Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

amortisör keçe ve yağ değiştikten sonra

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    forumdaşlar
    bugün 93 model bi klr 250nin ön amortisör yağ ve keçelerini değiştim.fakat patlak keçe ve yağsız bi şekilde olan amortisörler şimdi esnemiyor.esnemiyor dediğim taş gibi değil...esniyor orda kalıyor geri itmiyor orda kalıyor az daha bastırıyorum orda kalıyor yukarı itmiyor..şimdi keçeler orjinal..fakat yağ 10numara 325ml yağ diyor kitapçık ben 30 numara 250 270 ml yağ koydum...yağ az veya kalın diyemi böyle oldu. yarın az daha yağ ekleyip deneyecem olmadı yağı değişeceğim ama önce bi fikir alayım dedim..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    10 numara değilde fork oil koysaydınız keşke...

    bazı amortisörlede yağ değişiminden sonra tabiri caizse amortisöründe havasının alınması gerekebiliyor..

  3. #3
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    5 ya da bulabilirseniz 3 numara amortisör yağı koyun. Mutlaka amortisör yağı olmalı. Amortisör yağları diğer yağlara oranla çok daha incedir.

  4. #4
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    bende fork oil koyacaktım ama millerden biri biraz eğri bu yüzden gene kaçırır diye kalın yağ koyalım dedik durum böyle oldu.
    zaten amortisör havalı üstten siboplu bide havasını alayım bakim.

  5. #5
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Boşuna uğraşmayın. Çözüm fork oil
    İkisini yan yana bir kaba koyun viskozite farkını göreceksiniz.
    10 numara yağ o amortisörün küçücük deliklerinden zar zor geçer.

  6. #6
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    10 numara yağı bizde kullandık ybr 125 te sorun olmadı amortisörü düzgün topladığınızdan emin olun

  7. #7
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 numara yağı bizde kullandık ybr 125 te sorun olmadı amortisörü düzgün topladığınızdan emin olun
    eminim birini tam dağıtım diğerini dağıtmadan ilkini 2.ye bakarak topladım öğrendim herşey yerli yerinde...amortisörü motora takmadan denediğimde çok güzel işliyordu amortisörler..motora taktım esneme diye bişe yok nerde bırakırsan orda kalıyor geri sen esnetiyorsun.birde 10 numara diyonuz ama ben 30 no ile topladım yukarda 30 nı yazmışım anlaşılmamış galiba

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eminim birini tam dağıtım diğerini dağıtmadan ilkini 2.ye bakarak topladım öğrendim herşey yerli yerinde...amortisörü motora takmadan denediğimde çok güzel işliyordu amortisörler..motora taktım esneme diye bişe yok nerde bırakırsan orda kalıyor geri sen esnetiyorsun.birde 10 numara diyonuz ama ben 30 no ile topladım yukarda 30 nı yazmışım anlaşılmamış galiba
    30 numara yağ nedir Cimrilik yapma. Motulun 1lt amortisor yağı 30 tl civarında. Canından değerli mi?

  9. #9
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı tanertc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30 numara yağ nedir Cimrilik yapma. Motulun 1lt amortisor yağı 30 tl civarında. Canından değerli mi?
    cimrilikten değil ince yağ koyupta tekrar kaçırmasın diye
    bide öyle asfalta trafiğe çıkacağım bi motor değil köyde atlamak zıplamak teker yapmak amaçlı kullanacam oyüzden gene karışacak amortisörler bide amortisörlerden biri az bişe eğik öyle gözle görülecek kadar değil usta gene kaçırır o yüzden az kalın yağ kullan dedi oyüzden koydum yağı yoksam fork oil kullanacaktım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)