Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

CBR250R 2 Binde Blok Patlaması

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Söz konusu motor CBR250R 2014 Çift Far...
    16.08.15 tarihinde tekirdağ yolunda motorumdan garip sesler gelmesiyle sağa çektim. Garantisi devam ettigi için ücretsiz en yakın yetkili servise çekildi. Tanıdık bi yetkili serviste bizde garantiden yapılır motorun gidip alalım hep bizden yaptırdın yardımımız dokunsun dedi. Garanti kapsamında 3 günde (piston , sekman , silindir , krank ) değişti. Debriyaj balatasınıda cebimden karşıladım.
    Rodaj yapmam gerekti bunlardan dolayı. Güzel bi rodaj döneminden sonra 1000 km daha yaptım 2000 km deyken haliçten mecidiyeköye kadar 7-8 bin devirde gazlarken mecidiyeköyün başlangıcında pat diye ses geldi. lastik patladı sanarak yavaşladım ve arka frene basmadım. İnince lastigin yağ dolu halini görmemle kendimden geçtim. Şimdi ortalama 9 bin lira masraf var. Kol çıkaramayıp , balanşörü zorlayıp çatlatmış bloğu. 2000 km de bi motor ve honda gibi adı sanı belli japon motoru nasıl böyle bi sorun yaratıyor?
    Motorum 3 hafta serviste kaldı. Mühendis gelip inceledi. Kullanıcı hatası deyip baştan savdılar, Neler yapabilirim?








    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bounrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125R, Yamaha XJ6 Diversion F
    Ya bu Honda Türkiye işte
    Yine şanslıymışım benim CBR 25bin kilometrede patladı
    Benimde 3 hafta motor servisde bekledi, zor bela garantiden yaptırabildim ama 2 ay üzerine yapılınca motor, bende isyan ettim, istemiyorum dedim yenisini verin dedim, sonuçta 20 iş gününü çoktan geçmişleridi. Hala ses seda yok Honda Türkiyeden. Böyle süründürüyorlar müşterilerini işte...
    Ahmetcan45, mterayes26, TR_96 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Alıntı bounrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bu Honda Türkiye işte
    Yine şanslıymışım benim CBR 25bin kilometrede patladı
    Benimde 3 hafta motor servisde bekledi, zor bela garantiden yaptırabildim ama 2 ay üzerine yapılınca motor, bende isyan ettim, istemiyorum dedim yenisini verin dedim, sonuçta 20 iş gününü çoktan geçmişleridi. Hala ses seda yok Honda Türkiyeden. Böyle süründürüyorlar müşterilerini işte...
    benim ilk sorunu halletiler patlayınca kabul etmediler , benim motorumda 22 bin km de reflektiye edildiği için 2 bin yazdım. Zor bela kurtuldum ölümden.
    Ahmetcan45 bunu beğendi.

  4. #4
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Yemin ederim,okuduktan sonra şaşkınlıktan 5 dk kendime gelemedim.Kullanıcı hatasıysa kş zannetmiyorum(zaten herşey kullanıcı hatası diyip baştan savuşturuyorlar)Bu durumun nedeni neymiş ?
    Bu hale nasıl gelebilir ki ?

  5. #5
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    Buralar karışacak vaziyet alın.
    Yarın öğle saatlerinde pringlesim ve sırma limonumla izliyor olacağım bu başlığı

    Şaka bir yana geçmiş olsun, umarım ortak bir yol bulunur.
    Tuketici mahkemelerine ihtiyaç duyabilirsin

  6. #6
    bounrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125R, Yamaha XJ6 Diversion F
    Ayrıca müşterilerin servis istek notları ile oynuyorlar. ben son genel bakımda motorumun subap ayarı yapılsın diye istekte bulunmuştum, 1000km sonra motor subap kaçırıp,kranka kadar yamulunca ilk başda garantiden yapmamak için subap bakım isteğimi iş emrinden sildiler. Silindir de yedek parça depolarında olmayınca beni 2 ay beklettikten sonra tamir ettiler.... hala bekliyoruz ama 0km içim.. daha ne numaralar yaptılarda yazamam burada.. bu gidişlede mahkemeye başvuracağım yakında
    ustad tek tavsiyem hemen bir avukata danışman, garnti devam ediyor çunku.. hiç zaman kaybetme
    Malatya CBR bunu beğendi.

  7. #7
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Bu bence kullanıcı hatası değil. Gerekirse tüketici haklarınızı kullanın. Daha önceki işlemde yapılan eksik bişeylerin sonucu gibi duruyor sanki.
    Malatya CBR bunu beğendi.

  8. #8
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Şu anda benım elımdede arızalı CRF 250 L var,
    ŞANZUMAN MİLİ ORTADAN KOPMUŞ servıse sordugumda OYLE BISIY OLMAZ USTA SOR ISTERSEN dedı,

    ve honda turkıyeye maıl ve resım attım,
    honda turkıye motorun servıs kayıtlarının olmadıgını ve durumun kullanıcı hatası oldugunu soyledıler,

    anlayacagın artık garantı dıye bısıy yok ulkemızde,
    mterayes26 ve sparrow07 bunu beğendiler.

  9. #9
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    hondası mondiali hepsi aynı b*k. benimde yağ pompam çalışmamış motor yağsız kalmış kullanıcı hatası dediler. ( zaten ben canım sıkıldıkça çıkartıp yağ pompasıyla oynuyorum.) Bana itelemeye çalışsalar da bırakmadım peşini.

    https://www.sikayetvar.com/ adresinden şikayet oluşturdum tüketici mahkemesine gittim ( cebimden kuruş para çıkmadı) peşini bırakmadım ve garantiden yapmak zorunda kaldılar. kullanıcı yağ pompasına nasıl kullanırsa kullansın zarar veremez diye. bakımlarını zamanında yaptırdım elimde bakım kitapçığı var. yağsız kalma ihtimali falan da yoktu.

    sende aynı yolu izle. al bakım kitapçığını git çağlayan tüketici mahkemesine. hatta talepte bulun sıfırını iste. sattıkları ayıplı ürüne giriyo vermek zorundalar. küçük bi sıkıntı değil çünkü.
    fedos, KellyKey, Malatya CBR ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  10. #10

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Alıntı Onurhan D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yemin ederim,okuduktan sonra şaşkınlıktan 5 dk kendime gelemedim.Kullanıcı hatasıysa kş zannetmiyorum(zaten herşey kullanıcı hatası diyip baştan savuşturuyorlar)Bu durumun nedeni neymiş ?
    Bu hale nasıl gelebilir ki ?
    çok ısrarlarımla beraber sübap kesmesi dediler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

    Alıntı guven61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu bence kullanıcı hatası değil. Gerekirse tüketici haklarınızı kullanın. Daha önceki işlemde yapılan eksik bişeylerin sonucu gibi duruyor sanki.
    evet ustanın kötü işçiliği gibi bieşy var.

  11. #11
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Size bişey olmaması gerçekten çok büyük şans geçmiş olsun. Tüketici mahkemesine başvurun tazminat da alırsınız.

  12. #12

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Burada aslında büyük ihtimalle sorunun kaynağı başka bir yerde ama bunlar asıl kaynağı çözmek yerine ortaya çıkan sonuçları düzeltmekle uğraşmışlar. Pistonu değiştirince düzeliyor ama mesela yağ pompası bozuk diyelim, piston bir süre sonra tekrar patlıyor. Bizim kapasitesiz tamircilerimizin, civata söküp takmaktan başka bir şey bilmeyen ustalarımızın çözmesi ve bulması zaten beklenemezdi. Burada garip olan mühendis bozuntusunun da buna kullanıcı hatası diyebilemesi. Bu motorda devir kesici olmasa ve sürekli kırmızı devir bölgesinde sürülme ihtimali olsa ben de kullanıcı hatası diyebilirdim. Bu arada devir kesici var değil mi ? Bir de kulanıcı hatası olan şey neymiş onu merak ettim ? Açıklama yaptılar mı ? Sübap kesmesi kullanıcı hatası olamaz.

    Özetle tam Türk işi yaklaşım ve güzel memleketimize özgü durumlar... Marka Honda da olsa kafalar hep aynı...
    Sokollu bunu beğendi.

  13. #13
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    hondacılar nerede
    yüksel66 bunu beğendi.

  14. #14
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    biraz daha koy japon al'cılar neredeler?
    kovboy03, yüksel66, mterayes26 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Tabiki kullanici hatasi(!) Motosikleti kullanmasaydiniz olmayacakti.(!) Kullanmakla hata yapmissiniz (!)

    Cok gecmis olsun. Olayin sevinilecek tarafi sag salim durdurabilmissiniz motosikleti, size zarar gelmemis. Tecrubeli dostlar nasil yol izleyebileceginiz konusunda tavsiyelerde bulunmuslar, bende onlara uymanizi tavsiye ederim.
    mterayes26, sheriff87 ve Malatya CBR bunu beğendiler.

  16. #16
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    bi dakka hayat bunda değilmiydi. Servisi süperdi, bla bla bla
    yüksel66 bunu beğendi.

  17. #17
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    honda'nın servis olayı hakaten b*k, arıza tespiti yerlerde, az çekmedimdi bi aralar.
    geçmiş olsun dostum.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  18. #18
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    bu cbr ların 2014 modellerinde genel bi sıkıntı var sanırım, sürekli birilerinin elinde patlıyor
    Ahmetcan45 bunu beğendi.

  19. #19
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    Öncelikle geçmiş olsun. Aslında büyük bir kaza atlatmışsınız. Honda Türkiye ile irtibata geçin. İlgilenmezler ya da sorunu çözmezlerse Honda'nın Japonya'da ki en üst müşteri temsilciliği ile irtibata geçin. Büyük firmalara yerelde sorun çözülmezse ana şirket çözmeye çalışıyor...

  20. #20
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Ne güzel iş adamların elinde sürekli piston segman set var ki 3 günde motoru yapalım kimse ses çıkarmasın!

    Çamurluk istesen 2 ayda gelir.
    Bir serviste neden sürekli hazırda krank,piston segman tutulur ?

    Hani honda daha güçsüzdü fiyatına göre size verdiği şey daha azdı ama sorunsuzdu ve servisi iyi olduğu için alınıyordu.
    Ee şimdi ne olduk ?

    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cbr ların 2014 modellerinde genel bi sıkıntı var sanırım, sürekli birilerinin elinde patlıyor
    Geçmişte 2011 ve 2012lerde de olduğunu biliyorum


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)