Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

aşırı yakıt tüketimi.

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Ozaman hava filtresine ve karbüratöre baktıracağım başka çare yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Ben birde ateşleme sisteminden şüpheleniyorum çünkü motor rölantide sayarken hafif devir yükseliyor ve alçalıyor ama motor soğukken böyle bişey yapmıyor zaten yarın ustaya götürecegim umarım sorunu çözer


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Ha bu arada aslında konuyu açarken söylemem gerekirdi ama unutmuşum motor ısındıktan sonra rölantide hafif dalgalanma oluyor bunun sanırım hava ayaryla bi ilgisi yok çünkü o ayarı kurcaladıgım zamanda düzelmedi dalgalanma

  3. #23
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Bujim kurum bağladı demişsin. Motorun zengin karışım yani az hava çok benzin ile çalışıyor. Karbüratör ayarı yaptır, yaptırdıktan sonra buji ve hava filitresini değiştir.
    Not:Hava ayarı yapmadan önce bujinin ve hava filitresinin iyi durumda olup olmadığını kontrol edin.

  4. #24

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Motosikleti
    Kuba 150-25
    Aynı motoru bende kullanıyorum. 17 krş - 21 krş arası seyretti hep yakıtım cidden biraz yakan aletler dostum 2012 model bendeki 10.000 km de

  5. #25

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Alıntı kb15025 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motoru bende kullanıyorum. 17 krş - 21 krş arası seyretti hep yakıtım cidden biraz yakan aletler dostum 2012 model bendeki 10.000 km de
    Galiba 2 egzozlu olduğu için ve diğer 150 lik motorlara göre biraz ağır olduğundan biraz fazla yakıyor

  6. #26
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kb15025 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motoru bende kullanıyorum. 17 krş - 21 krş arası seyretti hep yakıtım cidden biraz yakan aletler dostum 2012 model bendeki 10.000 km de
    Motorunuz ikinci el ise silindiri eski sahibi zamanında sökülüp takılmış olabilir. O zaman sekmanlar silindire oturmuyo kompresyon kaçağı dolayısıyla çok benzin tüketiyor.

  7. #27

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz ikinci el ise silindiri eski sahibi zamanında sökülüp takılmış olabilir. O zaman sekmanlar silindire oturmuyo kompresyon kaçağı dolayısıyla çok benzin tüketiyor.
    Ben ilk sahibiyim.

  8. #28
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı kb15025 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motoru bende kullanıyorum. 17 krş - 21 krş arası seyretti hep yakıtım cidden biraz yakan aletler dostum 2012 model bendeki 10.000 km de
    150'lik motora 17-21 kuruş nedir arkadaş, sırf bunun için bile alınmaz o motor. bence bu normal değil bi ayarsızlık var.
    Ertugyigit bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'lik motora 17-21 kuruş nedir arkadaş, sırf bunun için bile alınmaz o motor. bence bu normal değil bi ayarsızlık var.
    2 egzoz oldugu icin sanırım

  10. #30
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı nebi64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 egzoz oldugu icin sanırım
    Ne alaka benim 210cc'lik Cg o kadar yakmıyo. 2 egzoz olunca niye yakıt artsın

  11. #31

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne alaka benim 210cc'lik Cg o kadar yakmıyo. 2 egzoz olunca niye yakıt artsın
    Valla bilmiyorum her motor aynı olcak diebisede yok zaten motor ilk geldiğindede bu civarda yakıyodu.

  12. #32
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı nebi64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bilmiyorum her motor aynı olcak diebisede yok zaten motor ilk geldiğindede bu civarda yakıyodu.
    İlk 500km motoru nazik kullandın mı yoksa aldığın gibi canını çıkardın mı ? 1000-2000km rodaj abartı ama ilk 500'de motoru zorlamamak önemli, sekmanların silindire düzgün oturması için. Motoru düzgün açarsan daha performanslı olur ve daha az yakar.

  13. #33

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk 500km motoru nazik kullandın mı yoksa aldığın gibi canını çıkardın mı ? 1000-2000km rodaj abartı ama ilk 500'de motoru zorlamamak önemli, sekmanların silindire düzgün oturması için. Motoru düzgün açarsan daha performanslı olur ve daha az yakar.
    İlk 600-700 arası yumuşak kullandım ama sonrasıbastım yalan yok şuan 1400 km civarnda.

  14. #34
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Sorun olmaz o kadar rodaj yeterli.

  15. #35

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    http://i.hizliresim.com/2kPZP2.jpg http://i.hizliresim.com/d2MbNp.jpg sizce bu bujinin rengi normalmi ortada kurum yok ama çevresinde var ?.

  16. #36

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Ne diyosunuz hala hava azmı geliyo

  17. #37

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı nebi64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne diyosunuz hala hava azmı geliyo
    Motorda kesinlikle bir problem var. Fazla yakittan buji simsiyah olmus. Once karburatore bakin duzelmesse motor acilip herseyinin kontrol edilmesi lazim.

  18. #38

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Alıntı pcmnyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda kesinlikle bir problem var. Fazla yakittan buji simsiyah olmus. Once karburatore bakin duzelmesse motor acilip herseyinin kontrol edilmesi lazim.
    Şamandıra ayarıyla alakalı heralde karbüratöre bi baktıracağım yarın hava filtresinide temizlettireyim umarım düzelir km de 14-15 kuruş normal degilmi bu 150cc lerde ?

  19. #39

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Arkadaşlar motoru servise götürdüm benzin sarfiyatı yüksek olduğundan ustaya bişey söylemeden bu motor 10 liralik benzin ile kaç km gider diye sordum 60km yi geçmez dedi yani motor tamamen normal yakıyor dedi bu tip motorların diger 150 cc lere gore biraz fazla yaktığını soledi bende bujinin neden kurum yaptığını sordum motoru devirsiz ve kısa mesafe kullanıyorsan normaldir dedi yani motorda hiç bişey yok ama ben yinede hava filtresini temizlettim

  20. #40

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz ikinci el ise silindiri eski sahibi zamanında sökülüp takılmış olabilir. O zaman sekmanlar silindire oturmuyo kompresyon kaçağı dolayısıyla çok benzin tüketiyor.

    Ne alakası vae
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)