egzoz u alttan deldirip bir süre öyle gezdikten sonra egzozu kapatıp son hız deneyince 100 ü geçmedi hatta 100 ü bile geçmedi, sanırım devir çıkmıyor, biri rektefe gerekiyor dedi
egzoz u alttan deldirip bir süre öyle gezdikten sonra egzozu kapatıp son hız deneyince 100 ü geçmedi hatta 100 ü bile geçmedi, sanırım devir çıkmıyor, biri rektefe gerekiyor dedi
Zincire baktırın.
Bir çok faktör var.. Ateşleme sistemi , hava filtren , yağ , debriyaj balatası vs vs vs... Bunları kullanımına göre sen daha iyi bilirsin tabi.. Ama motorunu servise göster derim. Sağlıcakla ve hoş kal
Ayrıca ; egzozlarda zaten kalem ucu kadar tahliye için delik vardır. Sen ses olması için mi delik açtın ? Olmadı denemek için bir egzoz tak. Problemin sebepleri fazla olduğundan dolayı kaynağını deneye deneye bulursun.
evet ben ses olması için alttan vanalı delik açtırdım icetea kapakları büyüklüğünde, kapatıp deniyorum zaten yoksa çok rahatsız edici ses yapıyo yüksek devirde, yani motora zarar vermez diyorsunuz açık egzoz? o zaman dediklerinizi deniyicem ama sadece merak etmiştim motorum satılık olduğundan ilgilenmiyorumda merak ettim sadece, bende sanmıştımki açık olduğu için egzoz motor sorun yarattı
insta: veli_montana_
egzozun vanasını kapatınca sanırım orjinal sayılır çünkü içinden sadece egzoza delik yaptırdığım yer kadar bir filtre çıkarttı egzozcu kapatıncada vanayı sıkıştırma basınç eski orj haline dönüyordur, şimdi egzozu orjinal sayalım ama zincir dişli seti kötü benim değişmesi gerekiyor değiştiriyim belki ondandır
insta: veli_montana_
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)