Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

buji önerisi olan

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    buji modelini öğren amazon'dan sipariş et yanınada bir termos,filtre ekle (kargo bölünsün) , paralar cebinde kalsın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Regal Raptor 150
    Ya arkadaşlar buji hakkında bukadar polemik yapmayın, piyasada bu işin duayeni olan bujiler şunlar, NGK-CHAMPİYON-BOSCH bunun dışında iridyum miridyum kafa karıştırılmasın ateşlemenin derecesi olmaz, ne son hız, ne daha az yakış, ne çekiş hiçbirine katkısı olmaz fabrika zaten en iyi randımanı almak için en uyrgu bujiyi saptamıştır, bu üç markadan başka düşünmeyin.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Haziran 2011
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xv 250
    termos da nedir ?

  4. #24

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    Yav nasıl olmaz allah aşkına, eğer buji sadece ateşlemeyi yapan bi elemansa farklı bi buji takında görün motoru, ngk ve denso japon motosikletlerin bujisi bildiğimiz gibi, ve birçok buji çeşidi var benim motoruma fabrika 4 tip buji önermiş bunlar normal kullanım ve hoz bujisi olmak üzere 2 grupta 2 büyük firmanın bujileri Ngk ve Denso, Ngk normal buji CR8EH-9 Yüksek hız bujisi ise CR9EH-9, Bu bujilerin muadili Denso markada ise normal buji U24FER9, Yüksek hız bujisi ise U27FER9 gördüğümüz gibi aynı motora 2 farklı buji var ama bunların iridyum muadilleride var Ngk da iridyum CR9IHX9, Densoda ise IUH27 oluyo bu firmalar bu bujileri boşuna üretmiyorlar ateşlemeleri amacına göre değişik özelliklerde üretiliyor, ateşlemesi sıkıntılı her motor randımanlı çalışmaz biz önerilen buji yerine yanlıl buji takarsak sıkıntısı olur önerilenin muadili üst buji takarsak faydası olur.

    Ekleme;
    Belki birilerine faydası olur motor honda ses 150 dylan ve burdada Denso nun buji muadillerini gösteren tablosu var
    http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/cross_reference/1037_8.html

  5. #25
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı navarin11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaşlar buji hakkında bukadar polemik yapmayın, piyasada bu işin duayeni olan bujiler şunlar, NGK-CHAMPİYON-BOSCH bunun dışında iridyum miridyum kafa karıştırılmasın ateşlemenin derecesi olmaz, ne son hız, ne daha az yakış, ne çekiş hiçbirine katkısı olmaz fabrika zaten en iyi randımanı almak için en uyrgu bujiyi saptamıştır, bu üç markadan başka düşünmeyin.
    Siz iridyum bujinin ne olduğunu biliyormusuz? , çok komik olmuş ngk şampiyon ve boş buji dışında iridiyumu karıştırmayın falan )))) yazdığınız markaların hepsinin ve başka markaların bujilerinin iridyumları var iridyum diye ayrı bir marka çeşit yok...iridyum marka model değil kullanılan malzeme farkı özelliğidir.
    Aprilia RS 250 GP Nº1

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Haziran 2011
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xv 250
    galiba benm motor buji seçiyor ngkleri taktım miss gibi motor çata pata kalkışlarda patlaya patlaya gitmeye başladı eskileri taktım düzeldi

  7. #27
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı ozgurfs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    galiba benm motor buji seçiyor ngkleri taktım miss gibi motor çata pata kalkışlarda patlaya patlaya gitmeye başladı eskileri taktım düzeldi
    Buji seçme gibi bir durumu ilk kez duyuyorum.NGK bujiler genelde sorunsuz çalışır.Eğer aldığınız bujiler motor bloğunuz için tavsiye edilen ve tam uyumlu bujilerse.Aklıma bir kaç ihtimal geliyor.;

    -Buji pipolarınız belki yeni bujilere tam oturmamış olabilir,temassızlık yapıyor olabilir.
    -Yeni bujilerinizin tırnak aralıklarında sorun olabilir.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Haziran 2011
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xv 250
    hocam duymana gerek yok bu saçmalıklar beni bulur daha anlatsam arızaları gülersin ilk motorumun ilk gün aküsü ters bağlanmıştı ayaktan çalıştırdım tesisat güm bu ilki diğer komedileri yazsam bitmez


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)