cup modelleerde devir saati olmuyor.peki sonradan ekleme yapılabilirmi.mümkünmüdür
cup modelleerde devir saati olmuyor.peki sonradan ekleme yapılabilirmi.mümkünmüdür
Ne gerek var ya debriyaj mı var direk 4. vitestede kalkıyor 1. vitestede
olmayan bir özelliği eklemek güzel olmazmı
bence fena olmaz.. sonuçta devir saati olmadan chopper modellere ekleniyo. buna nedn eklenmesinki..
CBR 600F Honda,
madem olmayan bi özellik taktırmak istiyorsun DEBRİYAJ taktır herkezden farklı ol...sonix adlı üyeden alıntı
gereksiz şeyler yaa arkadaşlar bunnar..
[B][COLOR="Red"]AĞIRADAM...[/COLOR][/B] [COLOR="Blue"][B]SAVAŞ BİÇER İSTANBUL A Rh (+) HONDA TRANSALP XL 650V[/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B]SAVAŞ-BARIŞ-ULAŞ KURTULUŞA KADAR SAVAŞ....[/B][/COLOR]
gereksiz deil abi.. tam otomatik scooterlarda bile war yani taktırablr bence..
CBR 600F Honda,
ustam o kadarda değil yani..
benim amacım olabiliyorsa yapmak...değişik yöntemler deniyerek fikir üretmek.o olmaz bu olmaz diyerek bişey yapamayız denemek te her zaman fayda vardır
SAVASXXL adlı üyeden alıntı
sanayi sitelerindeki oto takometreçiler belki yardımçı olabilir.
Ben de Cruiser motora taktırmak istedim ama takamayız dediler
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"]RR250cc [/SIZE][/FONT]
arkadaslar yeni cikan motorlarin devir gostergeleri sanzimana bagLi..
cin mali motorlarla pek aram iyi degildir..
ornek verecek oLursak, Honda SilverWing 600 u goz onune alalim.. adamlar km kadranini bile şanzımana baglamislar.. motor takozda gaz verdiginiz zaman km kadrani 200 e kadar cikiyo
cin mali motorlarda bu isi yapmak baya bi masrafli ve tehlikeli olur..
tabi bu benim dusuncem..
Metin ÖNAL [GEP Başkan]
B rh + Honda 100 RR - 31 AF 088 - Adana | AS 200 GY-2 - 34 VAH 58 - IstanbuL
GEP adlı üyeden alıntı
abi vakti zamanında bende tempra lifteyken 3 4 saniye içinde 205km görmüştüm... güzel oluyo be abi
ben de cup mondial 100 var ben motoruma devir saati taktım ve gayet güzel çalışıyor...
Bildiğim kadarı ile sonradan takılan devir saatleri algılayıcı kabloyu bujilere bağlamak kaydıyla montajlanıyor. Bu sayede her ateşleme 1 devir olarak hesaplanıyor, bu şekilde hangi devirdesiniz anlıyorsunuz.
aslında takılıyosa takmak güzel olur
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
devir saatli cup var zaten bknz çelik motor
lifan 100
Devir saati uygun vites değiştirme devrini bulmak ve redline girip girmediğiniz görmek için vitesli motorlarda ihtiyaç duyulan bir araç. Vitessiz motrda pek bir kullanım alanı yok. Cruiser motorlarda olmamasının sebebi (bazılarında var elbette) uzun vites aralıkları nedeniyle redlinea kolay ulaşmamaları ve motorun sesinden vites değiştirme zamanının anlaşılması. Hemen her motora ateşleme sistemine bağlı bir devir saati takılabilir. Motorun kaç zamanlı ve kaç sislindirli olduğuna göre programlanabilen elektronik devir sayaçları hazır olarak satılmakta.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)