Ybr Sarj sorunu ve Eksi Kutup hakkında bilgi. YAMAHA YBR
Reklamlar
-
Merhabalar,
Elimde 2011 model Yamaha YBR motorsikletim var. Aldığımdan beri bu sorun var en sonunda tamamen bozuldu hiç sarj etmiyor. Konjektör ve akü değiştirildi hiçbir değişiklik olmadı.Avometre ile ölçüm yaptığımda
Akü 9-10 volt
Motor çalışırken 11.20 lere yükseliyor.
Beni şaşırtan Eksi kutubu şaseye değdirdiğimde 14 voltlara kadar çıkıyor.
Aküye gelen Eksi kutupta sıkıntı olabilir mi
Eksi kutup yerine saseye baglı bir kablo çeksem şarj sorunu çözülür mü ?
Reklamlar
-
aküden çikan ( - ) kablo şaseye bağlı değil mi.
-
eee devreyi tamamlıyor işte
-
Saseye baglımı değilmi bilmiyorum farklı değerler göster giriiyor söylediğim gibi saseye baglı olmayabilir iceriye doğru gidiyor kablo
-
Motosikletlerin HEPSİNDE EKSİ DİRECT ŞASİ ve MOTOR buloğuna Bağlanır,
bAĞLI DEĞİL İSE ya Kopmuştur,Yada Gevşeyip Yerinden Ayrılmıştır,,,
Aküden Direct Kablo Çek Ve Motor bloğuna ekle...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)