debriyaj balatası ve bilinmeyen problem (resimli anlatım]
Reklamlar
-
14 Haziran 2015, 06:00
#1
Reklamlar
-
14 Haziran 2015, 10:00
#2
eline saglık
yanlız bu parcayıda değiş o da asınmıs
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
aslında karsılıgınında asımöıs olma ihtimali var
en saglıklısı 2 sini de değişmen
http://www.taymot.com/urun/cg125150-...obegi-tk/1382#
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
o parcalardaki asınma balatanın tam sıkılmamamasına buda erken balata eritme ve debriyaj kacırmaya sebeb verir
buda zamanında benim baslıktan
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3467141
-
14 Haziran 2015, 10:33
#3
Evet cenkindediği gibi bencede komple tası değiş kardeş. Bende bir ara komple tas değişmeye niyetlendim ama o göbekte ki somunu birtürlü sökemedim. Ki sen sökmüşsünde.
Gayet faydalı bir anlatım olmuş. Tebrikler
100.000km bizim çinli motorlar için iyi bir rakam. Artık emekliliği haketmeye başlamış.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
14 Haziran 2015, 13:36
#4
çok yararlı bir konu olmuş teşekkürler, ayrıca motorun bulunmasına çok sevindim..
-
14 Haziran 2015, 14:23
#5
Yağ pompası zincirini değiştiricen ya aldığın zincirin özelliklerini buraya yazarsan çok iyi olur, benim motorda da aynı yağ pompası var gerçi motor daha 17 bin km'de ama aklımda bulunsun. Sağ kapağı bir daha açacağın zaman daha yeni koyduğun yağı ziyan etme. Motoru sola doğru bi araba lastiğinin üzerine veya başka yumuşak bir cisim üzerine yatır yağ akmasın sağ kapağı açtığında. Bu arada debriyajı değiştirmişken keşke 6 yağ 6 balatalı olanından takaydın kalkışta çok fark ediyorum kavrama torku arttığından ilk hareketi hızlı oluyor yarım debriyaj falan yaparsan.
-
14 Haziran 2015, 15:03
#6
Şanzıman açtıracaktı bize valla, cenkito o tas bir 96 bin daha gider :-D
-
14 Haziran 2015, 22:15
#7
cenkito adlı üyeden alıntı
Cenk abim! teşekkür ederim.. şuan hiç para harcamak istemiyorum ona ya değişeceklere bir girsem kendimi bile değişitiririm :D
-
14 Haziran 2015, 22:19
#8
mterayes26 adlı üyeden alıntı
Şanzıman açtıracaktı bize valla, cenkito o tas bir 96 bin daha gider :-D
ben 10.000 olmadan daha fazla yemiştim.
ama olabilir tabi.
rm125 adlı üyeden alıntı
Cenk abim!
teşekkür ederim.. şuan hiç para harcamak istemiyorum ona ya değişeceklere bir girsem kendimi bile değişitiririm :D
benden demesi
gerisi sana kalmıs (axe reklamı gibi oldu )
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Haziran 2015, 22:39
#9
tahsins adlı üyeden alıntı
Evet cenkindediği gibi bencede komple tası değiş kardeş. Bende bir ara komple tas değişmeye niyetlendim ama o göbekte ki somunu birtürlü sökemedim. Ki sen sökmüşsünde.
Gayet faydalı bir anlatım olmuş. Tebrikler
100.000km bizim çinli motorlar için iyi bir rakam. Artık emekliliği haketmeye başlamış.
rica ederim. elimin yağıyla bu kadar çekebildim. yağ anahtarını 10 tl ye aldıydım. her yer de bulunuyor.çekiç keskiyle girişilebilir fakat elinizin ayarı iyi olması lazım. Bu arada benim için çok güzel km ler. krank da hala sağlam. Gittiği km ye kadar kullanıcam zaten öğrenciyim. Kendi paramı kazanana kadar benim için en iyi motor bu olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
çok yararlı bir konu olmuş teşekkürler, ayrıca motorun bulunmasına çok sevindim..
teşekkür ederim elimden geleni paylaşmaya çalıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yağ pompası zincirini değiştiricen ya aldığın zincirin özelliklerini buraya yazarsan çok iyi olur, benim motorda da aynı yağ pompası var gerçi motor daha 17 bin km'de ama aklımda bulunsun. Sağ kapağı bir daha açacağın zaman daha yeni koyduğun yağı ziyan etme. Motoru sola doğru bi araba lastiğinin üzerine veya başka yumuşak bir cisim üzerine yatır yağ akmasın sağ kapağı açtığında. Bu arada debriyajı değiştirmişken keşke 6 yağ 6 balatalı olanından takaydın kalkışta çok fark ediyorum kavrama torku arttığından ilk hareketi hızlı oluyor yarım debriyaj falan yaparsan.
Zinciri çeker koyarım. bilgilendiririm. Yağı alttan boşaltıp tekrar üstten koyarım. Etrafımda hiç lastik yok :D 6 balatalı zaten benim ki 6 tane taktım yeni
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
ben 10.000 olmadan daha fazla yemiştim.
ama olabilir tabi.
benden demesi
gerisi sana kalmıs (axe reklamı gibi oldu
)
abi kusura bakma ismini yanliş yazdım utku abim
-
14 Haziran 2015, 22:43
#10
Emeğine sağlık. Motor kısmına anahtar değmedi abi diye hoşaf motor satmak isteyenlere seni örnek vermek lazım. Bakımını kendin yap; mutlu ol.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
14 Haziran 2015, 23:01
#11
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Emeğine sağlık. Motor kısmına anahtar değmedi abi diye hoşaf motor satmak isteyenlere seni örnek vermek lazım. Bakımını kendin yap; mutlu ol.
teşekkür ederim herkesin motoruyla bütünleşip neyin ne olduğunu bilmesi gerekiyor...
-
15 Haziran 2015, 05:52
#12
rm125 adlı üyeden alıntı
Zinciri çeker koyarım. bilgilendiririm. Yağı alttan boşaltıp tekrar üstten koyarım. Etrafımda hiç lastik yok :D 6 balatalı zaten benim ki 6 tane taktım yeni
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
abi kusura bakma ismini yanliş yazdım utku abim
önemli değil.
bu arada mengu'nün 6lıdan kastı 6 yaylı ve 6 balatalı olan göbekdi
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
16 Haziran 2015, 01:48
#13
cenkito adlı üyeden alıntı
önemli değil.
bu arada mengu'nün 6lıdan kastı 6 yaylı ve 6 balatalı olan göbekdi
aa tamam anladım
-
16 Haziran 2015, 01:50
#14
İsteyen herkes kendisi yapar ,,,, korkma !!!!
-
16 Haziran 2015, 01:50
#15
zinciri eskişehirde bulamadım yarın rialli den sipariş edicem sanırım standartmış tüm motorcuları gezdim sayılır. farkı yok dediler cg serisi için
-
17 Haziran 2015, 17:06
#16
o yağ tapasına sıvı contayı sürmeyeydin iyiydi
onun yerine tapanın altına bakır veya alüminyum pul koyman lazım sızdırmazlık için
sıvı conta yağ kanallarını tıkayabilir.
-
17 Haziran 2015, 22:30
#17
Hocam, eline sağlık, hem yapmışsın hem de fotoğraflamışsın. benim gibi acemi motorcunun birşeyler öğrenebileceği güzel bir anlatım olmuş. emeklerin için çok teşekkürler.
-
18 Haziran 2015, 06:21
#18
maktama adlı üyeden alıntı
Hocam, eline sağlık, hem yapmışsın hem de fotoğraflamışsın. benim gibi acemi motorcunun birşeyler öğrenebileceği güzel bir anlatım olmuş. emeklerin için çok teşekkürler.
Ne demek! Herkes basit de olsa bişiler paylasabilse... ben de bir çok şeyi paylasanlardan öğrendim özellikle serkanadh, mterayes26, cenkito b aşta olmak üzere bu tecrübelerden cesaret alip da bua islere bulastim. vv
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------
*zeus adlı üyeden alıntı
o yağ tapasına sıvı contayı sürmeyeydin iyiydi
onun yerine tapanın altına bakır veya alüminyum pul koyman lazım sızdırmazlık için
sıvı conta yağ kanallarını tıkayabilir.
Çatlak baya bi içe doğru gidiyor. Daha önce sivi contasiz denedim. Malesef deli gibi yağ bırakıyor... contayi da tatli tatli sıktım, yağ kanallarina gitse bile tikayacak kadar gitmez diye düşünüyorum
-
18 Haziran 2015, 20:07
#19
anladım teflon sarmanda inceden yeterli olabilirdi belki sıvı conta pek tavsiye edilen bişey degil tıkarsa kanallardan birini atamaz motor yagsız kalır veya yeterli yaglama olmaz.
-
96000 km baya iyiymiş helal olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)