Manifolt çok sıkıntı değil, işini iyi bilen bir tornacı piyasada satılanlardan çok daha iyisini imal eder. Veya piyasadakileri uydurabilir.
Manifolt çok sıkıntı değil, işini iyi bilen bir tornacı piyasada satılanlardan çok daha iyisini imal eder. Veya piyasadakileri uydurabilir.
Manifolt işini çözdüm.Pz 30 Keihin 200 lük karbüratör taktım,hava filtresini iptal ettim, havanın fazla girmesi sebebiyle motor boğuluyordu ,jikleyi yarım açarak boğulma işini çözdüm.
bu değilde 250cc motorlarda nasıl yükseltilir onu merak ediyorum ben mesela crf250
Yazılanları okudum ama sonuç nedir ? Bende drift 125 i 150cc yada 250 cc ye mi yükseltsem diye kararsızım.
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
bir sorun olmaz ama verim alamazsın yani mantıksız olur kapak ve karbüratör de değiştirmen lazım ki güç alasın
Ustam merhaba mh drift e 200cc 65.5 mm acaba üst kapağa çarparmı sizin düşünceniz nedir piyasada msr marka var iyimidir sizce sadece piston silindir değişse üst kapak 125 kalsa üst kapağa vurmaz değilmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
Ustam merhaba mh drift e 200cc 65.5 mm acaba üst kapağa çarparmı sizin düşünceniz nedir piyasada msr marka var iyimidir sizce sadece piston silindir değişse üst kapak 125 kalsa üst kapağa vurmaz değilmi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)