Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GV 250 Tekleme Problemi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    arkadaşlar ben gv 250 kullanıcısıyım,

    motorum birden teklemeye başladı,sanki bir fren tutup sonra bırakıyor. F1 ışığıda yanıyor, Antalyada bir türlü çözüm bulamadık,cihaz yok. Bildiğiniz iyi bir usta var mı? İstanbul'da cihazı olan?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Bu şekilde başlık açılmaz, açılsa da yanıt bulmaz. Lütfen sorununuza dair açıklayıcı bilgiyi forumun ilgili konu başlığı altına daha belirgin ifadeler ile açın.

    Ben örnek teşkil etmesi açısından,sizin yerinize konu başlığınızı düzeltiyor ve uygun başlık altına taşıyorum.
    Ama lütfen bir dahaki sefere özen gösterin.
    Bu şekilde topic açmak forum kurallarına aykırı bir durumdur.

    Anlayışınız için teşekkür ederim.

  3. #3

    Üyelik
    22 Nisan 2016
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    YMH Dragstar650 sport
    Alıntı gorkemzeynel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben gv 250 kullanıcısıyım,

    motorum birden teklemeye başladı,sanki bir fren tutup sonra bırakıyor. F1 ışığıda yanıyor, Antalyada bir türlü çözüm bulamadık,cihaz yok. Bildiğiniz iyi bir usta var mı? İstanbul'da cihazı olan?
    Muhtemelen teke düşüyordur motosikletiniz. Buji pipolarını kontrol etmenizi öneririrm. Ya baktım sağlam görünüyorlar demeyin hyosung 250 sınıfında bikaç kez rastlamıştım bu probleme. Buji pipolarındaki deforme ve çatlaklar buna neden olabiliyor.

  4. #4
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gorkemzeynel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben gv 250 kullanıcısıyım,

    motorum birden teklemeye başladı,sanki bir fren tutup sonra bırakıyor. F1 ışığıda yanıyor, Antalyada bir türlü çözüm bulamadık,cihaz yok. Bildiğiniz iyi bir usta var mı? İstanbul'da cihazı olan?
    Öncelikle F1 değil FI (Fuel Injection) uyarı lambası o. Motorun CDI ünitesi (sanayi dilinde beyni) arıza olduğunda o ikazı yakar. Üniteks'i arayarak diagnostik cihazının hangi serviste olduğunu öğrenebilirsiniz.

    Asıl sorununuz olan tekleme probleminin ana nedeni buji piposudur. Muhtemelen kırılmış veya çatlamıştır. 20'şer liralık 2 adet yeni buji piposu alarak sorunu çözebilirsiniz. Ancak bu problemden dolayı FI ikazı yanmaz. Onun için diagnostik cihazına bağlamanız lazım.

    Bu sorunlar belki de yüzlerce defa GV250 başlığında konuşuldu. Orada aratabilirsiniz, sizin sorununuzu yaşayan bir sürü insan var. Eski mesajları okumayı ve araştırmayı tercih ediniz.

    Geçmiş olsun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  5. #5
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    dostum hyosung kullandım yetkili servise gidip makineye bağlatman lazım. hata kodu ekranda belirecek. yetkili olmayan servislere hiç gitmeyin derim makineye bağlamadan sorunu bulmaları zor olabilir.

  6. #6

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Antalyada motodizayn yunus emre var iyi ustadir,hyosung için makinasida mevcut.

  7. #7

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    EFI ürettiği hata kodu için cihaza bağlamadan da sorunu öğrenebilirsin zaten onun için mors alfabesi gibi yanıp söner.

    https://www.google.com.tr/webhp?sour...rvice%20manual

    İlgili dosyayı indirdikten sonra hatanın nereden geldiğini bulup daha bilinçli bir şekilde kitapçıkta anlatılanları yaparak çözüm arayın veya ustanın yanına giderken sorununuzu öğrenin ki kazık atamasınlar.

    Antalya'da EFI motordan anlayan adam gibi bir usta yok. Beyin cihazım elimde var getir hallederiz derlerse inanma deneme yanılma ile çözecektir. Türkiye'de o cihazdan 2 tane mevcut biri kuralkandaydı bir diğeri de İstanbul'da bir servisteydi.

  8. #8

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    tekleme büyük ihtimalle buji piposundan. bu arada motor ısındıktan sonra boşa aldığında stop etme yapıyormu?

  9. #9
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    yakın tarihte benimde başıma benzer bir durum geldigi icin soracagım. motorun kac model ve kac km de bilgi verebilirsen sevinirim

  10. #10
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    eğer motorun performansı düştüyse, kalkışlarda zorlanıyorsa, sesi boğuklaştıysa büyük ihtimalle buji piposu çatlağı...

    bu şekilde motoru kullanmayın 2 adet ngk buji piposu alıp değiştirmeniz gerekli, bu şekilde kullanırsanız egzos mosmor olacak kadar ısınır. geri döndürülemez şekilde yanar. bu problem FI ışığı yakmıyor FI ışığı başka bir problem için yanıyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)