Şasede değişiklik yapınca muayenede sorun çıkartıyolar, normalde aracın tek bi vidasını değiştiremezsin de o kadar uğraşmıyolar.
Şasede değişiklik yapınca muayenede sorun çıkartıyolar, normalde aracın tek bi vidasını değiştiremezsin de o kadar uğraşmıyolar.
Konu motosiklet olunca cok bilgili ve ozenli degiller dedigin dogru. Ancak onceden de belirttigim gibi sasede hic bir degisiklik yapmadım. İlaveten sasede degisiklik yapsan bile bunu anlayacagını sanmıyorum kontrolor arkadasın
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Arka tarafta kesme yok mu ? 2 kişilik sele nası öyle el kadar kaldı.
Hayırlı olsun simdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
r80lerde en sevdigim ozellik de bu oldu. Tamamen moduler bi sistem yapmıs adamlar. Koca depoyu 1 mandal tutuyor ve her parcasını 2 tane civata sokerek cıkartabiliyorsun. Orjinal seleyi ve camurlugu tutan 4 tane civata vardı. Sokunce zaten bu halde geldi
Egzozlar başka bir motordan mı uydurma ?
Konik tipte olanlardan alırsan çok daha şık olacaktır bence
Egzoslar ixil marka performans egzosu fakat boyutu nedeniyle hic memnun degilim. Zaten bu aksam egzosları iptal edip bi sure manifold ucuna takacagım db killer ile takılacagım. Ancak onumuzdeki donemde bahsettigin konik vintage egzoslardan uygun fiyatlı bulursam takmak istiyorum
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Çok güzel olmuş burayı güncel tutun bence harika blog sayfası olur motor şahane gözüküyor
Resimleri, anlatışınızı detaylı olarak inceledim lakin konunun sonuna geldiğimde bir şey farkettim ki ağzım açık kalmış
Elinize sağlık çok güzel olmuş hayranlık uyandıracak bir makine çıkmış ortaya
Cok tesekkurler arkadaslar İlk defa giristigim bi projede boyle yorumlar almak gercekten cok onemli benim icin. Proje tamamen bittiginde hem binip hemde satılıga koymayı planlıyorum. Yeni sahibiyle bulustugu gun 2. projem olan Virago 750 icin calısmalara baslayacagım
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Selamlar. Öncelikle elinize saglık gayet başarılı olmuş. Farı gerçekten iyi bulmuşsunuz. Camgözün sitesine bakarım sık sık ama denk gelmedi demek ki. Bu arada muayene ile ilgili bir alıntı paylaşayım. Siteden 'tinerci' adlı kullanıcının seyhan 150 yi yaptıktan sonraki muayene sıkıntısı.
Bende 7 adet ağır kusur yazıyordu. şu an hepsini hatırlamamakla beraber bi sayayım.
Direksiyon değişmiş. (T gidon takmıştım)
Sinyaller ve stop lambası yeri yanlış (sinyalleri aşağıya, stop lambasını da sol aşağı tarafa almıştım)
Koltuk yeri yanlış. (???) (yaylı bobber sele)
Arka amortisör: Yok (malum)
Şasi ve görünüm başka bir tip/araca çevrilmiş (hmmm)
Eksozlar standarda uygun değil. (masum birer 10 mm delik vardı halbuki)
Ben de bir takım araştırmalar sonucu trafiğe uygun olsun sinyali farı olsun aynaları olsun hepsi çalışsın yeter diye fikir edindikten sonra bu işe giriştim. Ama maalesef öyle değilmiş..
Ha Seyhan 150 bilinen bir model. Belki motorun markası Jinjunhueaqoeahahah 150 falan olsaydı anlamayıp onay vereceklerdi. Bilemiyorum...
Düşüncem; illa ki bir takım değişiklikler yapılacaksa geri dönüşü en kolay ve en ucuz bir yöntem seçilmeli. Ben şasi dahil köklü bir değişim yaptığım için geri dönüş demek astarın yüzünü geçmesi demekti. Bu yüzden motoru trafikten çekip güle güle dedim.
Evet gerekceler gercekten cok sacma. İtiraz edilmesi taraftarıyım. Ornegin bana bu maddeleri one surerlerse sayet ;
Ruhsatta yolcu sayısı 1 yazarken bana koltukla ilgili yorum yapamaz. Emsal olarak R25 modelini acar gosteririm. Sinyal ve stop lambası yeri icin elinde gosterebilecegi bir mevzuat yoksa ona da itiraz ederim hersekilde. Muayeneye zaten orjinal egzosu ile gitmeyi planlıyorum. Kısacası bunların yaptıgı kontrol yoruma cok acık.
Arabamın muayenesi geldiginde kendim gidemedigimden bi arkadasım vasıtasıyla yolladım. Aracta katalizor olmadıgı gerekcesi ile muayeneden gecirmeden eline kagıdı yollayıp vermisler. Aradım TuvTurku kontrolor arkadasın ismi zaten kagıtta yazıyordu. Verdim veristirdim. Nihayetinde katalizor olmaması mumkun degil. Sadece aractan biraz daha fazla egzos sesi geldigi icin boyle bir sonuca varmıslar. Daha sonra servis muduruyle gorustugumde ertesi gun aracı yollamamı gerekeni yapacagını soyledi ve ozur diledi. Hic bir degisiklik yapmadan aracı tekrar yolladım ve hic bir kusuru olmadan muayeneden gecti. Yani biraz dis gostermemiz gerekebiliyor bazen
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
Bu arada dosemeciden koltugumuz da geldi. Custom leather yaptırana kadar idare eder bence
Gayet korunaklı bir yerde yazıyor zaten
Kur'ân-ı Kerim » HACC » 22/HACC-73
Elmalılı (sadeleştirilmiş): Ey insanlar bir misal verildi, şimdi ona iyi kulak verin! Haberiniz olsun ki sizin Allah'tan başka taptıklarınız bir sinek yaratamazlar, hepsi onun için bir araya gelseler bile; şayet sinek onlardan birşey kaparsa onu ondan kurtaramazlar; isteyen de güçsüz, istenen de!
kalp çarpıntısı yapıyor, başka birşey değil .
yukarıdaki arkadaş hakkında konuşmak istemiyorum.
çarpıntıyı r80 cafe racer projesi yapıyor, daha önce konuya resimlere bakıp, aradan bir süre sonra tekrar baktığımda aynı etkiyi hissettim. Motor sürmeye ilk başladığım zamanlarda, sanırım hızım 60-80 arası birşeydi , Antalya yolunda seyralırken , yolun bir kesiminde hafif yükseklik vardı. Geçerken bir ara sele ile bağlantım kesildi Yukarıda bir an var,herşey yeterince ağır çekimde iken , bir an soluğu durur insanın , o an gibi, tutarsın nefesini, öyle hissiyatlar yaşatıyor bana bu projeler.
Mutlaka bende yapmalıyım kim bilir ne zaman !
Kolaylar gelsin, resimler bekliyoruz . Kazasız belasız.
Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)