CBR250R 2 Binde Blok Patlaması
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Ya bu Honda Türkiye işte
Yine şanslıymışım benim CBR 25bin kilometrede patladı
Benimde 3 hafta motor servisde bekledi, zor bela garantiden yaptırabildim ama 2 ay üzerine yapılınca motor, bende isyan ettim, istemiyorum dedim yenisini verin dedim, sonuçta 20 iş gününü çoktan geçmişleridi. Hala ses seda yok Honda Türkiyeden. Böyle süründürüyorlar müşterilerini işte...
-
bounrock adlı üyeden alıntı
Ya bu Honda Türkiye işte
Yine şanslıymışım benim CBR 25bin kilometrede patladı
Benimde 3 hafta motor servisde bekledi, zor bela garantiden yaptırabildim ama 2 ay üzerine yapılınca motor, bende isyan ettim, istemiyorum dedim yenisini verin dedim, sonuçta 20 iş gününü çoktan geçmişleridi. Hala ses seda yok Honda Türkiyeden. Böyle süründürüyorlar müşterilerini işte...
benim ilk sorunu halletiler patlayınca kabul etmediler , benim motorumda 22 bin km de reflektiye edildiği için 2 bin yazdım. Zor bela kurtuldum ölümden.
-
Yemin ederim,okuduktan sonra şaşkınlıktan 5 dk kendime gelemedim.Kullanıcı hatasıysa kş zannetmiyorum(zaten herşey kullanıcı hatası diyip baştan savuşturuyorlar)Bu durumun nedeni neymiş ?
Bu hale nasıl gelebilir ki ?
-
Buralar karışacak vaziyet alın.
Yarın öğle saatlerinde pringlesim ve sırma limonumla izliyor olacağım bu başlığı
Şaka bir yana geçmiş olsun, umarım ortak bir yol bulunur.
Tuketici mahkemelerine ihtiyaç duyabilirsin
-
Ayrıca müşterilerin servis istek notları ile oynuyorlar. ben son genel bakımda motorumun subap ayarı yapılsın diye istekte bulunmuştum, 1000km sonra motor subap kaçırıp,kranka kadar yamulunca ilk başda garantiden yapmamak için subap bakım isteğimi iş emrinden sildiler. Silindir de yedek parça depolarında olmayınca beni 2 ay beklettikten sonra tamir ettiler.... hala bekliyoruz ama 0km içim.. daha ne numaralar yaptılarda yazamam burada.. bu gidişlede mahkemeye başvuracağım yakında
ustad tek tavsiyem hemen bir avukata danışman, garnti devam ediyor çunku.. hiç zaman kaybetme
-
Bu bence kullanıcı hatası değil. Gerekirse tüketici haklarınızı kullanın. Daha önceki işlemde yapılan eksik bişeylerin sonucu gibi duruyor sanki.
-
Şu anda benım elımdede arızalı CRF 250 L var,
ŞANZUMAN MİLİ ORTADAN KOPMUŞ servıse sordugumda OYLE BISIY OLMAZ USTA SOR ISTERSEN dedı,
ve honda turkıyeye maıl ve resım attım,
honda turkıye motorun servıs kayıtlarının olmadıgını ve durumun kullanıcı hatası oldugunu soyledıler,
anlayacagın artık garantı dıye bısıy yok ulkemızde,
-
hondası mondiali hepsi aynı b*k. benimde yağ pompam çalışmamış motor yağsız kalmış kullanıcı hatası dediler. ( zaten ben canım sıkıldıkça çıkartıp yağ pompasıyla oynuyorum.) Bana itelemeye çalışsalar da bırakmadım peşini.
https://www.sikayetvar.com/ adresinden şikayet oluşturdum tüketici mahkemesine gittim ( cebimden kuruş para çıkmadı) peşini bırakmadım ve garantiden yapmak zorunda kaldılar. kullanıcı yağ pompasına nasıl kullanırsa kullansın zarar veremez diye. bakımlarını zamanında yaptırdım elimde bakım kitapçığı var. yağsız kalma ihtimali falan da yoktu.
sende aynı yolu izle. al bakım kitapçığını git çağlayan tüketici mahkemesine. hatta talepte bulun sıfırını iste. sattıkları ayıplı ürüne giriyo vermek zorundalar. küçük bi sıkıntı değil çünkü.
2M is my life
Music & Motorcycle
-
Onurhan D adlı üyeden alıntı
Yemin ederim,okuduktan sonra şaşkınlıktan 5 dk kendime gelemedim.Kullanıcı hatasıysa kş zannetmiyorum(zaten herşey kullanıcı hatası diyip baştan savuşturuyorlar)Bu durumun nedeni neymiş ?
Bu hale nasıl gelebilir ki ?
çok ısrarlarımla beraber sübap kesmesi dediler
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------
guven61 adlı üyeden alıntı
Bu bence kullanıcı hatası değil. Gerekirse tüketici haklarınızı kullanın. Daha önceki işlemde yapılan eksik bişeylerin sonucu gibi duruyor sanki.
evet ustanın kötü işçiliği gibi bieşy var.
-
Size bişey olmaması gerçekten çok büyük şans geçmiş olsun. Tüketici mahkemesine başvurun tazminat da alırsınız.
-
Burada aslında büyük ihtimalle sorunun kaynağı başka bir yerde ama bunlar asıl kaynağı çözmek yerine ortaya çıkan sonuçları düzeltmekle uğraşmışlar. Pistonu değiştirince düzeliyor ama mesela yağ pompası bozuk diyelim, piston bir süre sonra tekrar patlıyor. Bizim kapasitesiz tamircilerimizin, civata söküp takmaktan başka bir şey bilmeyen ustalarımızın çözmesi ve bulması zaten beklenemezdi. Burada garip olan mühendis bozuntusunun da buna kullanıcı hatası diyebilemesi. Bu motorda devir kesici olmasa ve sürekli kırmızı devir bölgesinde sürülme ihtimali olsa ben de kullanıcı hatası diyebilirdim. Bu arada devir kesici var değil mi ? Bir de kulanıcı hatası olan şey neymiş onu merak ettim ? Açıklama yaptılar mı ? Sübap kesmesi kullanıcı hatası olamaz.
Özetle tam Türk işi yaklaşım ve güzel memleketimize özgü durumlar... Marka Honda da olsa kafalar hep aynı...
-
-
biraz daha koy japon al'cılar neredeler?
-
Tabiki kullanici hatasi(!) Motosikleti kullanmasaydiniz olmayacakti.(!) Kullanmakla hata yapmissiniz (!)
Cok gecmis olsun. Olayin sevinilecek tarafi sag salim durdurabilmissiniz motosikleti, size zarar gelmemis. Tecrubeli dostlar nasil yol izleyebileceginiz konusunda tavsiyelerde bulunmuslar, bende onlara uymanizi tavsiye ederim.
-
bi dakka hayat bunda değilmiydi. Servisi süperdi, bla bla bla
-
honda'nın servis olayı hakaten b*k, arıza tespiti yerlerde, az çekmedimdi bi aralar.
geçmiş olsun dostum.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
bu cbr ların 2014 modellerinde genel bi sıkıntı var sanırım, sürekli birilerinin elinde patlıyor
-
Öncelikle geçmiş olsun. Aslında büyük bir kaza atlatmışsınız. Honda Türkiye ile irtibata geçin. İlgilenmezler ya da sorunu çözmezlerse Honda'nın Japonya'da ki en üst müşteri temsilciliği ile irtibata geçin. Büyük firmalara yerelde sorun çözülmezse ana şirket çözmeye çalışıyor...
-
Ne güzel iş adamların elinde sürekli piston segman set var ki 3 günde motoru yapalım kimse ses çıkarmasın!
Çamurluk istesen 2 ayda gelir.
Bir serviste neden sürekli hazırda krank,piston segman tutulur ?
Hani honda daha güçsüzdü fiyatına göre size verdiği şey daha azdı ama sorunsuzdu ve servisi iyi olduğu için alınıyordu.
Ee şimdi ne olduk ?
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
bu cbr ların 2014 modellerinde genel bi sıkıntı var sanırım, sürekli birilerinin elinde patlıyor
Geçmişte 2011 ve 2012lerde de olduğunu biliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)