Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt250R Turbo+Blowoff

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    İyi günler arkadaşlar bi konuda yardımınızı istiyorum 2008 model karburatörlü hyo gt250r a turbo+blowoff takılırmı,nerden bulabilirim,performansa ne kadar etkisi olur,motor ömrünü kısaltırmı,piston krank vb.parçalar oluşabilecek güce dayanırmı? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    söylenecekleri az çok tahmin edebiliyorum ama ben de merak ettim takipteyim.

  3. #3

    Üyelik
    24 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Her içten yanmalı motora turbo ve aksesuarları takılabilir. Araba için maliyeti az çok 8-10 bin TL civarlarında, tabi bu çok yüksek basınçlarda kullanılmayacaksa. Bunun yanında frenler, yürüyen aksam, şanzıman vs elden geçmeli güçlendirilmeli (ayrı masraf bunlar da). Motorsiklette maliyeti biraz daha düşer, tehlikesi çok daha fazla artar. Verim istiyorsan bütün motor içi basınca dayanıklı olan parçalarla değiştirilir. Kalın conta takılarak veya piston kolu-krank değiştirilerek motor kompresyon oranı düşürülür. Turbo boruları, turbo yani basit olan parçalar takılır. Motora özel yazılım-ayar yapılır. Şanzıman, debriyaj gerekiyorsa güçlendirilir. Aklıma gelmeyen parça bazında binbir türlü şey daha var. Motor ömrüne girmiyorum en ufak yanlış işçilikte ilk gazlamanla motor kırılır. Buraya kadar okumama ihtimalin var, ondan ayrı olarak aşağıya yazıyım.


    Yapacağın masraf ile çok rahat kat kat daha hızlı bir motor alabilirsin. Hem de tüm parçaları birbiriyle uyumlu ve çok daha kullanışlı-risksiz.
    Adventure58 bunu beğendi.

  4. #4
    Adventure58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    Şehir
    Zeytinburnu
    Motosikleti
    haojue 135S
    Alıntı Kuru Fasülye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her içten yanmalı motora turbo ve aksesuarları takılabilir. Araba için maliyeti az çok 8-10 bin TL civarlarında, tabi bu çok yüksek basınçlarda kullanılmayacaksa. Bunun yanında frenler, yürüyen aksam, şanzıman vs elden geçmeli güçlendirilmeli (ayrı masraf bunlar da). Motorsiklette maliyeti biraz daha düşer, tehlikesi çok daha fazla artar. Verim istiyorsan bütün motor içi basınca dayanıklı olan parçalarla değiştirilir. Kalın conta takılarak veya piston kolu-krank değiştirilerek motor kompresyon oranı düşürülür. Turbo boruları, turbo yani basit olan parçalar takılır. Motora özel yazılım-ayar yapılır. Şanzıman, debriyaj gerekiyorsa güçlendirilir. Aklıma gelmeyen parça bazında binbir türlü şey daha var. Motor ömrüne girmiyorum en ufak yanlış işçilikte ilk gazlamanla motor kırılır. Buraya kadar okumama ihtimalin var, ondan ayrı olarak aşağıya yazıyım.


    Yapacağın masraf ile çok rahat kat kat daha hızlı bir motor alabilirsin. Hem de tüm parçaları birbiriyle uyumlu ve çok daha kullanışlı-risksiz.
    Ekleyecek söz bulamadım

    Ben Jetta 1.6 FSI aracımı TFSİ yapmak istedim 115 bg planlamaya göre 160 bg e dayanıyor.
    DEdiği gibi satsam 1.4 TSİ alsam 130 bg + 400 euro yazılım 170 175 bg alabiliyorsun
    + Porselen Fren ( ısıya dayanıklı güçlü)
    + Headers
    vs vs. derkn FSİ ye yukleyecegım masrf a yakın fiyata yeni fabrika turbolu motor almış oluyorm.

  5. #5

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Alıntı Kuru Fasülye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her içten yanmalı motora turbo ve aksesuarları takılabilir. Araba için maliyeti az çok 8-10 bin TL civarlarında, tabi bu çok yüksek basınçlarda kullanılmayacaksa. Bunun yanında frenler, yürüyen aksam, şanzıman vs elden geçmeli güçlendirilmeli (ayrı masraf bunlar da). Motorsiklette maliyeti biraz daha düşer, tehlikesi çok daha fazla artar. Verim istiyorsan bütün motor içi basınca dayanıklı olan parçalarla değiştirilir. Kalın conta takılarak veya piston kolu-krank değiştirilerek motor kompresyon oranı düşürülür. Turbo boruları, turbo yani basit olan parçalar takılır. Motora özel yazılım-ayar yapılır. Şanzıman, debriyaj gerekiyorsa güçlendirilir. Aklıma gelmeyen parça bazında binbir türlü şey daha var. Motor ömrüne girmiyorum en ufak yanlış işçilikte ilk gazlamanla motor kırılır. Buraya kadar okumama ihtimalin var, ondan ayrı olarak aşağıya yazıyım.


    Yapacağın masraf ile çok rahat kat kat daha hızlı bir motor alabilirsin. Hem de tüm parçaları birbiriyle uyumlu ve çok daha kullanışlı-risksiz.
    Valla haklısınız hocam motorumu satar masraf yapacağım onca parayıda üstüne koyar 600cc makina alırım hem daha performanslı olur hemde başımı ağrıtmaz.
    İlginiz ve bilgilendirmeniz için teşekkür ederim
    Kuru Fasülye bunu beğendi.

  6. #6
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Bizim sanayi'de 1 - 1.5 milyara her türlü şahin - doğan - brodway araca turbo takıyorlar

    Geçen 8 - 10 bin rakamları çok abartılı rakamlar bugün dünya parkalarının turbo kitlerini bile 3 - 4 bin liraya alabilirsiniz. 8 - 10 Liraya 100 beygir arabayı +300 beygir'e çıkarırsınız + fren sistemini'de güçlendirirsiniz.

    Bugün sanayiye gittiğinizde kuş serisi araçlara dediğim gibi 1 - 1.5 liraya turbo takıyorlar ve o motorlar bile 0.5 barda stabil olarak kaldırabiliyor turbo'yu herhangi bir işlem gerektirmeden, ki zaten 0.5 barda o kadar abartılı bir şey değil.

    Gelelim motosiklete bugün 125 cc çinli bir motosiklete turbo bağlayıp 0.5 bara ayarlasanız + devamlı dip gaz kullansanız öldüm dese 5000 km rahatlıkla gider ancak 7 liralık motosiklete 2 - 3 bin lira masraf yapmaya değer'mi bilmem.

    İlla yapalım derseniz bakın küçük cc'li 2 ve 4 silindirli motorlar için turbo var: http://www.ebay.com/itm/EMUSA-Turbo-...-/231062618102

    260 - 270 dolar kargo ile birlikte tutarı var blow off ise piyasada her aksesuarcı'da var

    Motorun durumuna bağlı olarak 0.5 barda bilinçli kullanılır ise çokkk uzun zamanlar kullanabilirsiniz, ve size toplam maximum 2 bin lira maliyeti olur

  7. #7

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Turbo denilince min olarak, turbo nun kendisi, manifold, egzost ve gerekli yan parçalar gerekiyor. Bugün sadece adam akıllı bir turbo nun kendisi bin TL den fazla iken komple kiti bu fiyatlara yapmak düşündürücü? Ya parçalar kötü ya çıkma ya da 2. el.

    Sağlıklı bir Turbo uygulması için yukarıda söylenen fiyat, 8-10bin TL, daha geçerli.
    wolrath bunu beğendi.

  8. #8
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Kısaca yazıyorum "Unut"


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)