Karbüratör ile hiç oynanmadıysa gerek yok. Dedikleri gibi 45-50bin de bi kontrol edilse yeter.
Ben karburatör temizliği hava ayarı vs arada uğraştığım için kendime şundan aldım kafam rahat
http://www.sudco.com/images/950-205.gif
Tekrar söylüyorum daha önce karburatörü hiç ellenmediyse gerek yok.
Motoru ikinci el aldıysanız bağlatıp bi bakarsınız 10dk sürer. İçiniz rahat olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
Sadece yakıt ile anlayamazsınız aslında.
Ellenmiş karbüratörün semptomları olarak yazayım.
Yakıtım diğer motorlar ile aynı ama benim hava ayar vidası daha önce sıkışmıştı ve iki karbüratör eşit ayarlı değildi.Yarım tur fark vardı ama senkronu yapılmıştı.
Hava soğuduğundan beri sabahları 2-3 marşta(gaz vermeden) çalışıyordu. Ben havalara yormuştum başta.
Dün akşam hava ayar vidalarını kendim baya uğraşarak sıkışme meselesini halledip güzelce ayarladım. Senkronunu yaptım gaz kolunun boşluğunu azalttım.
Bugün sabah işe gelirken bi kere motor tek marşta çalıştı. Motor trafikte gaz kesilip akar durumda iken ufak bi gaz vermede sektiriyordu zinciri fark ediyordum. Şimdi bu da geçti. Çok lineer şekilde geliyor güç.
Şimdi mesela 1 boy büyük jet alıp bişeyler yapınca yeniden senkron yapılacak.
Gördüğünüz gibi kurcalamasan bişe olmuyor. Ama olmaz o parmak oraya değecek :p