Balansör iptali / avantaj / dezavantaj ?
Reklamlar
-
Başlık soru gayet net ve açık , titreşim artışı dolayısı ile vida/vida yatak kırımı, bağlantı elemanları kırımı aklıma gelen şeyler, peki avantajlar ne olabilir?
Sanırım krank kuweti nisbi oranda artacak, peki blok içerisinde açılan yer dolayısı ile( komple sökme düşüncesindeyim ) yağlama performansı artacak gibi bir hiss var?
Uzun yolda kullanımda titreşim harici negibi olumsuzluklar yaşarım?
Lütfen konuda bilgi sahipleri yazsınlar, fikir yürütme kaabiliyetim zaten var üstü kalsın hesabı.
Reklamlar
-
Ne bicim soru bu. İstersen bi sok aynanin titresiminden arkayi goremedigin zaman seve seve takarsin.
-
egerki balansör merkezinden yag gecisi varsa, yaglamayı kötü de etkileyebilir
iyi arastırmak lazım, tek avantajı tork artısı ki hanzoda fazlasına gerek yok bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
Senin derdinin dermani aslinda kucuk bir yag radyatorunden geciyor. Ama zorluk ve teknik acisindan balansor iptalinden biraz daha zor olabilir.
Bence, Bu tür teknik islerde
İmkansiz diye birsey yoktur biraz daha fazla zaman ve masraf vardir
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
cenkito adlı üyeden alıntı
egerki balansör merkezinden yag gecisi varsa, yaglamayı kötü de etkileyebilir
iyi arastırmak lazım, tek avantajı tork artısı ki hanzoda fazlasına gerek yok bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
Senin derdinin dermani aslinda kucuk bir yag radyatorunden geciyor. Ama zorluk ve teknik acisindan balansor iptalinden biraz daha zor olabilir.
Bence, Bu tür teknik islerde
İmkansiz diye birsey yoktur biraz daha fazla zaman ve masraf vardir
İşin gücün rast gitsin, sıhhatin daim olsun, salatalık zerzevat maydonoz dolu ortamlarda en azından teknik konuda şıpp diye fikirdaşını anlayan birilerinin olması paha biçilemez
Bende hanzo satılırsa ne ala, satılmaz ise ilkin sıfırlama silindir piston, sonrası 6.vites deneme, ve yağ soğutma peşindeyim, bunlar ön araştırmalar , kısmet bakalım hele..
-
Simartma beni d.tum kalkmasin
silindirin ve contalarinin alttan ustten ayrintili resmini ve kartel silindir baglanti.temas yerinin resmini bulur isen ulasabilirsen bana yolla. Bir fikrim olabilir, hemide cok kolay
ayrinti resimlerde sakli
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Sen 6 vites yapmadan motoru acınca berı ara,
bende satışını yapıyorum 6 vıtes sanzumanın,
ölculerını caplarını yazarsın mıllerın duruma gore olmaz ıse en azından elınde kalmaz,,,
-
Bu işi neden yapmak istiyorsun ? Performans artışı olacaktır ama muhtemelen motor bir süre sonra kırılacaktır. Üstelik şanzımanın da zarar görme ihtimali var. Ayrıca balansör mekanizmasının yağlama işinde de bir fonksiyonu varsa, sandığının aksine yağlama kötüleşebilir hatta belki de şu anda konulan yağ miktarı fazla da gelebilir. Sonuç olarak neler olacağını yapınca göreceksin.
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Sen 6 vites yapmadan motoru acınca berı ara,
bende satışını yapıyorum 6 vıtes sanzumanın,
ölculerını caplarını yazarsın mıllerın duruma gore olmaz ıse en azından elınde kalmaz,,,
Neyin ölçüsü lazım usta ? Cg 200 5 vites takım var sıfır. Bide Cg125 5 vites takım var hasarlı. Yarın modifiyeye başlayacağım 1-2 güne bildiririm sana ölçüleri.
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Sen 6 vites yapmadan motoru acınca berı ara,
bende satışını yapıyorum 6 vıtes sanzumanın,
ölculerını caplarını yazarsın mıllerın duruma gore olmaz ıse en azından elınde kalmaz,,,
Bu iyi olur Serkan ustam, ancak motor Cg değil, zongshen zs177mm denen meretin en güçlü versiyonu, 25 temmeuza kadar ilan sürem var sonunda satılmaz ise silindir set yenilenip, megelli 6. vites uydurmaya çalışacağım.
Örnek : Hyo gv650 5. vitesen sonraki versiyonda 6. vitese upgrade, sanırırım ve umuyorum versiyonlar uyar o sırada seni rahatsız edebilirim.
-
15 Temmuz 2015, 22:54
#10
gruplar 2 seriidir,,,
biri ince uzun DEBRİYAJ GRUBU,
Dieri ÖN DİŞLİ MİLİDİR,,,
uzunlukları lazım,
uzunlukları kurtarırsa oturacaktır,
Ve motoru toplamadan once hilaller takılır şanzuman dizilir sekromeç toplanır ve vitesler test edilir,,,
Duruma Göre ZIRT PIRT SÖKÜP TOPLAMAMAK İÇİN...
-
15 Temmuz 2015, 23:57
#11
Seko adlı üyeden alıntı
Bu işi neden yapmak istiyorsun ? Performans artışı olacaktır ama muhtemelen motor bir süre sonra kırılacaktır. Üstelik şanzımanın da zarar görme ihtimali var. Ayrıca balansör mekanizmasının yağlama işinde de bir fonksiyonu varsa, sandığının aksine yağlama kötüleşebilir hatta belki de şu anda konulan yağ miktarı fazla da gelebilir. Sonuç olarak neler olacağını yapınca göreceksin.
Perf zaten nirvanada memnunum ancak 6. vites biraz uzzunca yolda şart sebebi 5.vites ideal yırtınmadan sürü 80-90km, (max 160 yapabiliyor kıçı yırtarak)
Hasılı son viteste 100-120 aralığında 4-6bin devirde yırtınmadan ve motor ömrünü yemeden bu seviyeye getirmek, bütün dert bu, tabii alet esas itibarı ile arazi olsada yasal ve plakalı olan bu aleti ekseriyetle asfaltta kullanıyorum bu durumda üksek devir ve yüksek benzin sarfı oluşuyor, sat başka al formülü olsada bu performans sonras beni ncak 600++cc keser malum ona ütçe şuan yok mesele bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
silindirin ve contalarinin alttan ustten ayrintili resmini ve kartel silindir baglanti.temas yerinin resmini bulur isen ulasabilirsen bana yolla. Bir fikrim olabilir, hemide cok kolay
ayrinti resimlerde sakli
CONTA YANAL ÖLÇÜ 127.5 MM
CONTA DİKEY ÖLÇÜ 145 MM
CONTA İÇ ÇEPER ÖLÇÜ 77.5 MM
Mevcut durumda sökül değil , ancak tamamen sökülü hali başka forumda mevcut aynı ayak marşlı versiyonun kaliteli sökülü görüntüleri , umarım fikir verir.
http://www.livingincebuforums.com/ip...orbike/page-51
...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
gruplar 2 seriidir,,,
biri ince uzun DEBRİYAJ GRUBU,
Dieri ÖN DİŞLİ MİLİDİR,,,
uzunlukları lazım,
uzunlukları kurtarırsa oturacaktır,
Ve motoru toplamadan once hilaller takılır şanzuman dizilir sekromeç toplanır ve vitesler test edilir,,,
Duruma Göre ZIRT PIRT SÖKÜP TOPLAMAMAK İÇİN...
http://i.hizliresim.com/ZVNXPa.jpg
Serkan ustam ön dişliin oturduğu MİL'i ölçsem çapını şuan kalınlık olarak bir fikir verirmi**??
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
ÖN DİŞLİ MİL ÇAP = 22 MM
Yağ kir için kusra bakmayın, gerçi baksanızda olur " BEN PASAKLI ADAMIM "
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)