BİR arkadaşın motorunun sübapları değişmesi gerekıyor . Şim nasıl sökülüyor ve ölçüsü alınıyor . Öğretıcı bır vıdeo var mı ?
BİR arkadaşın motorunun sübapları değişmesi gerekıyor . Şim nasıl sökülüyor ve ölçüsü alınıyor . Öğretıcı bır vıdeo var mı ?
hesap işinden birşey anlamadım hele 1.70 - 1.65 den
Şimlerdeki ölçülerdir o 1.65,,,,1,70
ÜZERİNDE yazan 1,65 zAMANLA baskıdan dolayı ezilmiş VE 1.63 KALMIŞ,
ONUN ORJINALİ ALINACAK 1.65 Olanı anlamında,,,
Üst kapak işini REKTİFİYECİ veya bu işler ile uğraşan TORNACIYA vermende fayda var,
Adam akıllı halledip teslim ederler,,,
Yaptık çok sağolun , hiç ölçü ile uğraşmadım boşluk degerının fazla oldugunu görünce direk değiştirdik . Bu arada elektrıkten anlamam ama 4 silindirli mekanıgı kucuk cc den daha basıt oldugunu gordum . Sadece kolların yönleri ve yatak renklerıne dıkkat etmek gerekıyor .
Küçkken Hep söylerlerdiya HAYAT'TA HERŞEY MATEMATİK diye,
evet doğruymuş
Motor tekniğide öyle,
herşeyi ölçüsü doğrultusunda yaptığın taktirde TEZGAHTA MOTORU TOPLA ŞASİYE MONTELE BAS MARŞA ÇALIŞSIN,
Fabrikadaki sistemde bu şekilde...
yataklar ve tork bıraz ugrastırıyor , okuldakı x y ile bunu yapamayız be serkanım yoksa dediğin doğru
ben okulda X-Y hiç kullanmadım
o yüzden SEVİYORUM BU İŞİMİ
TEK KÖTÜ ALIŞKANLIYIM MOTOSİKLET SEVDASI
bilmukabele
Serkan fabrıka değeri emiş 10-15 mm egzoz 17-22 mm
üst kapak ve eksantrık takılı iken 5 valf ın ölçüsü alınıp yazılıyor .
şimlerin ölçüsü altına yazılıyor 5 valf de fabrıka değerının en üst rakamına mı ayarlanıyor . Sinir oluyorum böyle basit şeyleri anlamayınca
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
Mesela şimin üstünde 1.65 yazıyor , neden 1.70 den çıkarılıyor . Fabrıka degerı mı cunku onları yazmadı , bir de emiş sağ valf e hıc ellemedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
emiş 1. valf hot 1.65 yazarken nasıl kumpasta 1.70 çıkıyor , gerisi tamam . Yeşil işaretlilere normal , emiş 2 . valf de normal sadece emiş 1. valf de kı durumu bana birisi izah eder mi
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
daha önce hiç şimli sistem ayar yapmadım fakat şöyle bir mantık olabilir basitce atıyorum emme için fabrika değeri(olması gereken)0,20mm,biz açtık kapağı ölçtük 0,15mm çıktı,bu durumda 0,05mm sıkışma mevcut sonra şimi söküyoruz ölçüyoruz ve 0,05mm eksi olarak takıyoruz bu durumda şimle ekzantirik mili arasında 0,20mm fabrika verisi boşluk olmuş oluyor.
gibi ama 0.05 mm eksi nasıl takıyorsun
165 ise şim cıkartıp 160 olanı takıyorsunuz
abi bana şunu anlayacagım sekılde izah edermısın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)