El nasıl takılacağından bihaber olunca göz deyin takılacağından bihaber oluyor
Teşekkürler.
El nasıl takılacağından bihaber olunca göz deyin takılacağından bihaber oluyor
Teşekkürler.
Aklımdakileri tamircimle/sanayideki usta dostlar ile konuştum. Kabaca aklımdakileri yapmamın maliyeti 3 bin tl civarı olacak.
Yani aynen, modifiye hastalıktır. Motorun kendini 2250 tl'ye almıştım, ciddi ciddi bu parayı harcama işini değerlendiriyorum üzerine. Aklımdakileri yaparsam asla satmam, en kötü hatıra olarak kalır bende. Yine de manyak mıyım lan ben 2250 tl'ye motor alıp üzerine 3 bin tl harcanır mı diye düşünmeden edemiyorum.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
İşçiliğin çoğu bendede bedava ama aklımdakiler biraz uçuk olunca fiyatta uçuk oluyor.
Alt motor 250 cc (1000 tl parça+işçilik)
Şasi güçlendirme (200 tl)
Frenlerin güçlendirilmesi (250 tl civarı)
Yağ soğutma (250 tl civarı)
Benzin deposu değişimi (200 tl)
Ön çamurluğun kros çamurrluğu ile değişimi (80 tl civarı)
Ön jantın 19 veya 20 inç, arka jantın ise 17 inç olanla değişimi, bunlara uygun lastik. (800 tl civarı oda şans yaver giderse)
Sonra da hatıra olarak saklanacak, hafta sonları iki tur atılacak bir ilk motosiklet olur.
Aslında satıp 6 bine bu söylediklerimle uğraşmadan 250 cc falan bir motor alınabilir. Ama o ikinci motor olur, ilk motorun tadını vermez.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
hiçbir sekilde el emegi göz nurunun degerini tadını vermez veremez.
onu sen gel de bana sor .
bende liste sizinkinden az degil var oglu var ammmmma yapacak para yok
ugrasacak saglık da yok. (15 ay önce bel fıtıgından belimi sakatladım halen tam düzelemedim.
ancak vespa süren kibar kızlar gibi caddede kibar kibar iş görmeye sürebiliyorum)
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Dolan dur boşa kürek, tahmin etiğim gibi bulunduğum yerden olmayacak bu iş, lehim ustasına durumu anlattım ilkin merakla dinledi sonradan, kıvırmaya, sağlık olsun deyip çektim geldim.
Dün ecnebi rx3 forumlara akıp küsküyü verdim, imkanlar projeler babında daha yatkınar, yine hazıra konacaz gibi bir durum.
Vermezse mabud, neylesin mahmud.
Selamlar zamanında gy6 motor için yağ soğutma sistemini çok araştırmıştım edindiğim bilgileri aktarayım Eklenen radyatör ve hortumun aldığı kadar yağ ilave edilecek. harici elektirik motoru takılmayacak motorun kendi yağ pompası kullanılacak bunun için motorun filtresi neredeyse orası kullanılıyor örneğin gy6 scooter motorunda allta olduğu için alttaki filtre tapası sökülüp değiştirilmiş bir tapa kullanılıyor sizin motorda yanda olduğu için hortum çıkışları yanda olacak ve hazır tapa bulamayacağınız için bu tapayı tornacıda yaptırmanız gerekiyor zaten bu tapa işin en can alıcı kısmı şimdik buradan nasıl anlatacağım bilemiyorum şu resimdeki süzgeçin iptali gerekiyor http://californiascooterco.com/blog/wp-content/uploads/2014/11/DSC0036-6501.jpg bu parça süzgeçsiz bir şekilde tapayla yekpare olacak tapanın göbeğinde yağ çıkış kenarındaysa yağ giriş deliği olması lazım sonrada 250 cc üniversal bir yağ radyatörü ilave edeceksiniz http://sell.lulusoso.com/selling-leads/536421/Universal-Racing-Superpower-Oil-Cooler-Kits-of-Car.html biraz karışık oldu ama gy6 motor için hazır yapılmış kitler var incelerseniz daha iyi anlarsınız
Elinize sağlık , hiçte karışık olmadı gayet açık mesaj teşekkür ederim , örnek verdiğiniz filitreden 2 adet, bir adette 3 katı kadar 3 ayrı filitre olunca kafa karıştı.
Karteri inceleyip , giriş ve çıkışın en ağlıklı olduğu filitreye uygulanmalı tabii önce tesbit, sonra malzemeler,.... küçük yer yoruldum.
içerde kıyamet kopuyor bırak havada sıcakken el yaksın , su sogutma varsa suyu komple boşalt yarıyarıya antifriz ekle
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)