Hyosung Gt250R Turbo+Blowoff
Reklamlar
-
İyi günler arkadaşlar bi konuda yardımınızı istiyorum 2008 model karburatörlü hyo gt250r a turbo+blowoff takılırmı,nerden bulabilirim,performansa ne kadar etkisi olur,motor ömrünü kısaltırmı,piston krank vb.parçalar oluşabilecek güce dayanırmı? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
söylenecekleri az çok tahmin edebiliyorum ama ben de merak ettim takipteyim.
-
Her içten yanmalı motora turbo ve aksesuarları takılabilir. Araba için maliyeti az çok 8-10 bin TL civarlarında, tabi bu çok yüksek basınçlarda kullanılmayacaksa. Bunun yanında frenler, yürüyen aksam, şanzıman vs elden geçmeli güçlendirilmeli (ayrı masraf bunlar da). Motorsiklette maliyeti biraz daha düşer, tehlikesi çok daha fazla artar. Verim istiyorsan bütün motor içi basınca dayanıklı olan parçalarla değiştirilir. Kalın conta takılarak veya piston kolu-krank değiştirilerek motor kompresyon oranı düşürülür. Turbo boruları, turbo yani basit olan parçalar takılır. Motora özel yazılım-ayar yapılır. Şanzıman, debriyaj gerekiyorsa güçlendirilir. Aklıma gelmeyen parça bazında binbir türlü şey daha var. Motor ömrüne girmiyorum en ufak yanlış işçilikte ilk gazlamanla motor kırılır. Buraya kadar okumama ihtimalin var, ondan ayrı olarak aşağıya yazıyım.
Yapacağın masraf ile çok rahat kat kat daha hızlı bir motor alabilirsin. Hem de tüm parçaları birbiriyle uyumlu ve çok daha kullanışlı-risksiz.
-
Kuru Fasülye adlı üyeden alıntı
Her içten yanmalı motora turbo ve aksesuarları takılabilir. Araba için maliyeti az çok 8-10 bin TL civarlarında, tabi bu çok yüksek basınçlarda kullanılmayacaksa. Bunun yanında frenler, yürüyen aksam, şanzıman vs elden geçmeli güçlendirilmeli (ayrı masraf bunlar da). Motorsiklette maliyeti biraz daha düşer, tehlikesi çok daha fazla artar. Verim istiyorsan bütün motor içi basınca dayanıklı olan parçalarla değiştirilir. Kalın conta takılarak veya piston kolu-krank değiştirilerek motor kompresyon oranı düşürülür. Turbo boruları, turbo yani basit olan parçalar takılır. Motora özel yazılım-ayar yapılır. Şanzıman, debriyaj gerekiyorsa güçlendirilir. Aklıma gelmeyen parça bazında binbir türlü şey daha var. Motor ömrüne girmiyorum en ufak yanlış işçilikte ilk gazlamanla motor kırılır. Buraya kadar okumama ihtimalin var, ondan ayrı olarak aşağıya yazıyım.
Yapacağın masraf ile çok rahat kat kat daha hızlı bir motor alabilirsin. Hem de tüm parçaları birbiriyle uyumlu ve çok daha kullanışlı-risksiz.
Ekleyecek söz bulamadım
Ben Jetta 1.6 FSI aracımı TFSİ yapmak istedim 115 bg planlamaya göre 160 bg e dayanıyor.
DEdiği gibi satsam 1.4 TSİ alsam 130 bg + 400 euro yazılım 170 175 bg alabiliyorsun
+ Porselen Fren ( ısıya dayanıklı güçlü)
+ Headers
vs vs. derkn FSİ ye yukleyecegım masrf a yakın fiyata yeni fabrika turbolu motor almış oluyorm.
-
Kuru Fasülye adlı üyeden alıntı
Her içten yanmalı motora turbo ve aksesuarları takılabilir. Araba için maliyeti az çok 8-10 bin TL civarlarında, tabi bu çok yüksek basınçlarda kullanılmayacaksa. Bunun yanında frenler, yürüyen aksam, şanzıman vs elden geçmeli güçlendirilmeli (ayrı masraf bunlar da). Motorsiklette maliyeti biraz daha düşer, tehlikesi çok daha fazla artar. Verim istiyorsan bütün motor içi basınca dayanıklı olan parçalarla değiştirilir. Kalın conta takılarak veya piston kolu-krank değiştirilerek motor kompresyon oranı düşürülür. Turbo boruları, turbo yani basit olan parçalar takılır. Motora özel yazılım-ayar yapılır. Şanzıman, debriyaj gerekiyorsa güçlendirilir. Aklıma gelmeyen parça bazında binbir türlü şey daha var. Motor ömrüne girmiyorum en ufak yanlış işçilikte ilk gazlamanla motor kırılır. Buraya kadar okumama ihtimalin var, ondan ayrı olarak aşağıya yazıyım.
Yapacağın masraf ile çok rahat kat kat daha hızlı bir motor alabilirsin. Hem de tüm parçaları birbiriyle uyumlu ve çok daha kullanışlı-risksiz.
Valla haklısınız hocam motorumu satar masraf yapacağım onca parayıda üstüne koyar 600cc makina alırım hem daha performanslı olur hemde başımı ağrıtmaz.
İlginiz ve bilgilendirmeniz için teşekkür ederim
-
-
Turbo denilince min olarak, turbo nun kendisi, manifold, egzost ve gerekli yan parçalar gerekiyor. Bugün sadece adam akıllı bir turbo nun kendisi bin TL den fazla iken komple kiti bu fiyatlara yapmak düşündürücü? Ya parçalar kötü ya çıkma ya da 2. el.
Sağlıklı bir Turbo uygulması için yukarıda söylenen fiyat, 8-10bin TL, daha geçerli.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)