Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ybr Sarj sorunu ve Eksi Kutup hakkında bilgi. YAMAHA YBR

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Merhabalar,

    Elimde 2011 model Yamaha YBR motorsikletim var. Aldığımdan beri bu sorun var en sonunda tamamen bozuldu hiç sarj etmiyor. Konjektör ve akü değiştirildi hiçbir değişiklik olmadı.Avometre ile ölçüm yaptığımda

    Akü 9-10 volt

    Motor çalışırken 11.20 lere yükseliyor.

    Beni şaşırtan Eksi kutubu şaseye değdirdiğimde 14 voltlara kadar çıkıyor.

    Aküye gelen Eksi kutupta sıkıntı olabilir mi

    Eksi kutup yerine saseye baglı bir kablo çeksem şarj sorunu çözülür mü ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    aküden çikan ( - ) kablo şaseye bağlı değil mi.

  3. #3

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    eee devreyi tamamlıyor işte

  4. #4

    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Saseye baglımı değilmi bilmiyorum farklı değerler göster giriiyor söylediğim gibi saseye baglı olmayabilir iceriye doğru gidiyor kablo

  5. #5
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Motosikletlerin HEPSİNDE EKSİ DİRECT ŞASİ ve MOTOR buloğuna Bağlanır,
    bAĞLI DEĞİL İSE ya Kopmuştur,Yada Gevşeyip Yerinden Ayrılmıştır,,,

    Aküden Direct Kablo Çek Ve Motor bloğuna ekle...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)