Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MONDİAL KT 150 JİKLE MANDALI KONUMLARI-FONKSİYON VE UYGULAMA KOŞULLARI...

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Ocak 2016
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    Mondial KT 150
    KT 150 de jikle... soğuk hava koşulları nedeniyle zorunlu olarak kullanılması gerektiğinde jikle üzerindeki plastik kolun YUKARI-ORTA-AŞAĞI konumlarının ne anlama geldiği ve soğuk motorun özellikle sabahları ilk çalıştırmada jikle kolu hangi konumda olmalı ? motorun ısınması ve motorun seyir durumularında jikle kolunun hangi konumda ne kadar süreyle tutulması konusunda bilgi paylaşımı yapalım lütfen...Hem bilgiler tazelensin hemde paylaşılsın...Bilgi paylaşıldıkça çoğalır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tayfungun45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    BORNOVA
    Motosikleti
    BS6 Dominar 400 UG
    Motoru çalıştırmadan önce en üste /yukarı getirip çalıştırıyorum motoru tamdayken motor biraz çalıştıktan sonra ortaya alıyorum akabinde en alt konuma yani kapalı konuma getiriyorum.Jikle motoru ısıtmak amaçlıdır giderken kapatılmalıdır.Ben böyle biliyorum nacizane .Teknik konularda daha bilgili abilerimizde bişeyler söyler.
    Cantürk bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Önce yukarı konuma getirip çalıştırın hemen ardından Orta konuma getirip bi süre ısınmasını bekleyin yola çıkacağınız zamanda aşağı konuma getirip devam
    Cantürk bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    09 Ocak 2016
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    Mondial KT 150
    orta konumda iken kullanılması yakıt tüketimini artırması dışında ne gibi sorunlar yaratır acaba...

  5. #5
    tayfungun45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    BORNOVA
    Motosikleti
    BS6 Dominar 400 UG
    benzin hava karışımında benzin karışımda olması gerekenden daha fazla olur yani zengin karışım diolardı buna heralde öyle bişey.yani yanmayı sağlayan hava daha az olur motorun içinde vede motor performansı daha az olur yavaş gider bildiğim kadarıyla
    edit:performans hava filtreleri vardır daha fazla hava girsin motorada daha iyi yansın die kullanırlarya

  6. #6

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    jikle açıkken belli bi devirden yukarı çıkmaz motor boğulur zaten
    Cantürk bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    09 Ocak 2016
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    Mondial KT 150
    Dün ve bugün jikle orta konumunda kalmış stop etme olayı olmadı ancak motorda 4000-5000 devirlerde 3-4 viteste sürat 40-50 yukarı gikmıyordu (rodajın tamamlanıp tamamlanmadığı ve ilk bakımı da henüz girmemiş...Yarın doğru konumda tekrar durumu gözleyeceğim..Çarşamba günü ilk bakımına girecek (km 1200)serviste ayrıntılarıyla konuyu soruşturacağım... Tabiki rodaj olayını da gündeme getireceğim...

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Genelde motor jikle orta konumdayken yürümez, gaz yemez çünkü. Jikleyi yukarı kaldır motor 2 dakika ısındıktan sonra yola çık. 1 dakika sonra ortaya getir. 3-4 dakika sonra da jikleyi aşağıya indir.
    Cantürk bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)