cg250 komple alt motor toplama, maliyet ve parçalar ?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar, komple motor toplatmak istiyorum ama internette gerekli parçaların takım halinde satıldığı bir site bulamadım.
Balansörlü motor toplatmak istiyorum ama nette yine cg250 balansorlu karter pek yok. Bu parçaları nereden bulabilirim?
Ve tum motoru aynı siteden toplayamayacağım açık, o yuzden bir motor toplamak için gereken tum parçaları bilen arkadaş varsa, parça listesi çok makbule geçer. Farklı yerden motoru tamamlarım.
Ustalar 1500liradan fazla istiyor, parçaları ben goturursem 1000 1200e mal olur gibi geliyor, bilgisi olan varsa cevabını beklerim.
Reklamlar
-
Dostum ilk olarak eğer düşünürsen elimde RACER 200 BLOK ve KAPAKLARI mevcut,
ruhsatlı,
şanzuman,
krank,
silindir,
debrıyaj tası,
üst kapak,
aldıgın zaman sıfırdan toplayabılırsın,
Onun dısında KOMPLE MOTORU NETTEN TOPLAMAK ISTIYORUM dersen eğer,
İŞİN ZOR,
İhtiyacın olan parcalar çok fazla,
komple motor alman daha mantıklı toplanmış olan yani,
Yoksa VİTES MİLİ KISA GELIR,
Şanzuman tam oturmaz,
Krank farklı gelır rulmanlar bloga oturmaz,
İlgilenirsen Yardımcı olurum,,,
Hatta komple toplyıp gonderebılırımde,,,
-
Cevap için teşekkurler.
Cg250 olarak sıfır toplatmak istiyorum. Toplayıp gonderebilirim derseniz maliyet konuşabiliriz
-
CG 250 zor iş,
Şansın Bol olsun...
gÖRÜNÜŞE gÖRE 1500'DEN UCUZ GÖZÜKMÜYOR,
1800 'e kadar yükseliyor...
-
Evet ne yazıkki. Nette ve,etrafte hep cg 150 200 modifiye ve parça var ama balansorlu cg250 parçası ve modifiyesi bulmak çok zor.
Cevaplar için teşekkurler tekrar.
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Dostum ilk olarak eğer düşünürsen elimde RACER 200 BLOK ve KAPAKLARI mevcut,
ruhsatlı,
şanzuman,
krank,
silindir,
debrıyaj tası,
üst kapak,
aldıgın zaman sıfırdan toplayabılırsın,
Onun dısında KOMPLE MOTORU NETTEN TOPLAMAK ISTIYORUM dersen eğer,
İŞİN ZOR,
İhtiyacın olan parcalar çok fazla,
komple motor alman daha mantıklı toplanmış olan yani,
Yoksa VİTES MİLİ KISA GELIR,
Şanzuman tam oturmaz,
Krank farklı gelır rulmanlar bloga oturmaz,
İlgilenirsen Yardımcı olurum,,,
Hatta komple toplyıp gonderebılırımde,,,
Bu parçaları keske daha önce duysak para varken hepsini alırdık racer 200 ün debriyaj tası caracal 200 ile aynı fiyat nedir abicim
-
tam hatırlamıyorum ama ya 148,,,yada 198,
tam hatırlamıyorum,,,
-
disturbed adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, komple motor toplatmak istiyorum ama internette gerekli parçaların takım halinde satıldığı bir site bulamadım.
Balansörlü motor toplatmak istiyorum ama nette yine cg250 balansorlu karter pek yok. Bu parçaları nereden bulabilirim?
Ve tum motoru aynı siteden toplayamayacağım açık, o yuzden bir motor toplamak için gereken tum parçaları bilen arkadaş varsa, parça listesi çok makbule geçer. Farklı yerden motoru tamamlarım.
Ustalar 1500liradan fazla istiyor, parçaları ben goturursem 1000 1200e mal olur gibi geliyor, bilgisi olan varsa cevabını beklerim.
valla zamanında bende balansörlü 250 kartel aradım ama istediğim gibi bulamadım.
bir yerde buldum onunda silindir saplamaları farklı idi, ona uygun silindirde 200 cc kısa silindirdi.
balansörlü cg 250 karteli nerede buldunuz,
bana da bilgi verirseniz sevinirim?
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
O iş yaş hocam. Gidin 65.5 full 200 set motor yaptırın HARBİ USTA sına çılgın gibi bir makine olur. 67 , 72 ve üstünün yani 250 ve 250 üstü olan bir motorun hem yapımı zor, hem parçası zor bulunur, hemde bu ülkede ona düzen tutturacak usta yok. Sürekli sibop kesersin, krank ına bişe olur olurda olur yani. 250 lik motor kolay iş değil. 65.5 200 lük full set yaptır hem daha maliyeti düşük olucaktır hemde daha tatminkar olucaktır.
-
kinqdai adlı üyeden alıntı
O iş yaş hocam. Gidin 65.5 full 200 set motor yaptırın HARBİ USTA sına çılgın gibi bir makine olur. 67 , 72 ve üstünün yani 250 ve 250 üstü olan bir motorun hem yapımı zor, hem parçası zor bulunur, hemde bu ülkede ona düzen tutturacak usta yok. Sürekli sibop kesersin, krank ına bişe olur olurda olur yani. 250 lik motor kolay iş değil. 65.5 200 lük full set yaptır hem daha maliyeti düşük olucaktır hemde daha tatminkar olucaktır.
modifiye zevk işidir.
200 luk aynı zevki ve gücü vermez
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
cenkito adlı üyeden alıntı
bana da bilgi verirseniz sevinirim?
Cenkito balansorlu karter bulamadım. Balansorsuz var. Çinli cross 250 bir çok motorda balansorlu 250lik. Onlardan çıkma aradım onuda bulamadım. Çok iyi araştırmadım ama aliexprestede bulamadım.
Aynen soylediğin gibi zevk işi, forumda, etrafımda 1 krank için 500 600 tl verenleri gorunce, toplayım,diyorum bir tane, dikiş tutmazsa at çope ben 100u geçen adam değilim zaten, ama 100e hızlı çıksın istiyorum.
Krank,silindir,kapak,dişli seti,yağ pompası,marş motoru vs. Motor toplatmak için benim bildiğim tum 250lil parçalar nette var, krank hariç. Ama serkanın dediği gibi uyumsuzluk konusunda fikrim yok.
@kinqdai bu dediğin de olabilir, son çare
-
piyasadaki balansörlü cg 250 diye gecen motorlar egzantirik zincirli ve onlarında kartelleri ,silindirleri 200 luk,
krankları 250 lik, maxımum 223 yada 232 cc oluyorlar.
ben aliexprese de bakmıstım bir ara denk gelmedim.
olmazsa balansörsüz toplanabilir.
benim motorun orjınal haliyle 1. vites cıkamadıgı yokusu
balansörsüz kanuni cross 250 yle 2. vitesde rolantiden az fazla gazla cıkmıstım
-
aynen zor iş. ben de kafayı bu konuyla bozduğumdan biraz birşeyler öğrendim.
bir ustanın dediği üzere: balansörlü krankı senin motora takarız (fabrika çıkışı cg200) sonra cg250 silindiri de dış çapı kartere uyacak şekilde tornacıda karteri açtırırız, üst kapakda cg250 olacak, dişliler falan, 600lira fiyat verdi. aslında yaptıracaktım ama ustaya hangi ölçüyü sorduysam bilmiyor. ne karter açıklığını ne cg250 silindir dış çapını, ne cg250 krankın strok uzunluğunu ne de cg250 silindirin saplamalarının uyacağından emin.
şu resimleri de gördükten sonra vazgeçtim.
saplamalar uymayacakmış. benim motosikletim de loncin üretimi, bu yedek parçalar da loncin
-
aynen
saplamalar uymuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
bunlarda zamanında benim buldugum resim ve ölçüler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
Piston ve silindirin iç çapı da önemli. Normalde 62 ler genelde 150 lik lere uyum sağlıyor 250 için 67 ve üstü gerekli 72 var ama gerçekten parçadan önce usta kalitesi önemli. Yapabilcek adamlar bir tek antep de varlar 67-72 lik motorları. 65.5 yani 200 lük cg yi her usta yapar ama
Bu arada aradığın parçalar şunlarmı ?
http://www.motosport.com.tr/index.ph...roduct_id=2781
http://motokacar.com/site/index.php?...duct&id_lang=2
-
bu cg motorlarında bu kadar iş olduğunu bilseydim 2006 kanuni windy i satmazdım. :( az bir masrafla 250cc motora binerdim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)