Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Retro Moto Works Bmw K1100 LT Cafe Racer Projesi [Rmw04]

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    çok güzel olucak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Cok iyi beeee....

  3. #43
    Zuraka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2007
    Şehir
    Istanbul
    hocam yokmudur bir güncelleme ?

  4. #44
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Guncelleme var arkadaslar. k100 gs500 ve yeni shop bike ımız Katana icin yogun bir donem gecirdik o yuzden pek resim yukleyemedim.

    Tum fairing pozisyonlama islemlerini sase askıdayken yapmıstık.Bir aksam sase karsisinda otururken aklıma takıldı. Ya motor ve saft bindigindeki durusu bizim dogru kabul ettigimiz duzlemde degil ise ? Ertesi gun ilk is blogu ve saftı motosiklete tekrar montajladık ve haklı cıktım. Kuyruk hesapladıgımız duzlemde degildi



    Asıl ugras burada basladı. Sasenin orjinalligini bozmadan, cizgiye uygun yeni bir kuyruk yapmamız gerekti. İlk once kuyruk, depo acısına paralel olacak sekilde yukarıya alındı.Arka suspansiyon ise yeni yerlesimden dolayı cok sırıtıyordu ve sase ile uyum icinde olması acısından saseye paralel olacak sekilde yeniden konumlandırıldı.



    Ana sase 30mm oldugundan kuyruk icin 30mm lik dikissiz boru arayısına girdik.Zor da olsa temin ettik ve kuyrugu tamamladık





    Hem tanısmak, hem de motosikletini yakından gormek icin kalkıp İstanbul'dan gelen mimar abimiz. Mesleginden oturu memnun etmek zor olsa da gerek yakınlıgı,sıcaklıgı gerek guveni icin kendisine cok tesekkur ediyoruz.



    Bizi ziyaret etmesi cok iyi oldu aslında. Gidip karteladan renklere karar verdik, deri ustamız Yusuf abi'ye de ugrayıp koltuk hakkında biraz fikir urettik. Buffalo derisinden bir calısmaya karar verdik.

    Prova acısından da cok iyi oldu. Yukseklik, acılar, far-gidon pozisyonlamalarını aradan cıkardık. Gidonların henuz amerikadaki posta kutumda olmasından dolayı anam babam usulu bir prova oldu biraz



    GS500 ve yeni acacagim Katana basliklarına da yeni resimler icin goz atmak isteyebilirsiniz.
    Zuraka, gurkanerkan, TTD ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #45

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Mali asıl ben konukseverliğin için teşekkür ederim.
    Erkanın teknik desteği ve özeni ile Yusuf abinin de evsahipliğini de unutmam gerekir.
    El birliğiyle Türkiye'nin en iyi özel yapım motorlarından birini çıkartacağımız kesin.
    Bu arada yedirdiniz onca kebaptan sonra o arka amortisörü biraz daha yukarı kaldırman gerekebilir,insan 24 saatte 2 kilo alırım be )
    SizofrenMacaPapazi bunu beğendi.

  6. #46
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
     Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
    Sebep:   Konu sahibinin isteği üzerine bir süreliğine kilitlenmiştir
     Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
     Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
     Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
     Şikayetleriniz için tıklayın
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)