Aciill Yardım Kawasaki zx10r
Reklamlar
-
arkadaşlar çalışan motorum çalışmaz oldu.. Bir gün öncesi motorumu çalıştırdım ısındıktan sonra kapattım. Havalar soğuk olduğu için motorumu günde bi kez çalıştırıp ısınmasını bekliyorum. Yanlız bugün motorum çalışmadı. Akşam üstü o kadar denememe rağmen tam çalışcak gibi oluyo çalışmıyor. Motorumu garaja çekmeden önce yağ bakımı fln yapıldı benzini ni de petrol ofisinden almıştım. Motor bi sefer çalıştı yanlız elimi gazdan çeker çekmez istop etti. Çalıştırmak için uğraşırken bi kaç kez egzoz dan patlama sesi geldi. Akü de skntı olduğunu sanmıyorum akü yeni. Sorun nedir çözemedim hafta sonu olduğu içinde tamirciye gidemedim. Bi fikri olan yardımcı olabilcek arkadaşlar vardır şimdiden tşkler
Reklamlar
-
frk_dmn adlı üyeden alıntı
arkadaşlar çalışan motorum çalışmaz oldu.. Bir gün öncesi motorumu çalıştırdım ısındıktan sonra kapattım. Havalar soğuk olduğu için motorumu günde bi kez çalıştırıp ısınmasını bekliyorum. Yanlız bugün motorum çalışmadı. Akşam üstü o kadar denememe rağmen tam çalışcak gibi oluyo çalışmıyor. Motorumu garaja çekmeden önce yağ bakımı fln yapıldı benzini ni de petrol ofisinden almıştım. Motor bi sefer çalıştı yanlız elimi gazdan çeker çekmez istop etti. Çalıştırmak için uğraşırken bi kaç kez egzoz dan patlama sesi geldi. Akü de skntı olduğunu sanmıyorum akü yeni. Sorun nedir çözemedim hafta sonu olduğu içinde tamirciye gidemedim. Bi fikri olan yardımcı olabilcek arkadaşlar vardır şimdiden tşkler
Kardeş Bende Yaşadım O Patlamayı Akünü Bi Ölçtür Düşükken Motor Ateşlemeyi Geç Yapıyor Biriken Benzini Tek Seferde Patladıyordu Vurdurmayı Dene İstersen Bi
-
Vurdurmak enjeksiyonlu motorda zararlı olabilir. Akü takviyesi yapmanı öneririm.
-
motoru çalıştırırken eğer gıv gıv yapıyorsa akü dolu demektir güzel. motorun çalışması için elektrik hava benzin lazım ilk olarak elektrik varmı ona bak buji kafasından elektrik de var oda güzel.Sonra benzin varmı ona bak karbüratör'den benzin de var oda güzel.O zaman hava gelmiyor demektir onun içinde hava filtresine bakacaksın...
benzin geliyor hava geliyor ateşleme var o zaman pamuk eller cebe motorda çok büyük sorun var demektir o motor senin imanını gevretecek*
-
benzini yenimi aldınız acaba benzin biraz kötüyse ogün motor beklediyse bütün tortular dibe çökecektir sizde startı basınca biraz çalışdı sonra pislik geldi motor stop etmiş olabilir aklıma başka birşey gelmiyor genelde bu olay benim cg motorum vardı yıkadığım zaman motorun karbüratörüne bujisine su kaçardı bujiyi temizlerdim ama karbüratöre nasıl kaçıyorsa mahvolurdum ayak marşıyla 30 dakka uğraşırdım egzosda silah gibi patlardı. Bana sıkıntı benzin gibi geliyor.
-
Motorun Kontağını Açınca CIZZZZZZZ diye ses geliyormu onu kontrol et???
o ses BENZİN POMPASI ENJEKTÖRLERE BENZİN POMPALAMASINI sağlar,
eğer o ses yok ise boşuna marşa basma ÇALIŞMAZ,
Bunları SAKIN YAPMA !!!!!
Motorunu VURDURMA,,,
Mahalle Motorcusuna,Arkadaşına,,Dostuna KARBÜRATÖRLERİ ELLETME çünki senin motorun modelini yazmamışsın ama ENJEKTÖRLÜ olmalı,,,
Anlamıyorsan Hiç Kurcalama...
-
Akü den kaynaklanıyormu bilemedim ama elektirik olmasa sanırım hiç ateşleme yapmaması gerek çünki arada ateşleme yapıyor tam çalışmak üzere iken gidiyor. Depo full benzin dolu. Petrol ofisinden aldım. Hava filtresi konusunda birşey söyleyemiyecem. Ama bana sanki motor depodan benzin çekemiyor gibi geliyor. Arada bi cızırt cızırt sesi çıkartıyo marşa basınca. Bi süre marş almıyor basıp tetikleme bile almıyor. Bujilerdr olma ihtimali de olabilir . Bu arada bir gün öncesi motoru çalıştırmış bir süre motoru yüklenip ısıtmıştım . Birde motor bakımdan yeni çıktı yağ filtresi yağı tamamen değişti. Depoyu da fulledim ama şuanda çalışmıyor arkadaş.. Vayy arkadaş yaa büyük motora geçtik ; büyük motorunda derdi büyük..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------
Usta motor kawasaki ninja zx10r .. 2005 model. Enjeksiyonlu. Dediğin gibi kontağı açtığımda cızzz sesi geliyor ki zaten bu ses bitmeden motorun marşına basmıyorum. Bu ses geliyor iyi güzel , ateşlemeyi arada yapıyo ki sanırım bundan da aküde skntı olmadığını düşünmem gerek diye sanıyorum çünki aküde yeni ama soğuktan dolayı akü skntı oldumu bilemiyorum. Motoru çok boğmuş olabilirmiyim bir gün öncesi çalıştırdığımda acaba diye de düşünüyorum.
-
sen en kısa zamanda bir motorcuya ,, ustana,, veya ervisine danışmanı öneririm,
Yakıt geçişi olmuyor olabilir,
ATEŞLEME gelmiyor olabilir,
ECU (CDI,,,BEYİN) arızaya düşmüş ve reset atılması gerekebilir,,,
-
Hiçbir sorunun yok dostum , kawasakilerin kronık sorunudur . Boğulup vs buhar yaptığı anda bujileri elliyor . Sök bujileri iyi bir temizle tel fırça zımpara vs bujı tırnak sentesını kontrol et tak bas marşa çalışmazsa yeni buji al tak geç . İstersen sökmüşken de basıp kontrol edebılırsın takmadan . İyi geceler
-
22 Aralık 2014, 09:26
#10
Hocam kışın motoru kısa süreli çalıştırıp stop etmek çok zararlıdır. Çünkü içerde ciddi anlamda su buharı oluşur ve motor yeterince çalışıp iyice ısınana kadar atılamaz.
-
22 Aralık 2014, 09:40
#11
mterayes26 adlı üyeden alıntı
Hiçbir sorunun yok dostum , kawasakilerin kronık sorunudur . Boğulup vs buhar yaptığı anda bujileri elliyor . Sök bujileri iyi bir temizle tel fırça zımpara vs bujı tırnak sentesını kontrol et tak bas marşa çalışmazsa yeni buji al tak geç . İstersen sökmüşken de basıp kontrol edebılırsın takmadan . İyi geceler
Eyw dostum çok saol. Bende bujiler üstünde duruyorum. Dediğim gibi akü de skntı yok benzin var ama ateşleme yaparken tıkanıyo motor egsoz patlatıyor tam çalışmak üzere iken çalışmıyor .. Cızzz sesi tıkırtı sesi çıkartıyo. Motor boğulmuş olabilir söylediğin gibi. Bujileri temizleyip tekrar deneyecem tavsiyen için çok saol
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------
forewer adlı üyeden alıntı
Hocam kışın motoru kısa süreli çalıştırıp stop etmek çok zararlıdır. Çünkü içerde ciddi anlamda su buharı oluşur ve motor yeterince çalışıp iyice ısınana kadar atılamaz.
Hocam tavsiyen için tşk ederim. Evt kışın kısa süreli çalıştırmak zararlı ama hiç çalıştırmamak daha çok zararlı diye düşünüyorum. O yüzden günde bir kere de olsa motoru çalıştırım kendi rolantısında 50 dereceyi bulmasını bekliyorum sonra bir süre kendim gazlayarak 80 dereceye kadar çıkartıyorum ama zorlamadan yapmaya gayret ediyorum. Bir süre rolantısında bırakıp sonra istop ediyorum.. Bu yaptığımda zararlı diyen arkadaşlar varsa tavsiyelerini dinlerim.
-
22 Aralık 2014, 10:54
#12
Hele ısınmadan stop etmek kışın , yeni çalışan motora redline yapmaktan daha tehlıkelı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)