıntısız yuvanın içerisinde kalmış sanırım,önce arkadaşın dediği gibi ortasına delik delinecek sonra,ters diş olan klavuzlar var iyi bir marka olursa sanırım onunla çıkarabilirsiniz
-
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar okadar kafanıza takmayın japonda oksa civatalar kırılıyor 3 civata yağ filtresini tutar bi çalıştırın gezin sızıntı yapmazsa sorun olmaz
Deneyeceğim, umarım sızma yapmaz...
spil adlı üyeden alıntı
Civatayi ince matkapla hss ucla delip tornavida sıkıştırıp çıkartın yapamam derseniz bir tornaciya gidin sıkmayin canınızı olur öyle şeyler.yalnız cıvata kaynamismiydi eğer öyleyse kaynak gerekebilir tornaci anlar varsa gidin hallederler
Kendim yapmaya çalışmam artık, umarım işin ehli bir tornacı bulurum...
oyunageldim adlı üyeden alıntı
Sıkarken kopmuş sanırım,alüminyum malzemeye bu kadar kuvvet uygulamamalısın şansın varki civata kırılmış
Saplamanın geri kalanı çıkıntısız yuvanın içerisinde kalmış sanırım,önce arkadaşın dediği gibi ortasına delik delinecek sonra,ters diş olan klavuzlar var iyi bir marka olursa sanırım onunla çıkarabilirsiniz
İşte sızdırmasın diye biraz fazla sıktım sanırım. Siz öyle deyince inşallah yuvada sıkıntı yoktur diyorum... Yaptık bir hata...
-
bajajlar jant kırıyor istop ediyor niye aldınki ? honda alsan padon honda mıydı motor,
Şaka sonu: kaynak atıp içine vidayı çıkarabiliyorlar
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
bajajlar jant kırıyor istop ediyor niye aldınki ? honda alsan padon honda mıydı motor,
Şaka sonu: kaynak atıp içine vidayı çıkarabiliyorlar
Saplamanın dışında kalan kısım yok, kalan yer içeride, yine de kaynak atılır mı?
-
-
cbr03 adlı üyeden alıntı
Saplamanın dışında kalan kısım yok, kalan yer içeride, yine de kaynak atılır mı?
benzer birşey scooterda olmuştu adam içine kaynattı bir l demir çevirdi çıkarttı , sanayide eli iyi bir ustaya bakar bu iş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)