Anket: motosikletinizi modifiye edecek olsanız hangilerini uygularsınız
- Katılımcı sayısı
- 31. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
1-Performans tipi hava filtresi
-
2-Emme manifoldu genişletilmesi
-
3-Egzos manifoldu ve performans tipi susturucu
-
4-Zincir dişlileri ve/veya Şanzuman dişlileri
-
5-Fren diskleri ve kalipirleri
-
6-Karbüratördeki değişiklikler
-
7-Süperşarj veya turboşarj uygulaması
-
8-Chiptuning uygulaması (enjeksiyonlu motorlar için)
-
9-Silindir rektifiye edip piston büyültme
-
10-Daha yumuşak lastik kullanımı
motosiklette en verimli modifiye hangisi olur ???
Reklamlar
-
arkadaşlar motosikletinize modifiye yapıcak olsanız ne tür modifiyeleri denersiniz
1-Hava filtresi
2-Emme manifoldu
3-Egzos manifoldu ve performans tipi susturucu
4-Zincir dişlileri ve/veya Şanzuman dişlileri
5-Fren diskleri ve kalipirleri
6-Karbüratördeki değişiklikler
7-Süperşarj veya turboşarj uygulaması
8-Chiptuning uygulaması (enjeksiyonlu motorlar için)
9-Silindir rektifiye edip piston büyültme
10-Daha yumuşak lastik kullanımı
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
Reklamlar
-
ben sadeçe 2 zamanı motorların modifiyesi hakkında nilgi sahibiyim.
bunlarda da eimşleri genişletmek, egzoz modifiyesi ve büyük karbüratör takmak çok etkili oluyor.
küçük motorlarda bana kalırsa performans tipi hava filtresi çok fayda sağlamaz.
çünkü 1.4lt arabalarda bile pek verimli olmadığı biliniyor.
-
peki 125 lik 2 zamanlı bi motorun sesini toklaştırmak için ne tavsiye edersiniz
Bacoman
-
karbüratörün değişmesi büyütülmesi zaten sesi biraz etkiliyor.
ben eğer satmazsam motorumu motorun egzozunun metalini kalınlaştırmayı düşünüyorum.
böyleçe çıkan gaz daha kalın bir metale çarparak hem daha az hem de tok bir ses çıkarır.tabi benim motor eski teknoloji daha yeni 2 zamnalılara ne yapılır bilemiyorum.
-
02 Haziran 2006, 18:51
#5
bence kendi hali en iiisi:D
-
02 Haziran 2006, 18:56
#6
bence en iyi modifiye dış görünüşe yapılan modifiye. motor kısmına yapılan modifiye motora zarar verir.
zaten motorları mühendisler yapıyor. motorun uzun ömürlü olması için en iyi koşulları sağlıyorlar.
mesela açık hava filtresi her yol koşuluna göre dizayn ediliyor. tozlu yola açık hava filtresiyle girersiniz olan olur.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
02 Haziran 2006, 19:08
#7
ylmzzz bencede en güzel modifiye dış görünüm.alta bı neon ısık farların ıcıne led ısık tekerlere led alsana super bır motor hemde 60 ytl anca
Yeni yine yeniden
-
02 Haziran 2006, 19:46
#8
Simdi modifiye zarali bir sey demek zaten yanlis olur. Ben 150 cc aldigim 250 cc hatta 350 cc yapma sansim ve param var ise bu benim zevkimdir. Vespaya Yamaha V max motoru takani gordum ben.
Ama yapacagin tum modifiyelerde baslangic noktan motor olmali yani silindir daha fazla benzin ve hava.Bu uclu yu saglayamadiktan sonra egzoz, hava filtresi ve diger degisikliklerin bir getirisi olmaz.
Daha fazla guc daha fazla yol tutusu ve daha guclu fren ister. O yuzden bu tum donanimi verecek maddi gucunuz olmali.Yeni ve guclu motor alip bu isi cozmek kolay diye dusunenlar olacaktir ama unutmayinki modifiye bir tasarimdir ve bu yetemek isidir.Ama guclu motora binmek degil sadece, kendi sinifinda sira disi olan bir motora binmektir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler