Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2000 model yzf r6 Motor Vitese Takınca 4000 deviri geçmiyor gaz yemiyor

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Şubat 2015
    Merhaba arkadaşlar tam sezon başlamaya yakın motorumda bi sıkıntı oluştu.Motor boştayken çok güzel gaz yiyo fakat vitese atınca 4000 devirlerde motor oturuyor gitmiyo.50km yi geçmiyo.Geçen hafta kendi imkanlarımla motoru söktüm buji kablolarını çıkardım yeniden taktım farkında olmadan motor düzeldi.Ama şimdi gene aynı hatayı verdi bu neden olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.

  3. #3
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.
    Adamın yardıma ihtiyacı var öneriye değilki herkes 3 yaşında motorda alamaz gereksiz yorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

    Alıntı mehmetputun8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar tam sezon başlamaya yakın motorumda bi sıkıntı oluştu.Motor boştayken çok güzel gaz yiyo fakat vitese atınca 4000 devirlerde motor oturuyor gitmiyo.50km yi geçmiyo.Geçen hafta kendi imkanlarımla motoru söktüm buji kablolarını çıkardım yeniden taktım farkında olmadan motor düzeldi.Ama şimdi gene aynı hatayı verdi bu neden olabilir.
    Kablolarda sorun olabilir mi anlattığına göre yeniden eelden geçir bulabilirsen yenisi http://http://www.ebay.com/itm/99-00...c0eb5f&vxp=mtr
    fazil, telike ve hayabussa bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Eski 4 silindir, alacagima yeni 250 lik alirim.basim agrimaz. Yeni buyuk motora butce elvermiyorsa, yola hacim dusurulerek devam edilir. Bu isin raconu boyledir. Bizde hemen buyuk 4 silindir binmedik. Yillarca 125 lerle takildik. Ama hep yeni ve sorunduzdu motosikletlerim.

    2000 yilinda anneannem genc kizdi, 15 yil dilek olay bir asrin 1/6 si. 15 yillik motormu kalir. Aynaya bile bajtiginizda her sene bir onceki gibi olmuyor. Motordan nasil beklersiniz bunu? İnsan bile eskirken.

  5. #5
    PysLre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha R25-2015
    600 ve 1000cc motorlarda jikle olayı varmı ? varsa o açık olabilirmi jikle açık olduğunda bu durumlar olabiliyor. veya karbüratör ile ilgili bir sorun olabilir belkide.

  6. #6
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    Hocam %95 enjektörlerin tıkalı söktüürp temizletmen lazım buna ek olarak yakıt pompası da aynı anda temizlenecke

  7. #7
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.
    Sana kimse neye nasıl ne kadar bindiğini sormuyor, adam sorununu söylemiş bişe biliyosan yaz hocam.
    hayabussa bunu beğendi.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  8. #8
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    eğer boşta devir alıyor yükte yani vitesde almıyorsa benzin yetiştiremiyor demektir..

    benzin filtresi tıkalı veya benzin pompası yetiştirmiyor olabilir..


    buji kablosu veya ateşlemede bir sorun olsaydı boşda veya vitesde farketmez tüm devirlerde teklerdi motor..

  9. #9
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.
    Vallaha mı... ?...
    Eee biz zıçtık o zaman....
    90 model 250 lik motora biniyoruz....
    Ölmüş o zaman haber vermemiş bize....

    Ne kadar gereksiz bir yazı yazmışsın....
    Doğruluğuna bile değinemiyorum...
    Biliyorsan yaz...
    Bilmiyorsan boşa kalabalık yapma ki adam belki çözüm olacak öneriyi çabuk görsün...
    hayabussa bunu beğendi.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  10. #10
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Cahil cüheyla ile muhattap olmamak gerek ama yeni başlayanların da aklını salak fikir ve algılar ile doldurmasın diye paylaşıyorum

    Videodaki rakam KM değil Mile dir. Yani KM'nin 1.6 katı.

    https://www.youtube.com/watch?v=gs8I8fYNNG0

    alp_tunay bunu beğendi.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Sen turkiyede boylemi saniyorsun isleri? Adamlarda bilinc var, kultur var, bakim var. Daha cumartesi gunu R6 ile cay icmek icin durunca tesaduf cayci eleman dukkan, yanindaki r6 sini gosterdi 2013 modelmis, bana sordugu ilk soru kac km de dedi, 400 dedim daha, ee bos bu motor, elcik, manet, cam, plakalik yok, egzoz yok dedi, bende alacali beygir gibi bir motosiklete binmeyecegimi egzozda dusunmedigimi dusunursemde rodajtan sonra takacagimi soyledim. İkinci sorusu kac yaptin oldu? Dedim 110 falan niye dedi ? Motor 400km de daha 6 bin devri gecmiyorum dedim. Sasirdi. Yanindaki bir arkadasi, adam isi biliyor motoru alistiriyor deyince cocuk arada bas sen yine abi sagir kalmasin dedi iste boyle tipler motosiklet kullaniyor. Boyuna tek yapiyor, seri kalkiyor, km si geldiginde ucuz yag kullaniyor. Filtreleri degistirmiyorlar. Servisler zaten servis degil. Yag tapasini sıkarken yalama yapanami denk gelirsin yoksa ilk 1000 bakiminda gidon boslugunu bile kontrol etmeyenemi?

    İsiklarda bosta motoru kesiciye sokarlar. Racing motorla sehir icinde gezipbsurekli harareti 100c ustun de tutarlar. Daha sayayimmi?
    2 yillik 14 bin km deki 636 min hava filtresi kapkaraydi icinden ozellikle fotosunu cektim kus tuyu cikti kocaman, bildiginiz telek tuy. Adam 0 alip 14 bin km boyunca sokmemis filtreyi, muhtemelen serviste sokmemis.

    Siz isi bilmiyorsunuz, bana yabanc ulkelerden ornekler vermeyin, baska ornekler verip bozarim sizi. Dunku motorcularsiniz. Ben bu sitedeki bircok uyenin yasi kadar spor motosiklet kullandim. Motorcularida tanirim, camiayida, satisinida, servisinide cok iyi tanirim.
    Adam 20 bin yapmis on arka disli zincir, debriyaj balatasi degistirmis, on keceleri patlatmis, gifon boslugunu gectim arka salinim bile oynuyor artik.

    O yuzden eski abilerinize sorun soylesinler 3 yastan buyuk 20 bin km den fazla japon 4 silindir racing makinaya binilmez.

  12. #12
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.
    Hocam 20.000 km nedir ki sen ne yaptın
    en azından benim için 20.000 km de bir motor değiştirmek zor en azından 600cc için

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kablolarla oynayınca düzeldiğine göre kablolarda bir sorun var demek değil midir ? Tamirci ne diyor bu işe ?

    Motorun eski olması konusunda ben de benze düşüncedeyim. Yurt dışında 200 bin mil gidebilir ama bizim %99'u bilinçsiz apaçi kullanıcımızın elinde böyle bir şey mümkün değil. Bizde millet, neden devir kesici koymuş olabilirler idrak edemediği için, motorunun daha yüksek devirlere çıkmasına engel olarak gördüğü devir kesiciyi nasıl iptal ederim diye soruyor. O yüzden kilometresi 5 bin altı değilse ben bu memlekette ikinci el motor almam. Yarış motorlarını ise hiç almam. Kaç kişi yarış motoru alıp da kitapçığı okuyup, rodajına dikkat edip kullanıyor acaba ?

  14. #14
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    Sorun hakkinda bi bilgim yok malesef gecmis olsun diyorum. Ayrica ulkemizde 2.el motosiklet almak fok riskli gecmisini bilmek gerekiyor ozellikle 2010 ve alti makineye binmek tamamen kumar. 7 yasinda tertemiz racing de bulabilirsiniz 3 Yasinda felegin cemberinden gecmis racingte bulabilirsiniz

  15. #15
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski 4 silindir, alacagima yeni 250 lik alirim.basim agrimaz. Yeni buyuk motora butce elvermiyorsa, yola hacim dusurulerek devam edilir. Bu isin raconu boyledir. Bizde hemen buyuk 4 silindir binmedik. Yillarca 125 lerle takildik. Ama hep yeni ve sorunduzdu motosikletlerim.

    2000 yilinda anneannem genc kizdi, 15 yil dilek olay bir asrin 1/6 si. 15 yillik motormu kalir. Aynaya bile bajtiginizda her sene bir onceki gibi olmuyor. Motordan nasil beklersiniz bunu? İnsan bile eskirken.
    gereksiz yorum 2
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  16. #16
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    sıfır alıp dört dörtlük baktığınızı iddia ettiğiniz motoru neden 20.000 de elden çıkarıyorsunuz anlayamadım..

    japon lar 20binde bitecek olsa çin malı makinalar 2000 km bile gitmezdi..


    eski makinamı 70binde sattım alan arkadaş da benden sonra 20bin daha yaptı hala biniyor..

    şimdi kullandığım makinayı 2013 mayısda aldım şuan 30binde hiçbir sorunum yok..


    siz 3 yılda 20bin yapmışsınız motorları baya yatırmışsınız,

    unutmayın yatan motor tapagaz kullanılan motordan daha çabuk biter..

    buradaki problemde km veya yaş ile alakalı değil bence..daha 1500 km de 3 aylık motora kötü benzin alsanız yine sorun yaşarsınız

  17. #17

    Üyelik
    09 Şubat 2015
    arkadaşlar bende biliyorum yeni motor almayı ama paramız buna yetti bunu aldık.tabikide param olsa gider sıfırını alırım bunun gibi şeylerle ugrasmam ama ben bu motoru söktüm sagıyla soluyla oynadım bujı başlıklarını çıkardım üfledim temizledim yeniden taktım düzeldi bir hafta bindim sorunsuz motorun motor kısmında bi sıkıntı yok benzin pompası daha yeni değişti.motor gene aynı arızayı verince bu hafta gene söktüm temizledim ama düzelmedim daha önceki hafta nasıl düzelttiğimide bilmiyorum bizim buralarda bu motorlardan anlayan tamircide yok sıkıntı nerede olabilir acaba onu bilgi verirseniz sevinirim boşta gaz yiyor.1. vitestede 9000 lere kadar çıkıyor devir saati ama 2-3-4-5-6 yok

  18. #18

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    600F
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen turkiyede boylemi saniyorsun isleri? Adamlarda bilinc var, kultur var, bakim var. Daha cumartesi gunu R6 ile cay icmek icin durunca tesaduf cayci eleman dukkan, yanindaki r6 sini gosterdi 2013 modelmis, bana sordugu ilk soru kac km de dedi, 400 dedim daha, ee bos bu motor, elcik, manet, cam, plakalik yok, egzoz yok dedi, bende alacali beygir gibi bir motosiklete binmeyecegimi egzozda dusunmedigimi dusunursemde rodajtan sonra takacagimi soyledim. İkinci sorusu kac yaptin oldu? Dedim 110 falan niye dedi ? Motor 400km de daha 6 bin devri gecmiyorum dedim. Sasirdi. Yanindaki bir arkadasi, adam isi biliyor motoru alistiriyor deyince cocuk arada bas sen yine abi sagir kalmasin dedi iste boyle tipler motosiklet kullaniyor. Boyuna tek yapiyor, seri kalkiyor, km si geldiginde ucuz yag kullaniyor. Filtreleri degistirmiyorlar. Servisler zaten servis degil. Yag tapasini sıkarken yalama yapanami denk gelirsin yoksa ilk 1000 bakiminda gidon boslugunu bile kontrol etmeyenemi?

    İsiklarda bosta motoru kesiciye sokarlar. Racing motorla sehir icinde gezipbsurekli harareti 100c ustun de tutarlar. Daha sayayimmi?
    2 yillik 14 bin km deki 636 min hava filtresi kapkaraydi icinden ozellikle fotosunu cektim kus tuyu cikti kocaman, bildiginiz telek tuy. Adam 0 alip 14 bin km boyunca sokmemis filtreyi, muhtemelen serviste sokmemis.

    Siz isi bilmiyorsunuz, bana yabanc ulkelerden ornekler vermeyin, baska ornekler verip bozarim sizi. Dunku motorcularsiniz. Ben bu sitedeki bircok uyenin yasi kadar spor motosiklet kullandim. Motorcularida tanirim, camiayida, satisinida, servisinide cok iyi tanirim.
    Adam 20 bin yapmis on arka disli zincir, debriyaj balatasi degistirmis, on keceleri patlatmis, gifon boslugunu gectim arka salinim bile oynuyor artik.

    O yuzden eski abilerinize sorun soylesinler 3 yastan buyuk 20 bin km den fazla japon 4 silindir racing makinaya binilmez.
    Yav he he...

  19. #19

    Üyelik
    09 Şubat 2015
    ama boştayken gaz yiyo vede birinci viteste 9000 devire kadar enjektörler olsa böyle bi sıkıntı olurmu ki acaba

  20. #20
    gargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    manavgat
    Motosikleti
    yamaha ybr125 2007,kuba hasat scooter 100cc
    Benzer problem Hyundai aracimizda vardı, elektirik tesisatinda sorun varmış,
    Yanlız bunu her usta beceremez,işin ehli bir ustaya götür, nokta tahmin yaparak minimum masrafla çıkarsın,

    Bizim aracı 5 ci usta tamir etti, bu esnada 2 bin tl harcatti önceki beceriksiz ustalar, ,
    Harbi Motorcu bir usta bunu şak diye bulur. .


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)