O zaman Cg 200 vites topu alayım. Arka dişliyi 41'den 36'ya falan çekebilsem güzel olurdu ama malesef arka dişlim Cg tipi değil.
O zaman Cg 200 vites topu alayım. Arka dişliyi 41'den 36'ya falan çekebilsem güzel olurdu ama malesef arka dişlim Cg tipi değil.
cg 100-150 ile 200 sanzıman arasında cok kucuk fark var
100-125-150 de 5. vites dişlileri 24diş-25 diş dir
200-250 diye gecenlerde 21-22 dişdir
tabi tum vites dişli sayıları farklı ancak cok kucuk bir fark var
ama debriyaj tası cok fark ettiriyor
benim sanzımana göre (200-250 sınıfı) arkayı 10 diş kucultmeye denk geldi
Belki tası değiştirince 1. vites çok uzar, yokuşlarda kaldırırken debriyaja çok yük biner ömrünü kısaltır. Bugün sipariş etmeye çalışıcam Cg 200 vites topunu.
125'lik vites topu yollamışlar hem de benim kartere olmayan tip ve döner şanzıman. Gel de çıldırma. Adamlar bütün türkiyeye parça satıyor benim 1 parçayı düzgün gönderemiyor. Kargo+Ptt+parça parası toplam 26 lira daha boşa gitti. Bugün aradım açmadılar bakalım yarın açacaklar mı telefonu ve ne diyecekler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Parçam yanlış gelince değişik bişey denedim. Cg 200 şanzımandan 5. vites dişlisini çıkardım orjinal şanzımana taktım. Oldu da bütün vitesler çalışıyor. Şimdi baya uzun bir 5. vitesim oldu sanırım 21-22 diş taktım.
Eski 5. vites dişlilerini geri takıcam çünkü son hızı artırmak bi yana 2 km kadar falan düşürüyo. 24-25 dişliler oran olarak daha hızlı. 21-22 daha çok yavaşlatıyor çıkış tarafını. Aslında anlamadım Cg 200 şanzıman niye hızlıymış. 1. vitesi de 125'lik ile aynı zaten, oransal uzama yok. Neyse giden para için içimden güzel bi sövüp unutuyorum bunu.
Fotoğraf bol bol çekerim istediğin o olsun
24-25 de diş kalınlıgı 21-22 en az
bence daha dayanıklı olması için o sekil yapılıyor
benim sanzımanda 1 vites de 11-32
ötekilerde 1 in karsılıgı 36 ama ana diş sayısını unuttum
13-36 olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
birde yanlısın var
25 ile 24 ü ceviriyor
22 ile 21 i yani hızda azalma değil artma olacak
Debriyaj mili 22
on disli mili 21 olmali
Ama yalan olmasin acinca bende saymamistim
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Saydım, dediğin gibi. 21-22 dişle topladım motoru. Karteri kapadım. Pistonu silindiri taktım. Arkası yarın. Yarın gece yarısına kadar motoru takabilirsem pazar günü rodajı yapmaya başlarım
Bir MT Teknik Servis konusunun daha sonuna geldik Yağ yakması da kullandıkça azalıyor, soğukken az bişey yağ kokuyo egzozu, ısınınca geçiyo. O da bikaç yüz km sonra geçer muhtemelen. Yan kapakları daha takamadım, haftasonu herşeyi oturturum yerine zımba gibi olur motor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)