Kanuni BS125 "200 cc yapılı" (piston - silindir yeni) 100 ü geçmiyor..?
Reklamlar
-
motorum 200 cc yapılı çok atik ama 100 e gelene kadar yırtınıyor, eski silindiriyle denemedim hızını acemi olduğumdan fakat yeni silindir taktığımızda (yağ yakma sorunu için takmıştık) adam piston uyduramadı 5-6 tane denedi başka yerlerden piston silindir buldu geldi ama nafile, en son çare 200 lük seninki bozalım mı aynı mı dursun dedi bende aynı dursun dedim pistonla silindiri yeniledi fakat piston silindirden I harfi kadar kısa kaldı. başka bir piston uyduramadı. kimisi yüksek geldi 2 milim falan kimisi çok içte kaldı bi türlü denk gelmedi ucu ucuna. 200cc 100 ü rahat geçmesi gerekmiyor mu ?
mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
Reklamlar
-
fazla uğraşma kendine zarar verirsin boşver silindiri pistonu vs yi motorun aerodinamiği zaten +100 km hıza uygun değil
çıktığında olacaklarıda söyleyim sana
100ü geçtin 105 e yaklaştın biraz daha vereyim nasıl olsa gidiyor diyiceksin 110a geldin motor kafa sallamaya başladı gazı kısmanın gerektiğini anlıycaksın ama o kafa sallamayı usta bir şekilde atlatamaz kendi toparlayamazsan ertesi günü en yakın ve en uygun gasil hanede gusulunu aldırcaklar daha sonra anan baban göz yaşları içinde tabutuna bakarken sende mezarının içinde düşünüceksin yarabbim ben ne yaptım ?
-
ques1 adlı üyeden alıntı
fazla uğraşma kendine zarar verirsin boşver silindiri pistonu vs yi motorun aerodinamiği zaten +100 km hıza uygun değil
çıktığında olacaklarıda söyleyim sana
100ü geçtin 105 e yaklaştın biraz daha vereyim nasıl olsa gidiyor diyiceksin 110a geldin motor kafa sallamaya başladı gazı kısmanın gerektiğini anlıycaksın ama o kafa sallamayı usta bir şekilde atlatamaz kendi toparlayamazsan ertesi günü en yakın ve en uygun gasil hanede gusulunu aldırcaklar daha sonra anan baban göz yaşları içinde tabutuna bakarken sende mezarının içinde düşünüceksin yarabbim ben ne yaptım ?
öyle bi anlatmışsın ki gören hız manyağıyım sanacak motorda performans yok onu diyorum, 90 dan sonra başlıyor kafa sallamaya zaten.
mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
-
Şanzıman oranı değişmezse hız değişmez.
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Şanzıman oranı değişmezse hız değişmez.
Yani..?? kaça patlar bilmem ben o işleri. Yokuşlarda daha rahat olmasını istiyorum sadece.
mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
-
Dişli değişimi 20-30 liraya hallolur. Şanzımanda değişiklik yapılacaksa işçilikle birlikte en az 150 lira tutar.
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Dişli değişimi 20-30 liraya hallolur. Şanzımanda değişiklik yapılacaksa işçilikle birlikte en az 150 lira tutar.
200 cc hızlı gitmesi için oynanmış teferruatını bilmiyorum, ben ikinci sahibiyim. hız değil yokuşta gaz yesin istiyorum böğründen böğründen konuşuyor yokuşlarda.
mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)