CBR250R 2 Binde Blok Patlaması
Reklamlar
-
Öncelikle geçmiş olsun.
Bunu hemen 'aa bak Honda bozulduu' diye yorumlayıp çarpıtmamak gerek, fabrika hatasıdır başka bişeydir bozulur, yüzbinler verilip alınan arabalar bile bozuluyor.
Burdaki sıkıntı motoru satan firmanın sattığı motorun arkasında durmaması, müşteriyi yolunacak kaz gibi görmesi. motoru sattı mı işi bitti bizimle sonra uğraş dur servisti ustaydı.
Yapabileceğiniz tüm uğraşları yapın, şikayetse şikayet mahkemeyse mahkeme, sakın cebinizden ödemeyin, hatta tazminat davası açın ölümlü kazadan döndüm motorun hatası yüzünden diye, ki gerçekten Allah korumuş teker komple yağ içinde, yolda bile en ufak bi yağda mazotta nasıl kayıyo teker.
Reklamlar
-
Türkiyede müşteri hakkkı vs diye birşey yok ve hçbir markaya arabanızı/motorunuzu yada beyaz eşyanızı değiştirtemezsiniz. Burada yapılacak en doğru hamle en baştan sorunsuz olacağını düşündüğünüz bir motosiklete yönelmek.
Hondanın yeni nesil 250 cc leri zorlama motorlar oldu ve çok fazla sorun çıkardılar. Eski cbf 250 ler 200 300 bin km leri deviriyordu.. Bu motorlar öyle değil. O kesinleşti. Honda 2008 den bu yana üretim kalitesini ciddi bozdu. Aynı şey otomobilleri içinde geçerli. Eski civicleri mumla aratıyor yeni civic..
Eğer motor arızası yapmayacak bir makine istiyorsanız oda şuan için japonların içinde YAMAHA gibi görünüyor. Hakikaten motorla ilgili bir sorun yaşayanını görmedim şuana kadar..
Markayı mahkemeye verin muhtemelen kazanacaksınız. Ancak uzun sürecek ve mahkeme masrafları zaman vs vs..
Zaten boyle bir hasara kullanıcı hatası demeleri kötü niyeti gösteriyor.
Arkadaşlar bu motosikletler bu paraları haketmez. Özellikle Türkiyede vermeyin almayın..Türkiyede müşterisini üzmeyecek tek motosiklet markası var Oda Borusan BMW başkada tanımam..
Geçmiş olsun..
-
Çok geçmiş olsun, işallah çözüme ulaşırsınız.
Zaten cbr'ın tek avantajı; servis ve honda güvencesi, başka bir avantajı yok,
bu motorun kaçtane motor kitleme hikayesini okudum, biz biliyoruz servis bilmiyor mu motorun sorunlu olduğunu, ona rağmen kullanıcı hatası deniliyorsa burda kötü niyet ve üçkağıt var demektir
Bu yüzden honda markasını tercih etmicem
Ama insanlar umursamıyor akın akın almaya devam ediyor, dolayısıyla sizin sorununuz umurlarında değil
Nasıl olsa ben bu motoru satıyorum diyor ve gerçektende satıyor
Trafikte sürüler halinde cbr görüyorum,kurye motorundan farksız,hiçbir cazibesi yok milyon tane önümden aynı renklerde geçiyor
Bide egazos takıp bağırttırıyorlar iyice gariban-apaçi karışımı bir görüntü oluyor
(Sanırım havalı olduklarını düşünüyorlar, 250cc bir motorla asla havalı olamazsın boşuna kasma, birisi gelir sorar bu kaçlık diye ? ince ürkek bir sesle fısıldayarak 250lik dersin)
Bu motorun size yenisini vermeliler
4 yıl garantilerinin olmasının bir anlamı yok
2 yıl olsun ama hakkını versinler
-
Kedi ulaşamadığı cigere mundar dermiş yine toplanmışlar honda şöyle böyle diye. Honda dünyanın en büyük motosiklet üreticisidir ve insanlar tekrar tekrar honda almaktadır. Müşteri memnuniyeti olmayan bir malı üstüne para verseniz bu kadar satamazsanız. Burdaki sorun hondada değil honda türkiye distribütöründedir. Malın arıza vermesi olası bir durum ama satıcının böyle yapması akıl almaz. Ha bir de adamın bmw alacak parası varsa zaten honda almaz ne dediğinizin farkına varın.
-
SS veya SS görüntülü motor alanlar, büyük veya küçük cc olsun, bu motorları hızlı gitmek, bağırtmak sıkıştırmak için alıyor. Amacı bu olmasa naked veya endur alır, ne işi var adamın ss ile. Honda firması , hedef kitlesi motoru sıkıştıran sürücü olan bir aleti 250 cc ve tek silindir olarak tasarlarsa bu arızalar olur. Kullanıcı hatasında ziyade tasarım hatasıdır bence...
-
Öncelikle geçmiş olsun. Hondacılar japoncular nerde diyen arkadaşlar burdayız. Koskoca volkswagen bile hile yapıp trilyonlarca zarara uğramışken direk böyle durumlarda markayı karalamak kötü birşey .Bu durum bence kullanıcı hatası değil ben olsam tüketici haklarına başvururum. Honda olayına gelince japoncular neredeeee? diyen çin malı motosikletleri olan arkadaşlar bu sorunu japoncular bir kere siz hergün yaşıyorsunuz . Kıçı düzelse başı eğriliyor . O nedenle her firmada her meslekte hatada olur hatalı insanda . Genellemek yanlış
-
A.Türker adlı üyeden alıntı
Kedi ulaşamadığı cigere mundar dermiş yine toplanmışlar honda şöyle böyle diye.
Kedi ciğer bu topa girme altından kalkamazsın. İnsanların neye ne kadar para harcayacakları kendilerinin tercihidir. Kimse neyi var neyi yoksa satıp motora yatırmıyor.
Örnek ben galaxy s2 kullanıyorum istediğim herşeyi sağlıyor.
"Şu telefonu değiştir iphone 6 al" diyenlere "o parayı ona değil motora veririm" dedim ve gittim. O paraya 125lik motor aldım.
Şimdi iphone'un yamulmasını eleştirsem kedi-ciğer mi olacak ?
Biraz daha seç cümlelerini ;)
A.Türker adlı üyeden alıntı
Honda dünyanın en büyük motosiklet üreticisidir ve insanlar tekrar tekrar honda almaktadır. Müşteri memnuniyeti olmayan bir malı üstüne para verseniz bu kadar satamazsanız. Burdaki sorun hondada değil honda türkiye distribütöründedir. Malın arıza vermesi olası bir durum ama satıcının böyle yapması akıl almaz. Ha bir de adamın bmw alacak parası varsa zaten honda almaz ne dediğinizin farkına varın.
Neden motoru honda ditribütörü mü yaptı ? Serviste sıkıntı olmuştur desen neyse. Distribütörün ne günahı var?
Motor sorun çıkarmış adamlar orjinal parça ile düzeltmişler.
Bu bloğun sıkıntıları var. Bu 3. değil 5. değil.
Sorunu çok hızlı halledip üzerine yatıyorlar. Bu sorun Hondanın sorunu fakat bu dediğin cümlelerdeki en büyük üretici genel olarak memnuniyet gerçeğini değiştirmez tabiki de bu modelin sıkıntılı olduğu gerçeğini de değiştirmez.
Altın elbiseli adamı izliyor musun ?
Şuan yarışlardaki sorunlu bloğunu ve ısrarla o blok üzerine gitmelerini ve yarışçıların çektiği çileyi anlatmıştı bir iki defa.
Olabilir hatalı bi mühendislik vardır. Bu başarılarını sıfırlamaz. Büyük firma bunu düzeltmeli üzerine yatmamalı olay bu.
2012 den bu güne patır patır dökülen motorlar var. Hata belki %5 civarında fakat satılan sayı çok olunca sorunu yaşayan da çok oluyor.
E honda da büyük firma dedik değil mi? Bu insanlar dünya kadar para veriyor kaliteli sorunsuz mal alıcam diye.
E o zaman ?
-
Merhaba büyük geçmiş olsun. Ben honda crf250l ve Cbr250r i çok inceledim almaktan vazgeçtim nedeni ise bilyali yatak olmamasıydi. Bu da 20 000 km lerde böyle sorunlar açacağı muhtemeldi. Tüm rakipleri bilyali yatak iken honda amca maalesef yine maliyeti düşürmek amacı ile boyle birsey yapmıştir.bu tip motorlarda motor yagi na çok çok dikkat etmek gerekiyor.
-
Öncelikle çok geçmiş olsun umarım sorununu cebinden kuruş çıkmadan çözerler. Bence mesele honda arıza yapmaz yapamaz mantığıyla olaya bakarsak çok yanlış olur. Her marka gibi honda da arıza yapabilir, yamaha da olabilir veya en sağlam bir markada olabilir. Herşey o anda gelişen bir tersliğe bakmıyor mu? Burda benim yanlış gördüğüm distbiratörlüğün veya yetkili servisin iş güzarlığı ve o yetkili serviste çalışan ustaların yavşaklığı. Bizim insanımız üç kağıtçılığı , yalan söylemeyi ve de hilekarlığı çok seviyor. Arkadas adam motorunu sizden başkasına götürmemiş ve de motorunu siz revizyon yapmışsınız ve bu motor blok çatlatmışsa bu sizin sorununuz, neden sizin sorununuz çünki motor bloğu kapalı kutu kimse içini açıp bakma veya müdahale etme derdinde değil orayla işide yok. Artı adamın kendi canına ve malına niye bilinçli bir şekilde kast etsin de kendini yolda bıraksın. Anca böyle birşey olduğunda kullanıcı hatası olabilir. Bunun dışındaki durumlarda bence yetkili servis ve fabrikanın sorumluluğu altında olay.
Bizim insanımız neden yavşak çünkü sanki parası cebinden çıkıyomuş gibi elin japonunu savunuyorlar. Neymiş kullanıcı hatasıymış , neymiş oymuş buymuş. Neden benim insanımın cebindeki parayı japonlara verdiriyorsunuz arkadaş. Fabrika hatasının farkında yeniden yap motoru, özür dileriz biz bir yanlışlık yapmışız ondan çok geçmiş olsun diyebilirsiniz arkadaşıma. Oda bu duruma sevinip sizi herkeze övse daha çok motor satıp daha çok servisinizde para kazanmaz mısınız ? Bu kadar salak mısınız da bu olacakları görmüyorsunuz ?.
Evet bence salaksınız, çünkü en çok kendi insanınızı kandırmayı seviyorsunuz. Honda markası türklerin olsa ve japonyada da satış yapmış olsak eminim adamlar fabrika hatasına sokmak için ellerinden geleni yaparlar. Bizde de kullanıcı hatasına sokmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Türkiye'de nerde böyle işini doğru yapmayan insan varsa emin olsunlar o kazandıkları paralar hep haram, bir gün hepsi çıkacak.
Allah herkezi doğruluktan ayırmasın. (Amin)
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motosikletler bu paraları haketmez. Özellikle Türkiyede vermeyin almayın..Türkiyede müşterisini üzmeyecek tek motosiklet markası var Oda Borusan BMW başkada tanımam..
Geçmiş olsun..
Bmw de borusanında zamanında yaptıklarını biliyoruz...
0 diye kullanılmış hatta kazası olan bunu geçtim üretim hatası bulunan motor satıpta mevzuyu bildikleri için şikayeti olan parça için başka bir parçaya servis formu açıp sahibini aylarca süründürdüğünü dünyalar kadar servis parası almak güzel tabii..
Çok uzakta değil bu forumda konusu var muzdarip olan arkadaşında kaç ay uğraştı mahkemede
Telefondan girdiğimden konuyu aratıp link atamayacam ama sanırım motorda k1200s olacaktı yanlışım yok ise
Bu arada arkadaşa çok geçmiş olsun
Bir çoğununda dediği gibi servislerdeki işçi ve işçilik kaliteside çok düştü ve hali ile son kullanıcıya da yansıyor bu durum...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Ne güzel iş adamların elinde sürekli piston segman set var ki 3 günde motoru yapalım kimse ses çıkarmasın!
Çamurluk istesen 2 ayda gelir.
Bir serviste neden sürekli hazırda krank,piston segman tutulur ?
Hani honda daha güçsüzdü fiyatına göre size verdiği şey daha azdı ama sorunsuzdu ve servisi iyi olduğu için alınıyordu.
Ee şimdi ne olduk ?
Geçmişte 2011 ve 2012lerde de olduğunu biliyorum
en sağlam seri 2013 o halde
-
Seko adlı üyeden alıntı
Burada aslında büyük ihtimalle sorunun kaynağı başka bir yerde ama bunlar asıl kaynağı çözmek yerine ortaya çıkan sonuçları düzeltmekle uğraşmışlar. Pistonu değiştirince düzeliyor ama mesela yağ pompası bozuk diyelim, piston bir süre sonra tekrar patlıyor. Bizim kapasitesiz tamircilerimizin, civata söküp takmaktan başka bir şey bilmeyen ustalarımızın çözmesi ve bulması zaten beklenemezdi. Burada garip olan mühendis bozuntusunun da buna kullanıcı hatası diyebilemesi. Bu motorda devir kesici olmasa ve sürekli kırmızı devir bölgesinde sürülme ihtimali olsa ben de kullanıcı hatası diyebilirdim. Bu arada devir kesici var değil mi ? Bir de kulanıcı hatası olan şey neymiş onu merak ettim ? Açıklama yaptılar mı ? Sübap kesmesi kullanıcı hatası olamaz.
Özetle tam Türk işi yaklaşım ve güzel memleketimize özgü durumlar... Marka Honda da olsa kafalar hep aynı...
abi adama diyorum bu bana özel bi motor degil dünyada satılan bilinen en iyi markalardan ve en çok satan modellerden biri.
8-9 bin devirde patlamaz.
Onlar şöyle benzetmelerde yaptı sen 6.vitesten 3.vitese atarsan kesici falan kalmaz dedi.
iyi dedim bu şekilde bişey yapsam motoru sana sapasağlam getiremem kendimde saglam kalmam bu yağ ile :D
çok salakça davranıyolar..
bana ilkte büyük ihtimal yağ pompası hatası bizim suçumuz dediler. sonra sübap a dönüştü
-
Bende de var 2 tane cbr250, 2011 modelini 17 aydır kullanıyorum bakımlarını yaptırıyorum ve en önemlisi kasmıyorum,bazen limitleri zorluyorum ama 5dk yı geçmiyor. Sadece viraj yapmayı seviyorum,düşük hızlarda dar yollarda virajı çok iyi. Motoru bozulan arkadaşın nasıl sürüş karakteri olduğunu bilmiyoruz? belki de işçilik hatasıydı,yada rodajdan yeni çıkmış makineyi aşırı kasıp sürekli redline gitti (bu ikisi dışında sebep göremedim)
-
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış. O yağa bulanmış lastikler Allah esirgesin daha kötü neticeler doğurabilirdi.
Olaya bu açıdan bakınca sizin adınıza sevindim.
Umarım Honda Türkiye yaşadığınız sorunlara çözüm bulma noktasında müspet kararlar verip,sorunlarınızı ivedilikle çözer.
honda türkiye dedi sübap kesmesi diye. bana bu davranışları honda türkiye yapıyor.
-
canımdan oluyordum bu arıza yüzünden az kalsın ölüyordum die dava açıyorsun,
ondan sonra onlar senin peşinden koşuyor
yeterki servis kayıtların faturaların vs sende bulunsun
-
Osırıs adlı üyeden alıntı
Bende de var 2 tane cbr250, 2011 modelini 17 aydır kullanıyorum bakımlarını yaptırıyorum ve en önemlisi kasmıyorum,bazen limitleri zorluyorum ama 5dk yı geçmiyor. Sadece viraj yapmayı seviyorum,düşük hızlarda dar yollarda virajı çok iyi. Motoru bozulan arkadaşın nasıl sürüş karakteri olduğunu bilmiyoruz? belki de işçilik hatasıydı,yada rodajdan yeni çıkmış makineyi aşırı kasıp sürekli redline gitti (bu ikisi dışında sebep göremedim)
etinin budunun ne olduğunu bildiğim 14 bin km kullandığım motor. Full redline gidicek istanbulda yolda yok zaten..
-
lensenes adlı üyeden alıntı
etinin budunun ne olduğunu bildiğim 14 bin km kullandığım motor. Full redline gidicek istanbulda yolda yok zaten..
O yüzden Tekirdağ yoluna mı vurdun kendini
Geçmiş olsun umarım diretir de maliyetini Honda'ya karşılatmayı becerirsin.
Hangi yağı kullandın, hangi devirlerlerde sürdün, periyodik bakım hangi serviste yapıldı, rodajı nasıl yaptın bir yaz sana zahmet.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
13 model de bende var.. 30 bini biraz geçtim.. Henüz eksantirik gergi yayı dışında bir problem çıkarmadı..çok geçmiş olsun umarım honda tr nin yaptığı kaypaklık işe yaramaz masrafsız halledersin..
-
Sokollu adlı üyeden alıntı
O yüzden Tekirdağ yoluna mı vurdun kendini
Geçmiş olsun umarım diretir de maliyetini Honda'ya karşılatmayı becerirsin.
Hangi yağı kullandın, hangi devirlerlerde sürdün, periyodik bakım hangi serviste yapıldı, rodajı nasıl yaptın bir yaz sana zahmet.
Tekirdağ yolu basılmayacak gibi değil zaten en son bayramda kardeşimle çanakkaleye gittik, keşan taraflarında 2 sym wolf denk geldi,kapanmış gidiyorlar. Kardeşime şunları bi yoklayalım dedim 140 150 peşlerinden gidiyorum yetişemedim,acıdım motora. Ortalama 110 120 bu motorun hakkıdır,üstü zarar..
-
Katılıyorum. Hemen yamaha sorunsuz vs. Diye başlamışlar öncelikle geçmiş olsun.
Burda 3 olay var. 1.si motorun yapıldıktan sonra tekrar arıza vermesi 2.si bunu tekrar işleme almamaları 3. Tekerin yağlanmış ve bildiğiniz kazaya sebebiyet oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)