Adamlar güzel düşünmüş tebrikler motoruna göre 1000 tl ye kadar değer artışı sağlayabilir
Adamlar güzel düşünmüş tebrikler motoruna göre 1000 tl ye kadar değer artışı sağlayabilir
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
35.5 dolarlık ilanda kargo ucret hesaplama bölümü çıkıyor sipariş verirken
kac gram girersen ona göre fiyat çıkıyor
500 gran dersen 12 dolar falan ucret çıkıyor
40 dolarlık ilanda ise kargo ucreti turkiye yi secince 0.00 çıkıyor. baska ulke seçilirse 12 dolar çıkıyor (ulkeye göre)
bir diger husus:
motosiklet kampana olcunuzu bilmeniz lazım
baska ilanlarda inch cinsinden birkac seçenek var
acaba disk büyüklüğü mu demek
yoksa kampana çapı mı bilemedim
elimize metreyi alip ölçmek gerek kampana çapını
Bence hiç uğraşmayın uyum göstermez. Arka jant üzerinde değişiklik yapmak gerekecektir, salıncak üzerinde değişiklik yapmak gerekecektir. Bir diğer sorun olacak unsur ise kaliperin çift pistonlu olmasıdır. Hafif bir motorda sürekli kitlenmeye sebep verir.
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
pek çok motosiklette EN ÇOK ÇİN MALLARI OLANLAR TABİİ arka fren merkezleri çift kaliper (piston)'dir,
o sebepten sıkıntı olmayacaktır,,,
arkadaşlar ingilizcem kıt biraz
sayfayı türkçeye de çevirdim ama pek anlamadım
sorum şu:
hangi seçeneği seçersem yuvarlak içi nokta nokta delikli fren diskini gönderirler bana ?
"Daisy round flat disc with ABS fork" seçeneğini seçsem sorun hallolur mu?
abs de olsun istiyorum
istediğim disk şekli şu (+abs parçası tabi) :
total Price:
1 x $35.62 + Free shipping = $35.62
80 tl yapıyor ki çok cazip bir modifiye
bir de 13 cm diyor
bu ölçü benim motora uyar mı
bir fotoda kampanayı 15 cm ölçmüş 13 cm satıyor
kampana dıştan dışa kaç cm ise 2 cm aşağısı oluyor sanırım
ne de olsa üniversal
sorun olmaz herhalde
?????????????
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
http://www.easy-taobao.com/item/35466497647
bu linkten hangi seçeneği seçmeliyim arkadaşlar???
Sn Ekonomi,
Yalvarırım ne olur artık durun. Walla çok üzülüyorum. Kökten dincilerle yaptığımız konuşmalara benziyor size izah etmeye çalıştıklarımız. Yahu ABS diye bir şey yok orda. Varsa bile senin düşündüğün ABS değil.Senin düşündüğün ise de zaten o ABS değil. Paradoks yaptın olayı yaw. Ya düşünün 90 TL ye olacak olsaydı o iş Mondial çoktaaaaan ekler size de 180 TL ye satardı. Bak parana kıyma, alma. Ama alırsan da;
Jant değişecek mi?
Kampana yuvasına mı sokulacak?
Dıştan takılıyorsa maşaya sığacak mı?
Kaliperi nereye sabitleyeceksin?
Hidroliktir bu güven olmaz, parçalar sağlam mı?
Kampana ile kitlenen lastiği ayarsız uygunsuz diskle kitlersen ne olur? (ha kitlenirse yine iyi, hiç tutmaması da var)
Seni birazcık tanıdıysam DIY projelerine düşkünsün. Ama 2 kere ölç 1 kere biç. Bence sen merak saldığın konulara ait kitapları al kurcalamaya başla biraz.
Hade iyi geceler.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Jant değişecek mi? Hayır
Kampana yuvasına mı sokulacak? EVET
Dıştan takılıyorsa maşaya sığacak mı? DISTAN TAKILMIYOR ICE GIRIYOR
Kaliperi nereye sabitleyeceksin? KALIN Sabitleme APARATI VAR BIRKAC CM IDI SANIRIM
Hidroliktir bu güven olmaz, parçalar sağlam mı? ON Hidrolik simdiye kadar sorun hissetmedim
Kampana ile kitlenen lastiği ayarsız uygunsuz diskle kitlersen ne olur? (ha kitlenirse yine iyi, hiç tutmaması da var)
disk kendi ayarını kendi yapıyor ince ayar mevcut değil
kitlenince freni birakirsin durum düzeliyor
abs denrn parça isini iyi yaparsa zaten asiri derecede fren yapmayı engelliyor deniyor
geçen elemanin birine sordum ikisine de bas kitlemiyor diyor
on arka disk ve ikisinde de abs parçası takılı
on ve arka freni sağlıklı kullanabilmek ise yapilmasi gereken en baştaki iş
kontra teknigi de refleks haline getirilmeli
bol bol fren alistirmasi yapılmalı
diskler temiz tutulmalı
gerekirse balata degisilmeli
Sana dene dedim, hazır motoru bulmuşken dinlemedin. O motor 2006 model cbr çakması idi. Lastikler dahil orijinal dedi eleman. Motosikletin hali içler acısıydı. O lastiklerle yolda normal şekilde gitmesi mucize. Freni sonuna kadar basıyorum kızaklamıyor, kaymıyor derkeen ben de frenlerin tutmadığı imajı uyandı sen abs parçasını sebep gördün.
Sana her zaman dediğimi tekrarlıyorum :
Kafanı ağrıtmayacak bir motor ( tercihen bajaj discover, mondinin mc si - balonsörlü, zongseng yapımı olanlardan) al. Bol pratik yap. Hem frenin gelişsin hem reflekslerin
2001 honda titanın kaydığını vs hatırlamam. Ön arka kampana idi. İş bilekte bitiyor.
2006 ybr ile o kadar km yaptık hiç kaydığını kızakladığını vs hatırlıyor musun?
Pulsar ın lastiklerini beğenmezler benim hatam dışında ( eski kasa bmw 7 nin gazına gelip 80 km/h la 90 derecelik viraja girince baktım virajı alamayacağım abandım frene. Arka kızakladı haliyle freni bırakı motoru düzledim ama ömrümden 10 sn gitti) lastikler ısınıkken hiç kaymadı.
Sence 5 tl lik parça iş görse çin markaları hatta hint, kore, japon vs markaları o parçayı kullanıp anti blokaj sistem (abs) li diye 100 tl fark isteyip 5 liralık parçadan 95 tl kar etmeyi düşünmemiş midir? Ben dahil herkes abs farkı olarak aldığı motora 50 tl 100 tl vermeye dünden razı. Kaldı ki aynı üründe abs farkı olarak 1000 tl fark isteniyor. Ayrıca abs o kadar basit bir ürün değil. Abs arızasından dolayı 2 aya yakın parça bekleyen, 4,5 bin tl masraf çıkaran bmw ler var. Örneğin Osman'ın Gs1200 ü.
Yav yinede kimseyi dinlemeyeceğini biliyorum. Sen yap millete örnek ol bari ne diyeyim.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Yahu madem cozmusun bize niye soruyorsun. Sen al takacak biri bulunur. Iletisime gec saticiyla aklindakileri sor kafan net olsun. Ha odemeye onay verince kim kime neyi takti ya da takacak onu da yine sizden ogreniriz. kolay gelsin.
Aklima bir de su geliyor bu kadar merak olunca ya para gani ya vakit. Ya da ikisinden de bol bol var
ne oldu looo bu konu alan oldumu bu kitden.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)