cenkito adlı üyeden alıntı
hava ayarını o sekil 2 tur yada 3 tur hesabıyla tutturamazsınız,
hava ayarı her motorda, her karburatörde farklı olabilir,
motoru dinleyerek en saglıklı calıstıgı yer en dogru yerdır.
geleyim jet samandra transferi olayına.
eski karburatörün samandrasını söküp benzin girişinden su basarak tahliyenin neresinde oldugunu tespit edin.
kacırma olayı gene aynı yerden kaynaklı ise sorun samandradır kesinlikle.
eger tahliyenin ucu kapalı vidalı isede silindire asırı yakıt gider motor bogulur-stop eder, egime görede hava filtresine benzin gider.
sıfır yeni cg 200 karburatöründe de ara ara samandra takılması olayıyla karsılastıgım için aklıma o geldi.
samandra takılınca hem stop ediyor düzensiz calısıyor hemde benzin akıtıyordu.
acıp baktıgımda ise her hangi bir sorun görememiştim.
her stop etmemde benzini kapatarak sıvı altını koruma altına aldım.
benzin altın kıymetinde nede olsa.
2 defadan sonrada sürekli muslugu kapatmamdan da olabilir daha tekrarlamadı.
eger samandra ise sorunlu yer:
yeni jetleride takmanıza da gerek yok, sadece samandra acma kesme mekanızmasındaki sorunu çözerseniz
hersey eski haline döner