seyir halinde motor hangi nedenlerden durur?
Reklamlar
-
ortalama 70 km ile seyrederken debriyajı çekip frene bastım 30 km gibi bir hıza düştüm, tekrar gaza bastığımda motorun çalışmadığını fartkettim. hızım iyicene düştü, arkadan gelen araç olsaydı herhalde bana çarpardı. kavacıktan kozyatağına geliyodum , bu yoldaki akış hızını tahmin edersiniz.çok kötü bir tecrübe oldu. sanırım vitesi yeterince küçültmediğimden oldu. motorun durmasının nedeni sizce neydi, henüz 200 km deyim yani rodaj aşamasında, bunun etkisi olabilir mi? açılmamış bir motor!
Reklamlar
-
Rolantin dusuktur. Rolantini biraz yukselt sorun kalmaz başka bi nedenide yoktur . en buyuk problem bu. Dediğimi bir servise gotur yaptır 2 dakıkada ayarlarlar . Baskada birseyini kurcalatma benden soylemesi ...
-
evet kivanctf nin dedigi gibi rolanti düşüktür
-
bi servise göster deri
m ben en iyisini onlar söylerler
-
şirketteki kurye arkadaşlar debriyajı çekince motorun boşta gitmesinden dolayı duracağını, yavaşlamak için motor kompresyonunu veya debriyajı çekmeden frenleri kullanmamı söylediler. debriyajı uzun süre çekili tutmak(10-30 saniye diyelim) dolayısıyla vites boşta gitmek gerçekten motorun durmasına sebep olur mu? rölanti konusunu servise danışıcam, şimdiden teşekkürler.
-
kendı basıma gelenı anlatııım.
aku sorunu senın olayla alakası pek yok ama.
aku kabloları gevsemıs ve herhngı bır cukur felan gırınce zart dıye stop ettı motor bıkac defa sonra buldum nedır ne degıldır dıye.
onemlı bısey.
Allah muhafaza yolda motorun stop etmesı cok buyuk dert acar adamın basına hele suratlı gıdıyorsan.
Sözkonusu vatan ise gerisi teferruattır.
-
Arkadaşım benim fikrim yakıt akışında sorun olabilir rolenti memesine pislik gelmiştir yeterli besleme yapmıyordur yada rölenti ayarı kaçmış olabilir sarsıntıdan dolayı
-
benim motorumda yaptı onu.2 nedeni var ya benzin bitti ondan stop ediyo yada rolantin çok düşük.ikiside başıma geldi biliyorum
-
rölanti fikri ağır basıyo galiba
yoğun ve yüksek akış hızının olduğu bir yolda ölümden döndüm galiba
-
rölantin düşüktür sen de 4. 5. viteste gidiyorsundur devir düşünce stop etmiştir. motor titredikten sonra mı stop etti?
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
Süper Moderatör (BBRR)
motorun durma sebepleri
1) yakıtın bitmiş olabilir..
2)karburotör tıkanmış olabilir ..(bunu anlamak mümkün motor durmadan önce tekler)
3)rolantisi çok düşüktür ...viteste sorun olmasada boşta veya debriyaj basıkken durur..
4)buji bağlantısında sorun olabilir ateşleme olmayacağı için motor durur.
benim ilk aklıma gelenler bunlar
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
önündeki araçlar durduğu için
[COLOR="Red"][U][B]:pr:PEMBİŞİM SATILDI :salut:[/B][/U][/COLOR]
-
rölantin düşük bence, servise gitmene gerek yok, motorun kitapçığında ayarının nerden yapılacağı yazıyodur, basitçe yapabilirsin.
Kurye arkadaşların dediği doğru motorda debriyaja basıp frenlemek yanlış, debriyaja basınca motor serbest kalıyo, normalde gazdan elini çekince motorda yavaşlamana yardımcı oluyor.
Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk
-
eğer hiç bir işlem yapmadan (rezerv e geçmek gibi) tekrar marşa bastığında çalıştıysa rolantidir başka bişeyden olması çok zor bi ihtimal hatırladığım kadarıyla motorun sağında gaz telinin bağlandığı yerin biraz altında siyah bir vida var onu sıkarak yada gevşeterek ayarlayabilirsin
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
-
rolanti ayarı hava ve yakıt olmak üzere ayrı ayrı yapılmalıdır. eğer hava ayarı çok açıksa senin başına gelen olur ama her zaman olmaz. her durduğunda stop ediyorsa rolanti hava ayar vidası düşmüştür mutlaka. yakıt ayar vidası gaz kelebeğine veya gaz pistonuna müdahale eder, oysa hava ayar vidası farklı bir yoldan rolanti memesine hava gönderir. bunu ayarlamadan yakıt vidası ile rolantiyi yükseltirsen motor rolantide vuruntulu çalışır ve de çok yakar. ideal ayarı tam kapalıdan yarımşar tur açılarak bulunur. çoğu zaman 1-1,5 tur açmak yeterli olur.
saygılarımla
-
-
hiç unutmam ehliyetsiz bi şekilde yola çıkmıştık bi sağa dönüş öncesi fren yaptık ve tısss motor susuverdi birden bizde durduk ve ne görelim durduumuz yerin 2 metre ilerisinde ekip otosu çevirme yapıyor. souk kanlı bi şekilde indik motordan ve bas bas çalışmıyo en sonunda çlıştı ama ömrümüz gitti yani walla bakımını iyi yapmazsak böyle bırakıveriyorlar yolda
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler