Hussar 125'e , 150 lik motor takılabilir mi??
Yani 125cc'lik 4 zamanlıyı , 150'lik 4 zamanlıyla değiştirmeye kalksam.
Ne gibi işlemlerden geçmesi lazım? Hangi parçalar , ne kadara değişir??
Hussar 125'e , 150 lik motor takılabilir mi??
Yani 125cc'lik 4 zamanlıyı , 150'lik 4 zamanlıyla değiştirmeye kalksam.
Ne gibi işlemlerden geçmesi lazım? Hangi parçalar , ne kadara değişir??
kimseden cevap gelmemiş. mobiletlerin motorunu değiştiriyolar. acaba bizim 4 zamanlıları da büyültebiliyor muyuz? ben bilmiyorum yapmadım ama merak ettim.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
yapıla bilir neden olmasın
YAŞAM HIZ! HAYAT HIZ! ÖLÜM HIZ!
HONDA FAN ..!
olmayacak şey degil baştan aşagıya arka takım yenilenir tadilat oldugunu say ruhsata işletmen gerek ve 150cc motoru sıfır alman gerekiyor faturasını işletmeye muayne istasyonu vergi dairesi şube
bu kadar masrafa yazık olur ve anlamıyorsun ustaya cebindeki paralarını sayarsın gel bu sevdadan vaz geç 125cc ni sat 150cc al yada daha üstünü çok başın agrır..
Neye Nasıl Bakarsan Onu Öyle Görürsün.
gidip sıfır alsan masraflarla denk gelir neredeyse ve ayrıca küçük motora yüksek hız onu daha fazla kontrolsüz hale getirir
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
silindiri taşlat şahinlere yaparlardı eskiden.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
www.ataturk.com
Otomobillerde silindir taşlamayla belli bir hacim artışı sağlanabiliyor, ama çok düşük hacimli motorlarda ne olur bilemem.
Ayrıca 25cc/1-2hp için de değmez bence o kadar uğraş.
abi onun yerinde hava filtresi ve egzozla performans arttırmayı denersen daha ucuza malolur..
CBR 600F Honda,
evet arkadaşlar çok güzel tespitleriniz aynı masrafa orjinal 250 lik en iyisi yoksa dert sahibi olacağın kesin
bence de 25 cc fark için değmez gibi geliyo uğraşmaya
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
Abicim , motor rehinli , daha önceki topiclerde de bahsettim.
Benim isteğimle alınmadı.Fakat motor bu gün , bu tarih itibariyle bana ait.Ve satamadığım için motoru kullanmam lazım.Rehinden kurtulsa bile , evdekilerin zihniyeti bozuk. 3.500 aldığımız motoru 1.500'e satmayız diyolar.Motor daha 1 sene elimde kalacak mecburen...
Bana da yetmiyor.Uzun mesafe ve rampada çok yetersiz kalıyor.
Ne yapalım , mecburen bu şekilde binecez...
Dediğiniz gibi , en iyisi performans egsoz falan filan , belki faydası olur.
Kayışı değiştiririm.Hava filtresi...Artık ne gelirse elimden.
Motoru değiştirme oldukça masraflı olur...
Karbüratör+ egzozst+hava filitresi...150 cc den hada ucuz ve performanslı olur....evrak işiylede uğraşmassın...viper_1 adlı üyeden alıntı
[B]Md[/B]
salihgureli adlı üyeden alıntı
dostum senin bahsettiğin silindir kapağı taşlaması sanırım. sıkıştırma oranını yükseltip performansa biraz katkı sağlamak için hemen hemen bütün araçlarda uygulanabilen bi yöntem. ama motorun ömrünü azaltıyor bildiğim kadarıyla
Motoru 3500 e mi aldınız Hussar 125 in fiyatı ötv öncesi ,
İlk çıktığından beri 2498 YTL !
Sen o motoru münkünse sat , git Mondial RF 150 al 1690 YTL ye
Hussarla aynı şasi sadece önü değişik !
Adaş hussar ın görüntüsü yeter
İzma da ne olaki?
siz 125'e 150 takcaniz ama acaba motor baglantilari kaldircakmi ?arkadasimla 125 MZ'e 150 MZ motoru taktik.2 ay sonra baglantilarini catlatti
tabiki yükseltebilirsin
bnmas 125 likim vardı 150 lik silindir taktırdım ayrıca suboplar 200 lük oldu
üst kapagım 200 lük tü 200 lük karbürotür alt motordaki odalar genişledi .....
daha neler neler yaptırmak istersen yardımcı olurum
oo 4 senelik konu hortlamıs
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)