Yüksek Devirde Kesilme Problemi...Acil!!!
Reklamlar
-
Arkadaşlar motoru servise götürdüm. Götürmeden önce farlarda bir problem oldu yanmamaya başladı. Farı röleyi direk bağlayıp kısa ayarda uzun far yanmak suretiyle(alt far) sözde çözdüler ben adamları pek tutmadığım için daha fazla kurcalatmadım. Kesilme işine gelince de usta elektrik problemi olabileceğini söyledi farı yaptıktan sonra hava filtresini temizledi,yağladı ve genel bir kontrol sonrasında motoru denemeye çıktı ve kesilme gibi bir problem olmadığını söyledi. Servisten çıktım denedim sıkıntı yoktu ama şimdi tekrar başladı
Şimdi motorda ki sıkıntıya mı yanayım servisin dahi motoru yapamadığına mı karar veremedim???
Reklamlar
-
Merhaba.
Öncelikle Geçmiş Olsun.
Arkadaşlarında söylediği gibi.
1: Ayaklık müşürü.
2: Akü Kutup Başlıkları (2 kez ayrı ayrı motorlarda yaşadım)
3: Yakıt hattında kırılma sıkışma.
4: Devrilme sensörü eğilmiş olabilir. (Motosiklet düştüğünde stop eden sensör anlık stop edip çalışıyor)
5: ECM soketlerini vd 40 ile temizleyin.
Muhtemelen basit bir arızadır yukarıdaki işlemleri sırası ile uygularsanız kendiniz bile çözersiniz.
-
slm sizin sorununuz beyin de aynısı benim başıma da geldi elektirik kesmesinden oluyor.Beyin ve okuyucuyu kontrol et giderken yolda en can alıcı gazında 7,8,9,10 bin devirlerde kesme yapabilir çok can sıkıntısı olur beyin iyice bozuldumu 2,3,4 bin arası devirden sonra gaz yemez patlama yapar egsozdan ateş çıkarır beyin değişirse proplem kalamaz geçmiş olsun
-
Söylenen her şeyi denedikten sonra buji pipolarını da kontrol etmeyi dene. 2013 hyosunglarda vardı öyle güç kesme sorunu ve sıkıntı buji pipolarında oluşan kılcal çatlamalardı.
-
-
Geçmiş olsun. En başta yapaydın ya Farlar noldu ?
-
Söylemiş olduğunuz ilk seçenekten kaynaklandığı anlaşılmış oldu motosiklet aspirini WD40 la temizlik yapınca çözüldü problem. Teşekkür ederim.
Merhaba.
Öncelikle Geçmiş Olsun.
Arkadaşlarında söylediği gibi.
1: Ayaklık müşürü.
2: Akü Kutup Başlıkları (2 kez ayrı ayrı motorlarda yaşadım)
3: Yakıt hattında kırılma sıkışma.
4: Devrilme sensörü eğilmiş olabilir. (Motosiklet düştüğünde stop eden sensör anlık stop edip çalışıyor)
5: ECM soketlerini vd 40 ile temizleyin.
Muhtemelen basit bir arızadır yukarıdaki işlemleri sırası ile uygularsanız kendiniz bile çözersiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Shrieker adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. En başta yapaydın ya
Farlar noldu ?
Sağolasın,ben ilk başta kurcalamak istemedim açıkçası artık servisten de ümidi kesince iş başa düştü ve şükür ki çözüldü.
Farlar aynı şekilde ters yanmaya devam ediyor bizim memlekete kış geldi garaja girdi motorlar gelecek sezona bakıcaz artık.
-
FKIZILKAYA adlı üyeden alıntı
Söylemiş olduğunuz ilk seçenekten kaynaklandığı anlaşılmış oldu motosiklet aspirini WD40 la temizlik yapınca çözüldü problem. Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Sağolasın,ben ilk başta kurcalamak istemedim açıkçası
artık servisten de ümidi kesince iş başa düştü ve şükür ki çözüldü.
Farlar aynı şekilde ters yanmaya devam ediyor
bizim memlekete kış geldi garaja girdi motorlar gelecek sezona bakıcaz artık.
Boş konuşmuyoruz. Basitten başlamak lazımdı zaten ;)
UNdocab adlı üyeden alıntı
Çok büyük olasılıkla ayaklık müşürü.
Müşürü iptal ederek 1-2 gün dene eğer sorun müşür ise yenisini al ucuz birşey.
ver gazı... ver çoşkuyu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)