Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Marş Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Eylül 2014
    Merhaba, mondial kt 150' im var, fakat 200 lük motor takılı içinde.
    Motorum geçen hafta perşembeden bu yana hiç çalıştırılmadı, yani 1 hafta falan oluyor, bugün çalıştırmayı denedim rahat 7 8 kere marş bastım çalışmadı, 5 6 kerede ayak pedalıyla denedim çalıştırmayı, sonrasında yine motor boştayken marşa basıp gaz vererek çalıştırabildim.

    Sormak istediğim 2 soru var şimdi.

    1. bu yaptılarımla motora bir zarar vermişmiyimdir.
    2. Neden bu şekilde zorladı ve çalışmadı, normalde tek marşta çalışırdı direk.

    Not: Motor sürmeyi yeni yeni öğrenen biriyim, tamirinden gram anlamam

    Ekleme: Motoru çalıştırdıkdan sonra yaklaşık bir 10 dakikalık mesafeyi gidip geldim, sonra yerine koyup tekrar deniyim dedim, yine çalışmadı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    karbüratördekı benzın ucar ,hazneye benzın dolana kadar ve karısım sılındıre gıdene kadar ugrastırır . Bır daha cek jıkleyı bas marşa gazı pompalama
    oluroyle bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    normal hocam benim de sabahları ilk 3-4 sefer çalışmıyor. hatta çalıştığı anda bırakırsam stop ediyor. azıcık ısınması lazım.

  4. #4

    Üyelik
    24 Eylül 2014
    1 -2 ayrıntı var onlarıda belirteyim, bu motor dayımında, ondan almadan önce, motorun ön farının tuşu yanmış içten, tuşu iptal edip direk aküye yada kontağa bağlamış, kontağı çevirince direk yanıyordu farlar ve kontağı kapatmadan sönmüyordu, bugün motoru tekrar çalıştırmaya çalıştım, bu marş sesi geliyor ama motor çalışmıyordu, sonra sağdaki marş pedalı ile çalışma sesi geldi motordan ama gaz verince stop etti direk, zaten kontağı çevirince bu vites gösterge ekranı var dijital, vitesi attırdıkdan sonra vitesin kaç olduğu 1 saniye gözüküyordu sonra tak diye geri sönüyordu, normalde sürekli yanıyordu ama orası, ve en son artık çalışmaz deyip yerine yanaştırdım motoru ve son bir iki kere daha denedim, bu sefer marş tuşuna bastığımda bu marş seside gelmeyi kesti, akü bitmiş olabilir sanırım, bu aküyü doldurtsam olurmu acaba yoksa sıfır aküyemi patlar bu durum bana, birde o far olayını değiştirip tuş taktırmam lazım ona o kesin zaten.
    Çok cahilim bu konularda kusura bakmayın :D
    mterayes26 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Senin olaya örnek sunayım , sitenin eskileri beni tanır . Caracal 200 le başladım bu serüvene sonra gün geldi motoru sattım , ömründe mobilet sürmemiş adama 1.5 saatte vitesli motor sürmeyi öğrettim . Neyse parayı aldım eve geçtim . Daha kapıdan girdim telefon çaldı abi motora marş basıyorum çalışmıyor , sağdakı kırmızı düğmenin centıklı kısmı asagı bakacak dıyorum öyle dedi . Bujıye bak pipoya bak karbüratöre bak derken . Bindim arabaya gittim . Tabı bende bakmıyorum üst elektrık anahtarına . Denemediğim yöntem kalmadı , en son yükle arabaya götürelim dedim hava kış gece 11 . Koltukları yatır yer ayarla ön tekeri kaldırcam ya bir baktım o elektrık anahtarı kapalı düzellttım bas marsa dedım motor çalıstı .

    Ben onda anahtar deyınce kontak anlamıs , o kadar dedım sağ elcıkte dıye ulan sag elcıkte kontak mı olur .


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)