buji modelini öğren amazon'dan sipariş et yanınada bir termos,filtre ekle (kargo bölünsün) , paralar cebinde kalsın
buji modelini öğren amazon'dan sipariş et yanınada bir termos,filtre ekle (kargo bölünsün) , paralar cebinde kalsın
Ya arkadaşlar buji hakkında bukadar polemik yapmayın, piyasada bu işin duayeni olan bujiler şunlar, NGK-CHAMPİYON-BOSCH bunun dışında iridyum miridyum kafa karıştırılmasın ateşlemenin derecesi olmaz, ne son hız, ne daha az yakış, ne çekiş hiçbirine katkısı olmaz fabrika zaten en iyi randımanı almak için en uyrgu bujiyi saptamıştır, bu üç markadan başka düşünmeyin.
termos da nedir ?
Yav nasıl olmaz allah aşkına, eğer buji sadece ateşlemeyi yapan bi elemansa farklı bi buji takında görün motoru, ngk ve denso japon motosikletlerin bujisi bildiğimiz gibi, ve birçok buji çeşidi var benim motoruma fabrika 4 tip buji önermiş bunlar normal kullanım ve hoz bujisi olmak üzere 2 grupta 2 büyük firmanın bujileri Ngk ve Denso, Ngk normal buji CR8EH-9 Yüksek hız bujisi ise CR9EH-9, Bu bujilerin muadili Denso markada ise normal buji U24FER9, Yüksek hız bujisi ise U27FER9 gördüğümüz gibi aynı motora 2 farklı buji var ama bunların iridyum muadilleride var Ngk da iridyum CR9IHX9, Densoda ise IUH27 oluyo bu firmalar bu bujileri boşuna üretmiyorlar ateşlemeleri amacına göre değişik özelliklerde üretiliyor, ateşlemesi sıkıntılı her motor randımanlı çalışmaz biz önerilen buji yerine yanlıl buji takarsak sıkıntısı olur önerilenin muadili üst buji takarsak faydası olur.
Ekleme;
Belki birilerine faydası olur motor honda ses 150 dylan ve burdada Denso nun buji muadillerini gösteren tablosu var
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/cross_reference/1037_8.html
Siz iridyum bujinin ne olduğunu biliyormusuz? , çok komik olmuş ngk şampiyon ve boş buji dışında iridiyumu karıştırmayın falan )))) yazdığınız markaların hepsinin ve başka markaların bujilerinin iridyumları var iridyum diye ayrı bir marka çeşit yok...iridyum marka model değil kullanılan malzeme farkı özelliğidir.
Aprilia RS 250 GP Nº1
galiba benm motor buji seçiyor ngkleri taktım miss gibi motor çata pata kalkışlarda patlaya patlaya gitmeye başladı eskileri taktım düzeldi
Buji seçme gibi bir durumu ilk kez duyuyorum.NGK bujiler genelde sorunsuz çalışır.Eğer aldığınız bujiler motor bloğunuz için tavsiye edilen ve tam uyumlu bujilerse.Aklıma bir kaç ihtimal geliyor.;
-Buji pipolarınız belki yeni bujilere tam oturmamış olabilir,temassızlık yapıyor olabilir.
-Yeni bujilerinizin tırnak aralıklarında sorun olabilir.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
hocam duymana gerek yok bu saçmalıklar beni bulur daha anlatsam arızaları gülersin ilk motorumun ilk gün aküsü ters bağlanmıştı ayaktan çalıştırdım tesisat güm bu ilki diğer komedileri yazsam bitmez
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)