Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Mondial Drift Silindir Büyütme

    REKLAM ALANI
  1. #21
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Manifolt çok sıkıntı değil, işini iyi bilen bir tornacı piyasada satılanlardan çok daha iyisini imal eder. Veya piyasadakileri uydurabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Manifolt işini çözdüm.Pz 30 Keihin 200 lük karbüratör taktım,hava filtresini iptal ettim, havanın fazla girmesi sebebiyle motor boğuluyordu ,jikleyi yarım açarak boğulma işini çözdüm.

  3. #23

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    bu değilde 250cc motorlarda nasıl yükseltilir onu merak ediyorum ben mesela crf250

  4. #24
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Yazılanları okudum ama sonuç nedir ? Bende drift 125 i 150cc yada 250 cc ye mi yükseltsem diye kararsızım.
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  5. #25
    UğurDankı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-R
    bir sorun olmaz ama verim alamazsın yani mantıksız olur kapak ve karbüratör de değiştirmen lazım ki güç alasın
    tarikcapar bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    02 Şubat 2024
    Ustam merhaba mh drift e 200cc 65.5 mm acaba üst kapağa çarparmı sizin düşünceniz nedir piyasada msr marka var iyimidir sizce sadece piston silindir değişse üst kapak 125 kalsa üst kapağa vurmaz değilmi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üst kapağı değiştirmesen de sorun olmaz. 125'lik üst kapakla 150'lik silindiri 12000 km kullandım. Performansı 10 numaraydı. 135'i 162cc yaptığında da aynı durum olacak. Piston çapları aynı zaten, senin motorun sadece krank stroku biraz daha uzun. O yüzden 125'lik motorda kullanılan pistonla 135cc, 150'lik motorda kullanılan pistonla da 162cc hacme sahip oluyo motor.
    Ustam merhaba mh drift e 200cc 65.5 mm acaba üst kapağa çarparmı sizin düşünceniz nedir piyasada msr marka var iyimidir sizce sadece piston silindir değişse üst kapak 125 kalsa üst kapağa vurmaz değilmi


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)