Akünün bir kutubu boştayken motor niye çalışıyor ?
Reklamlar
-
arkadaşlar henüz bir osilaskopla konjektör çıkışını ölçmüş değilim yani knjektörden tam dalga doğrultma 12 v mu yoksa yarım dalga doğrultma 12 v mu geliyo emin değilim, amma ve lakin kafamdan geçen fikirlerden biri konjektör çıkışının yarım dalga olduğu ve tesisata bağlı bulunan akünün bir kapasitör gibi çalışıp çıkış gerilimini sabit tuttuğu;
1. eğer bu gibi bir durum gerçekten var ise evet motor aküsüz de çalışır ve beyin bundan yüksek oranda zarar görür (beyinsiz makinaların gözünü seveyim)
2. hayır konjektör çıkışı tam dalga 12 v ise yine aküsüz motor çalışır ama beyinde hasar oluşmasına mahal verecek bir sıkıntı olmamamsı gerekir (en azından besleme gerilimi için ).
Reklamlar
-
numangokce adlı üyeden alıntı
Burada verdiğim tavsiyeler sahra koşullarında daha kullanışlıdır. tabiki insanlar uygulama konusunda özgürdür.
söylediğiniz bir kaç firma elektrik tesisatını bu şekilde tasarlamış diye koskoca çevrim teorisini yeniden yazacak değiliz. söylediğiniz istisnai bir durumdur ve kaideye zarar vermez.
Türkiye de zaten sahra olduğu için sıkıntı yok , ömründe avometre alıp ölçüm yapmayanlardan akıl almak ne acı
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
japon safkan enduro motosikletler nasıl çalışıyor şimşek mi çakıyor?
arkadaşın dediği gibi alternatör akımı dağıtır bujiye de verir lambalara da göstergelere de aküyü sökerseniz biraz sönük verir bu aydınlatma ekipmanlarına. tahminim akü ile çalıştırıldı sonra kutup başı çıktı. ha kutup başı komple sökük çalıştıysa orda şimşek çakmış olabilir. çünkü vstromlarda ikinci bir akü yok. ayak marşı yok. çalıştıktan sonra aküyü sökerseniz çalışmaya devam eder.
ek olarak: yine millet birbirine ateş etmeye başlamış. yapmayın güzel arkadaşlarım yapmayın hepiniz usta adamlarsınız. niye ezmeye çalışıyorsunuz birbirinizi?
-
uzun zaman elde olmayan sebeplerden forumdan uzak kaldım, yeniden sayfayı görmek güzel. değerli görüşlerinizi görmek güzel.
benimle aynı fikirde olun veya olmayın. sahra deyince sizin aklınıza çöl ortamları geliyor olabilir. ancak uzun yolda giderken ıssız ve yardım bulunamayacak bir yer de "sahra" ya örnek verilebilir. Akü elbette elektrik dengesini korumaya yardımcı olur ancak bu işi asıl konjektör yapar. konunun muhtelif yerlerinde de belirttiğim gibi aküsüz çalıştırma elektronik aksama zarar verebilir. ancak teknik açıdan ilk çalışmaya engel değildir. bunları buraya yazanlar olarak hepimiz biliyoruz. sırf muhalif olmak için içi boş şeylerle bizden daha az tecrübeli arkadaşların aklını bulandırmayalım. unutmayalım ki burası bir forum. bilgi paylaşmak için var. saygılar.
-
Muhalif olmak için birşey yazmam , hatta boş şey hiç yazmam . Bu böyledir , türkiye de en son sahra yolcuğu yapanlar öldürüldü o yüzden ben sahraya karsıyım . Her gun özel kutuma 1-2 tesekkur mesajı düşüyorsa o bana yeterlı . Benım servislerden yedıgım kazıgı kardeşlerım yemesın . Müsait oldugum her an motosıklet arızası gıdermek ıcın burdayım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)