Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yağ Soğutma Sistemi Radyatör

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    El nasıl takılacağından bihaber olunca göz deyin takılacağından bihaber oluyor

    Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    El nasıl takılacağından bihaber olunca göz deyin takılacağından bihaber oluyor

    Teşekkürler.
    linkleri az daha dikkatli incelese idiniz kacmazdı gözünüzden

    önemli değil.

    yalnız uyarırım her turlu modifiye

    HASTALIKTIR, GECMEZ, DAİMA İLERLER, ONA GÖRE

    Carbondioxid ve efendy06 bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #43

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    linkleri az daha dikkatli incelese idiniz kacmazdı gözünüzden

    önemli değil.

    yalnız uyarırım her turlu modifiye

    HASTALIKTIR, GECMEZ, DAİMA İLERLER, ONA GÖRE

    Aklımdakileri tamircimle/sanayideki usta dostlar ile konuştum. Kabaca aklımdakileri yapmamın maliyeti 3 bin tl civarı olacak.

    Yani aynen, modifiye hastalıktır. Motorun kendini 2250 tl'ye almıştım, ciddi ciddi bu parayı harcama işini değerlendiriyorum üzerine. Aklımdakileri yaparsam asla satmam, en kötü hatıra olarak kalır bende. Yine de manyak mıyım lan ben 2250 tl'ye motor alıp üzerine 3 bin tl harcanır mı diye düşünmeden edemiyorum.
    cenkito bunu beğendi.

  4. #44
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımdakileri tamircimle/sanayideki usta dostlar ile konuştum. Kabaca aklımdakileri yapmamın maliyeti 3 bin tl civarı olacak.

    Yani aynen, modifiye hastalıktır. Motorun kendini 2250 tl'ye almıştım, ciddi ciddi bu parayı harcama işini değerlendiriyorum üzerine. Aklımdakileri yaparsam asla satmam, en kötü hatıra olarak kalır bende. Yine de manyak mıyım lan ben 2250 tl'ye motor alıp üzerine 3 bin tl harcanır mı diye düşünmeden edemiyorum.
    zamanında 2500 luk sahinlere 5000 lik set takanlara dönmüş sizin iş

    ben motoru hersey dahil 3600 e aldım benim b,ile bir yıgın modifiye planım var

    olsa olsa 1000 lira anca eder tabi benim hesapta işçilik bedAveeeeeeee
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #45

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zamanında 2500 luk sahinlere 5000 lik set takanlara dönmüş sizin iş

    ben motoru hersey dahil 3600 e aldım benim b,ile bir yıgın modifiye planım var

    olsa olsa 1000 lira anca eder tabi benim hesapta işçilik bedAveeeeeeee
    İşçiliğin çoğu bendede bedava ama aklımdakiler biraz uçuk olunca fiyatta uçuk oluyor.

    Alt motor 250 cc (1000 tl parça+işçilik)
    Şasi güçlendirme (200 tl)
    Frenlerin güçlendirilmesi (250 tl civarı)
    Yağ soğutma (250 tl civarı)
    Benzin deposu değişimi (200 tl)
    Ön çamurluğun kros çamurrluğu ile değişimi (80 tl civarı)
    Ön jantın 19 veya 20 inç, arka jantın ise 17 inç olanla değişimi, bunlara uygun lastik. (800 tl civarı oda şans yaver giderse)

    Sonra da hatıra olarak saklanacak, hafta sonları iki tur atılacak bir ilk motosiklet olur.



    Aslında satıp 6 bine bu söylediklerimle uğraşmadan 250 cc falan bir motor alınabilir. Ama o ikinci motor olur, ilk motorun tadını vermez.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  6. #46
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşçiliğin çoğu bendede bedava ama aklımdakiler biraz uçuk olunca fiyatta uçuk oluyor.

    Alt motor 250 cc (1000 tl parça+işçilik)
    Şasi güçlendirme (200 tl)
    Frenlerin güçlendirilmesi (250 tl civarı)
    Yağ soğutma (250 tl civarı)
    Benzin deposu değişimi (200 tl)
    Ön çamurluğun kros çamurrluğu ile değişimi (80 tl civarı)
    Ön jantın 19 veya 20 inç, arka jantın ise 17 inç olanla değişimi, bunlara uygun lastik. (800 tl civarı oda şans yaver giderse)

    Sonra da hatıra olarak saklanacak, hafta sonları iki tur atılacak bir ilk motosiklet olur.



    Aslında satıp 6 bine bu söylediklerimle uğraşmadan 250 cc falan bir motor alınabilir. Ama o ikinci motor olur, ilk motorun tadını vermez.
    hiçbir sekilde el emegi göz nurunun degerini tadını vermez veremez.

    onu sen gel de bana sor .

    bende liste sizinkinden az degil var oglu var ammmmma yapacak para yok

    ugrasacak saglık da yok. (15 ay önce bel fıtıgından belimi sakatladım halen tam düzelemedim.

    ancak vespa süren kibar kızlar gibi caddede kibar kibar iş görmeye sürebiliyorum)
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #47

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiçbir sekilde el emegi göz nurunun degerini tadını vermez veremez.

    onu sen gel de bana sor .

    bende liste sizinkinden az degil var oglu var ammmmma yapacak para yok

    ugrasacak saglık da yok. (15 ay önce bel fıtıgından belimi sakatladım halen tam düzelemedim.

    ancak vespa süren kibar kızlar gibi caddede kibar kibar iş görmeye sürebiliyorum)
    Geçmiş olsun üstad.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  8. #48
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun üstad.
    gececek insallah , tek temennım o .
    sagolasın...
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #49

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikir basitte, malzemelere ulaşmak rekorlar düzenlemek vs , maalesef benim bulunduğum yerde zor.

    Gün ola hayr ola, sanaii'yi dolanayım kısmet olur ise.
    Dolan dur boşa kürek, tahmin etiğim gibi bulunduğum yerden olmayacak bu iş, lehim ustasına durumu anlattım ilkin merakla dinledi sonradan, kıvırmaya, sağlık olsun deyip çektim geldim.

    Dün ecnebi rx3 forumlara akıp küsküyü verdim, imkanlar projeler babında daha yatkınar, yine hazıra konacaz gibi bir durum.

    Vermezse mabud, neylesin mahmud.
    efendy06 ve cenkito bunu beğendiler.

  10. #50
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Selamlar zamanında gy6 motor için yağ soğutma sistemini çok araştırmıştım edindiğim bilgileri aktarayım Eklenen radyatör ve hortumun aldığı kadar yağ ilave edilecek. harici elektirik motoru takılmayacak motorun kendi yağ pompası kullanılacak bunun için motorun filtresi neredeyse orası kullanılıyor örneğin gy6 scooter motorunda allta olduğu için alttaki filtre tapası sökülüp değiştirilmiş bir tapa kullanılıyor sizin motorda yanda olduğu için hortum çıkışları yanda olacak ve hazır tapa bulamayacağınız için bu tapayı tornacıda yaptırmanız gerekiyor zaten bu tapa işin en can alıcı kısmı şimdik buradan nasıl anlatacağım bilemiyorum şu resimdeki süzgeçin iptali gerekiyor http://californiascooterco.com/blog/wp-content/uploads/2014/11/DSC0036-6501.jpg bu parça süzgeçsiz bir şekilde tapayla yekpare olacak tapanın göbeğinde yağ çıkış kenarındaysa yağ giriş deliği olması lazım sonrada 250 cc üniversal bir yağ radyatörü ilave edeceksiniz http://sell.lulusoso.com/selling-leads/536421/Universal-Racing-Superpower-Oil-Cooler-Kits-of-Car.html biraz karışık oldu ama gy6 motor için hazır yapılmış kitler var incelerseniz daha iyi anlarsınız
    Carbondioxid bunu beğendi.

  11. #51

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı ots adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar zamanında gy6 motor için yağ soğutma sistemini çok araştırmıştım edindiğim bilgileri aktarayım Eklenen radyatör ve hortumun aldığı kadar yağ ilave edilecek. harici elektirik motoru takılmayacak motorun kendi yağ pompası kullanılacak bunun için motorun filtresi neredeyse orası kullanılıyor örneğin gy6 scooter motorunda allta olduğu için alttaki filtre tapası sökülüp değiştirilmiş bir tapa kullanılıyor sizin motorda yanda olduğu için hortum çıkışları yanda olacak ve hazır tapa bulamayacağınız için bu tapayı tornacıda yaptırmanız gerekiyor zaten bu tapa işin en can alıcı kısmı şimdik buradan nasıl anlatacağım bilemiyorum şu resimdeki süzgeçin iptali gerekiyor http://californiascooterco.com/blog/wp-content/uploads/2014/11/DSC0036-6501.jpg bu parça süzgeçsiz bir şekilde tapayla yekpare olacak tapanın göbeğinde yağ çıkış kenarındaysa yağ giriş deliği olması lazım sonrada 250 cc üniversal bir yağ radyatörü ilave edeceksiniz http://sell.lulusoso.com/selling-leads/536421/Universal-Racing-Superpower-Oil-Cooler-Kits-of-Car.html biraz karışık oldu ama gy6 motor için hazır yapılmış kitler var incelerseniz daha iyi anlarsınız

    Elinize sağlık , hiçte karışık olmadı gayet açık mesaj teşekkür ederim , örnek verdiğiniz filitreden 2 adet, bir adette 3 katı kadar 3 ayrı filitre olunca kafa karıştı.

    Karteri inceleyip , giriş ve çıkışın en ağlıklı olduğu filitreye uygulanmalı tabii önce tesbit, sonra malzemeler,.... küçük yer yoruldum.

  12. #52

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    içerde kıyamet kopuyor bırak havada sıcakken el yaksın , su sogutma varsa suyu komple boşalt yarıyarıya antifriz ekle


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)