Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

93 R80 GS Cafe Racer Projesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Şasede değişiklik yapınca muayenede sorun çıkartıyolar, normalde aracın tek bi vidasını değiştiremezsin de o kadar uğraşmıyolar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ÖZALTIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha Rx-115, Yamaha Passol 2
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En ilginç olanı da bu far konusuydu zaten tebrik ederim seni
    Adana'da bisiklet parcaları satan daha sonra motosiklet olayına giren bi firmadan buldum. Aslında titan farıymıs bu. Ters cevirerek montajını yaptım normalde ters duruyor orjinal hali. Fiyatı 35 TL ve www.camgoz.com.tr den telefon numarasını alıp havale ile edinebilirsin sanıyorum. ( Fatih abi'ye BMWye verdigin mat siyah Titan farından istiyorum de )
    Ne zamandır böyle bir far arıyorum da fiyatlar çok uçuk geliyordu. Çok iyi oldu bu
    Find what you love and let it kill you.

  3. #43
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Konu motosiklet olunca cok bilgili ve ozenli degiller dedigin dogru. Ancak onceden de belirttigim gibi sasede hic bir degisiklik yapmadım. İlaveten sasede degisiklik yapsan bile bunu anlayacagını sanmıyorum kontrolor arkadasın
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  4. #44
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Arka tarafta kesme yok mu ? 2 kişilik sele nası öyle el kadar kaldı.

  5. #45
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı ÖZALTIN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne zamandır böyle bir far arıyorum da fiyatlar çok uçuk geliyordu. Çok iyi oldu bu
    Hayırlı olsun simdiden

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka tarafta kesme yok mu ? 2 kişilik sele nası öyle el kadar kaldı.
    r80lerde en sevdigim ozellik de bu oldu. Tamamen moduler bi sistem yapmıs adamlar. Koca depoyu 1 mandal tutuyor ve her parcasını 2 tane civata sokerek cıkartabiliyorsun. Orjinal seleyi ve camurlugu tutan 4 tane civata vardı. Sokunce zaten bu halde geldi

  6. #46
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r80lerde en sevdigim ozellik de bu oldu. Tamamen moduler bi sistem yapmıs adamlar. Koca depoyu 1 mandal tutuyor ve her parcasını 2 tane civata sokerek cıkartabiliyorsun. Orjinal seleyi ve camurlugu tutan 4 tane civata vardı. Sokunce zaten bu halde geldi
    Söktüğünüz parçaları atmayın bari de olmadı geri takarsınız muayene için.

  7. #47
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Aynen. Tum parcaları saklıyorum. Gun gelir lazım olur

  8. #48
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Vallaha helal olsun
    Tequ bunu beğendi.

  9. #49
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Egzozlar başka bir motordan mı uydurma ?
    Konik tipte olanlardan alırsan çok daha şık olacaktır bence

  10. #50
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı tyrung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzozlar başka bir motordan mı uydurma ?
    Konik tipte olanlardan alırsan çok daha şık olacaktır bence
    Egzoslar ixil marka performans egzosu fakat boyutu nedeniyle hic memnun degilim. Zaten bu aksam egzosları iptal edip bi sure manifold ucuna takacagım db killer ile takılacagım. Ancak onumuzdeki donemde bahsettigin konik vintage egzoslardan uygun fiyatlı bulursam takmak istiyorum
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  11. #51
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Çok güzel olmuş burayı güncel tutun bence harika blog sayfası olur motor şahane gözüküyor

  12. #52
    Jrspawn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2015
    Şehir
    Sivas
    Motosikleti
    Calibre 250rr - CRF250L - Duke 390
    Resimleri, anlatışınızı detaylı olarak inceledim lakin konunun sonuna geldiğimde bir şey farkettim ki ağzım açık kalmış
    Elinize sağlık çok güzel olmuş hayranlık uyandıracak bir makine çıkmış ortaya

  13. #53
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel olmuş burayı güncel tutun bence harika blog sayfası olur motor şahane gözüküyor
    Alıntı Jrspawn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimleri, anlatışınızı detaylı olarak inceledim lakin konunun sonuna geldiğimde bir şey farkettim ki ağzım açık kalmış
    Elinize sağlık çok güzel olmuş hayranlık uyandıracak bir makine çıkmış ortaya

    Cok tesekkurler arkadaslar İlk defa giristigim bi projede boyle yorumlar almak gercekten cok onemli benim icin. Proje tamamen bittiginde hem binip hemde satılıga koymayı planlıyorum. Yeni sahibiyle bulustugu gun 2. projem olan Virago 750 icin calısmalara baslayacagım
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  14. #54

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    .....
    Selamlar. Öncelikle elinize saglık gayet başarılı olmuş. Farı gerçekten iyi bulmuşsunuz. Camgözün sitesine bakarım sık sık ama denk gelmedi demek ki. Bu arada muayene ile ilgili bir alıntı paylaşayım. Siteden 'tinerci' adlı kullanıcının seyhan 150 yi yaptıktan sonraki muayene sıkıntısı.


    Bende 7 adet ağır kusur yazıyordu. şu an hepsini hatırlamamakla beraber bi sayayım.

    Direksiyon değişmiş. (T gidon takmıştım)
    Sinyaller ve stop lambası yeri yanlış (sinyalleri aşağıya, stop lambasını da sol aşağı tarafa almıştım)
    Koltuk yeri yanlış. (???) (yaylı bobber sele)
    Arka amortisör: Yok (malum)
    Şasi ve görünüm başka bir tip/araca çevrilmiş (hmmm)
    Eksozlar standarda uygun değil. (masum birer 10 mm delik vardı halbuki)

    Ben de bir takım araştırmalar sonucu trafiğe uygun olsun sinyali farı olsun aynaları olsun hepsi çalışsın yeter diye fikir edindikten sonra bu işe giriştim. Ama maalesef öyle değilmiş..

    Ha Seyhan 150 bilinen bir model. Belki motorun markası Jinjunhueaqoeahahah 150 falan olsaydı anlamayıp onay vereceklerdi. Bilemiyorum...

    Düşüncem; illa ki bir takım değişiklikler yapılacaksa geri dönüşü en kolay ve en ucuz bir yöntem seçilmeli. Ben şasi dahil köklü bir değişim yaptığım için geri dönüş demek astarın yüzünü geçmesi demekti. Bu yüzden motoru trafikten çekip güle güle dedim.

  15. #55
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı fıratdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Öncelikle elinize saglık gayet başarılı olmuş. Farı gerçekten iyi bulmuşsunuz. Camgözün sitesine bakarım sık sık ama denk gelmedi demek ki. Bu arada muayene ile ilgili bir alıntı paylaşayım. Siteden 'tinerci' adlı kullanıcının seyhan 150 yi yaptıktan sonraki muayene sıkıntısı.


    Bende 7 adet ağır kusur yazıyordu. şu an hepsini hatırlamamakla beraber bi sayayım.

    Direksiyon değişmiş. (T gidon takmıştım)
    Sinyaller ve stop lambası yeri yanlış (sinyalleri aşağıya, stop lambasını da sol aşağı tarafa almıştım)
    Koltuk yeri yanlış. (???) (yaylı bobber sele)
    Arka amortisör: Yok (malum)
    Şasi ve görünüm başka bir tip/araca çevrilmiş (hmmm)
    Eksozlar standarda uygun değil. (masum birer 10 mm delik vardı halbuki)

    Ben de bir takım araştırmalar sonucu trafiğe uygun olsun sinyali farı olsun aynaları olsun hepsi çalışsın yeter diye fikir edindikten sonra bu işe giriştim. Ama maalesef öyle değilmiş..

    Ha Seyhan 150 bilinen bir model. Belki motorun markası Jinjunhueaqoeahahah 150 falan olsaydı anlamayıp onay vereceklerdi. Bilemiyorum...

    Düşüncem; illa ki bir takım değişiklikler yapılacaksa geri dönüşü en kolay ve en ucuz bir yöntem seçilmeli. Ben şasi dahil köklü bir değişim yaptığım için geri dönüş demek astarın yüzünü geçmesi demekti. Bu yüzden motoru trafikten çekip güle güle dedim.
    Evet gerekceler gercekten cok sacma. İtiraz edilmesi taraftarıyım. Ornegin bana bu maddeleri one surerlerse sayet ;
    Ruhsatta yolcu sayısı 1 yazarken bana koltukla ilgili yorum yapamaz. Emsal olarak R25 modelini acar gosteririm. Sinyal ve stop lambası yeri icin elinde gosterebilecegi bir mevzuat yoksa ona da itiraz ederim hersekilde. Muayeneye zaten orjinal egzosu ile gitmeyi planlıyorum. Kısacası bunların yaptıgı kontrol yoruma cok acık.
    Arabamın muayenesi geldiginde kendim gidemedigimden bi arkadasım vasıtasıyla yolladım. Aracta katalizor olmadıgı gerekcesi ile muayeneden gecirmeden eline kagıdı yollayıp vermisler. Aradım TuvTurku kontrolor arkadasın ismi zaten kagıtta yazıyordu. Verdim veristirdim. Nihayetinde katalizor olmaması mumkun degil. Sadece aractan biraz daha fazla egzos sesi geldigi icin boyle bir sonuca varmıslar. Daha sonra servis muduruyle gorustugumde ertesi gun aracı yollamamı gerekeni yapacagını soyledi ve ozur diledi. Hic bir degisiklik yapmadan aracı tekrar yolladım ve hic bir kusuru olmadan muayeneden gecti. Yani biraz dis gostermemiz gerekebiliyor bazen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

    Bu arada dosemeciden koltugumuz da geldi. Custom leather yaptırana kadar idare eder bence


  16. #56
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu dediğini evde korunaklı bir yere yaz , 100 yıl sonra torununun, torunları bunu okuduklarında totolarıyla gülecekler emin ol
    Gayet korunaklı bir yerde yazıyor zaten

    Kur'ân-ı Kerim » HACC » 22/HACC-73
    Elmalılı (sadeleştirilmiş): Ey insanlar bir misal verildi, şimdi ona iyi kulak verin! Haberiniz olsun ki sizin Allah'tan başka taptıklarınız bir sinek yaratamazlar, hepsi onun için bir araya gelseler bile; şayet sinek onlardan birşey kaparsa onu ondan kurtaramazlar; isteyen de güçsüz, istenen de!

  17. #57
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet korunaklı bir yerde yazıyor zaten

    Kur'ân-ı Kerim » HACC » 22/HACC-73
    Elmalılı (sadeleştirilmiş): Ey insanlar bir misal verildi, şimdi ona iyi kulak verin! Haberiniz olsun ki sizin Allah'tan başka taptıklarınız bir sinek yaratamazlar, hepsi onun için bir araya gelseler bile; şayet sinek onlardan birşey kaparsa onu ondan kurtaramazlar; isteyen de güçsüz, istenen de!
    kaynak icin tesekkurler
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  18. #58

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    kalp çarpıntısı yapıyor, başka birşey değil .

  19. #59
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kalp çarpıntısı yapıyor, başka birşey değil .
    carpinti yapan nedir ? Yukardaki arkadas mı
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  20. #60

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    carpinti yapan nedir ? Yukardaki arkadas mı
    yukarıdaki arkadaş hakkında konuşmak istemiyorum.

    çarpıntıyı r80 cafe racer projesi yapıyor, daha önce konuya resimlere bakıp, aradan bir süre sonra tekrar baktığımda aynı etkiyi hissettim. Motor sürmeye ilk başladığım zamanlarda, sanırım hızım 60-80 arası birşeydi , Antalya yolunda seyralırken , yolun bir kesiminde hafif yükseklik vardı. Geçerken bir ara sele ile bağlantım kesildi Yukarıda bir an var,herşey yeterince ağır çekimde iken , bir an soluğu durur insanın , o an gibi, tutarsın nefesini, öyle hissiyatlar yaşatıyor bana bu projeler.

    Mutlaka bende yapmalıyım kim bilir ne zaman !

    Kolaylar gelsin, resimler bekliyoruz . Kazasız belasız.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)