Würth HHS 2000 Sıvı Gres 500 Ml
-
06 Haziran 2016, 10:58
#1
1 ay önce bunu keşfettim.
Basınçlı su ile zinciri yıkayıp temizledikten sonra bunu sıktım. Uzun yola gittim geldim 2 hafta kullandım motoru.
Geçen gün kontrol ettim zinciri halen üzerinde durmakta ses yok.
Ben yinede tekrar temizleyip yine bundan kullandım.
Gayet başarılı bir ürün. Fiyatı da güzel.
Würth HHS 2000 Sıvı Gres 500 Ml. 0893 106 Made in Germany
. Kod: 4045989463794
. Çok yüksek basınçlara dayanıklı, kısmen sentetik yağ Yüksek basınca dayanıklı Mükemmel ses ve titreşim emici, sıradışı yırtılmaya dayanıklı şerit tabaka.
. Nüfuz etme özelliği. Dar toleranslarda çok iyi yağlama özelliğine sahiptir. Bu sayede korozyona karşı güvenilir koruma sağlar.
. Etkin tutunma. Dönen ve rotorlu birimlerde yağlama maddesi savrulmaz, akıp gitmez.
. Çok iyi malzeme uyumu. O ve X - ringlere, aynı zamanda plastiğe karşı uyumludur. Boyalı alt zeminlere karşı nötr özellik gösterir.
. Tazyikli ve tuzlu suya karşı olduğu gibi zayıf asit ve alkali bileşenlere dayanıklıdır
. Silikon, reçine ve asit içermez. Uygulama ısı aralığı -35°Cile +180 °C arası
. Kısa süre için +200 °C''ye kadar
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 11:03
#2
Bu markaya bir çok kez denk geldim servislerde. Açıkcası almaya korkmuştum o zaman deniyelim farklı markalara fahiş fiyatlar vermiyelim
-
06 Haziran 2016, 11:12
#3
Würth ve Förch markalarini sanayiciler bilir. Her ikisi de Alman markasidir ve kalitelidir.
Ürünü kullanmadim fakat fiyati iyiymis. Denemek lazim.
-
06 Haziran 2016, 11:21
#4
Evet bende serviste gördüm ama otomobil servisi.
Sıvı gresi algel olum, abi sıvı sende mi ?
Dedim nedir bu herkesin elinde ?
Böyle böyle anlattı usta, aracın üzerine sık yıkama makinasıyla bile çıkaramazsın bu gresi çok iyi tutunur dedi.
Zincir için olur mu acaba ? dedim.
Sen getir motoru görürsün diyerek ilk uygulamayı o yaptı ve memnun kaldım.
Sonrasında gidip bende aldım ve kullanmaya başladım gayet başarılı..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
06 Haziran 2016, 11:25
#5
teşekkürler bilgilendirme için, deniyeceğim.
-
06 Haziran 2016, 11:54
#6
Bilgilendirme için teşekkürler. ben motul c4 kullanıyorum. Bunun fiyatı da 37-38 TL civarı.
-
06 Haziran 2016, 11:58
#7
ilk burayı yazayım daha sonra konuda açamayı düşünüyorum
zincir temizleme ve yağlama biraz abartılıyor bu würth 25 tl gibi 1 lt gaz 5 tl toplam 30 tl
benim st 125 in orjinal zinciri 90 tl
ben böyle 2 kere bakım ürünü alıp parmaklarımı tehlikeye sokacağıma veya uğraşıp heryeri yağlayacağıma
2 sene zinciri yağlamam bu zinciri atar yenisini takarım
-
06 Haziran 2016, 12:06
#8
tr100a adlı üyeden alıntı
ilk burayı yazayım daha sonra konuda açamayı düşünüyorum
zincir temizleme ve yağlama biraz abartılıyor bu würth 25 tl gibi 1 lt gaz 5 tl toplam 30 tl
benim st 125 in orjinal zinciri 90 tl
ben böyle 2 kere bakım ürünü alıp parmaklarımı tehlikeye sokacağıma veya uğraşıp heryeri yağlayacağıma
2 sene zinciri yağlamam bu zinciri atar yenisini takarım
maliyet olarak hesap doğru, peki sen zinciri değiştirmeden kopar yada kitlerse, başka sıkıntılara yol açar yada en basitinden olmadık zamanda yolda bırakırsa?
iki teker ruhunu taşır ...
-
06 Haziran 2016, 12:26
#9
Olay sadece zincirde değil sanırım .Bundan etkilenecek olan bir de dişli grubu olmalı ?
Ayrıca Motora nasıl bakarsan o da sana öyle bakar gibi düz mantık var.
-
06 Haziran 2016, 13:37
#10
2 sene yağlanmayan zincir ne kadar ramdımanlı çalışır ne kadar güvenli olur
Düşünürken biraz mantıklı olmak gerekir,ben zincirimi 200 kmde bir yağlamazsam sesten duramam motorda yolda akmaz
Sizin bahsettiğiniz ise 2 sene
Bahsi geçen yağı alalı ise bir seneyi geçti,zincir için bence çok ince ama motorun genel olarak heryerinde kullanırım dahada 1 senede gideri var
-
06 Haziran 2016, 13:43
#11
Pisman adlı üyeden alıntı
maliyet olarak hesap doğru, peki sen zinciri değiştirmeden kopar yada kitlerse, başka sıkıntılara yol açar yada en basitinden olmadık zamanda yolda bırakırsa?
ani kalkış yapmam merdivene kaldırama dayayıp gaz vermem önünü kaldırıp zincire ekstra yük binmesine sebep olacak haraketlerde bulunmam motorlarımı hep sıfır alıp emanet vermem bilirim ki zinciri sağlam ve yeni bana en az 4-5 sene gider 5000-7000 km en fazla sonra serviste atar yenisini takarım (iki motorum oldu ikinci el aldım onlarıda alırken daha zincir dişli akü yağ buji vb değiştirip öyle kullandım eski zamanlarda)
-
06 Haziran 2016, 14:40
#12
tr100a adlı üyeden alıntı
ilk burayı yazayım daha sonra konuda açamayı düşünüyorum
zincir temizleme ve yağlama biraz abartılıyor bu würth 25 tl gibi 1 lt gaz 5 tl toplam 30 tl
benim st 125 in orjinal zinciri 90 tl
ben böyle 2 kere bakım ürünü alıp parmaklarımı tehlikeye sokacağıma veya uğraşıp heryeri yağlayacağıma
2 sene zinciri yağlamam bu zinciri atar yenisini takarım
Yazdıklarınız doğru fakat yaklaşım yanlış yağsız zincir yakıt tüketimine bile etki eder bunun yerine yağdanlıkla motordan çıkan eski yağı kullanabilirsiniz parmaklarda emniyet te olur
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
06 Haziran 2016, 15:11
#13
Temizleyip yağladıktan sonra ön dişliden
Cızzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Diye ses geliyor ya ben onu seviyorum.. ♥♥♥
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
06 Haziran 2016, 15:12
#14
Yağlamak yerine yeni zincir alırım diyen abi; ya sen 100 km/h hızında yengeyle gidiyorken zincir kopup arka tekeri kitler ise ne olacak.?
O sprey bayağı faydalı, şirkette kullanıyoruz.
-
06 Haziran 2016, 15:32
#15
Ürün güzele benziyor ancak fiyatta bir handikap söz konusu. Würth ün sitesinde satış fiyatı 33,74 tl, hepsiburada da 22,90 tl + bedava kargo var. Böyle bir farklılık normal mi acaba? Markanın kendisi niçin daha pahalıya ürünü satışa koysun?
-
06 Haziran 2016, 17:04
#16
ben daha önce kullanmıştım, yukarıda belirtildiği gibi zincir yağlamak için uygun ve güzel bir ürün. 2 tane sipariş verdim
-
06 Haziran 2016, 17:18
#17
500 ML Ayda 2 kere kullansan çok rahat 5-6 ay gider..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
06 Haziran 2016, 19:24
#18
49 yaşındayım yaklaşık olarak 35 yıldan fazla motosiklet kullanıyorum daha zincirim kopmadı hep yeni taktım ama bazen arkadaşlarım yağladı ben değil cantımda kirleniyor
-
Kesinlikle katılıyorum. Kişisel görüşüme göre zincir gibi açıkta çalışan parçalar için genel olarak teknoloji ile geliştirilmiş HHS 2000 gibi ince gress yağları en etkin kullanımı sunuyor. Konu sadece ücretiyle ilgili değil. Sonuç açısından da ben HHS 2000 ürününü uygun buluyorum.
-
HSS2000 daha 1998 yıllarında kullanmaya başladığım bir ürün. Kalitelidir ancak kusurları vardır ve motosiklet için uygun değildir.
Lastik("O"Ring-"X"Ring) ve kauçuk kısımlarda şişme yapar, plastik kısımlarda sertleşme ve kırıma neden olur.
Aşırı şekilde toz ve pislik toplar.
Sıvı halde iken çok akışkan, uygulandıktan kısa süre sonra çok yapışkandır. Uygulanan yere yapıştığında kolay kolay çıkmaz, su direnci yüksektir.
Sıvı gres olarak düşünürseniz hataya düşersiniz, daha çok deliciyağlayıcı sınıfına girer (WD-40' ın daha yapışkan ve yoğun hali gibi düşünün). Daha çok erişilmesi güç aralıkların gres benzeri orta vadeli yağlamaları için uygundur.
İstenmeyen bölgeye bulaşması halinde hemen temizlenmez ise temizliği biraz güçtür.
Kullanım alanı doğru ise bulunmaz nimettir, çok kaliteli bir üründür. Ancak motosiklet için birçok noktada uygun değildir.
* Kilitleri yağlarsanız kilit mekanizmasının çalışmasını engelleyebilir, anahtar işlev görmez
* Zinciri yağlarsanız basınç direnci çok yüksek olmadığından film tabakası hızlıca bozulacak ve sık yağlanması gerekecektir
* Zinciriniz "O"Ring gibi kauçuk veya lastik kısımlar barındırıyor ise bunların kısa sürede şişmesine ve bozulmasına neden olabilecektir
Elimdeki mevcut birçok yağ içerisinde asla motosikletimde kullanmadığım ve kullanmamak için özellikle dikkat ettiğim yağlardan biridir. Motosiklet için önermem ancak diğer birçok alanda güvenilir ve kaliteli bir üründür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
RamuthRa adlı üyeden alıntı
Ürün güzele benziyor ancak fiyatta bir handikap söz konusu. Würth ün sitesinde satış fiyatı 33,74 tl, hepsiburada da 22,90 tl + bedava kargo var. Böyle bir farklılık normal mi acaba? Markanın kendisi niçin daha pahalıya ürünü satışa koysun?
Adamın elinde kalan ürün, TL bazındaki eski fiyatından veriyor olabilir. Üreticinin sitesinde ve distribitörde ise katalog fiyatı ürünün geliş menşei olan para biriminden yani dolar veya euro kurundan hesaplanır. Sebebi büyük ihtimalle budur. Satıcıya nedenini sorup bunu da anlatırsanız kendisi gerekli fiyat düzenlemesini yapacaktır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)