Motosiklet yüksek viteste hızlanmıyor Yardım !
Reklamlar
-
Jawa350TS adlı üyeden alıntı
Hocam piston sekman takımı 2 adet 75tl+ rektefe 65+ karbüratör 150+ işçilik 150 =450tl'ye maloldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
Teşekür ederim hocam, dediğiniz gibi ustada söyledi fakat 1000km değilde 3000km'ye kadar motoru sıkırmayacaksın dedi, 1 hafta sonra bujiler, 1000km sonra ise yağı yenilenmesi gerekiyormuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Bu arada motosikletten çıkan eski karbüratörü açıp incelemeye başladım, eski kullanıcısı karbüratörle baya bi oynamış.Yakıt giden yerlere tel sıkıştırmış, karbüratörün içini zaten pas götürüyor vede baya bi hırpalanmış gibi gördüm karbüratörü.Benzin tahliye vanaları falan ezilmiş
töbe Yarabbi bi acayip bişeyolmuş. Vidaları bile orjinal değil kimi yıldız kimi düz.
sabah sabah iyi güldüm..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
-
Cf moto 150 nk
Hocam benim de motorumda dişli seti değişti oringli zincir ön dişli 14ken 16 oldu arka da 40 aynı bu yüzden motorum 5vites şehir içi ana yolda 110u zor görüyor hani 8bin devirde falan oluyor 10 bin devirde zaten kesiciye giriyor daha da gidebilir aslında kısacası çok geç hızlanıyor bu normal mi bu arada dişli değişince 127de kesiciye giren motor hafif yokuş aşağı 137yi falan gördü
Nolur anlayanlar cevap versin
-
Dişliyi orijinal hale getir düzelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
ön dişliyi hangi akla hizmet 16 yaptın ki ? kime yaptırdıysan sor abi neden böyle yaptın?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)